Mitä kaikkea oheistoimintaa teet paskalla ollessasi?
Kommentit (16)
Lukeminen on kyllä ykköspuuhaa paskalla ollessa silti.
niin joskus aamukiireessä saatan meikata samalla.
Aika usein rapsutan kissaa, sillä on tapana seurata mua vessaan, siksi mä en laitakaan ovea kiinni et se pääsee perässä. Joskus se jopa hyppää syliin kun on niin huomionkipee.
katselen tv:tä käsipeilin kautta (tv jää kulman taakse), puhun puhelimessa, maksan laskuja, näpyttelen tekstiviestejä...
Aikaa ei kylläkään kulu paljoa. Sulavasti toimiva suoli. En vain aina viitsi keskeyttää mitä kulloinkin teen paskomisen takia.
kun asiat on jo toimitettu. Mitä tuota wc:ssä alkaa asumaan.
tai jotain mutta kun paska tulee kuin teflonpinnalta niin homma on hetkessä ohi. Tylsää.
siinä ehdi ku housujen alasnykäisyn jälkeen alkaa paperia repimään.
Tapanani ei ole viettää pöntöllä aikaa enemmän kuin on tarpeen.
katson jäikö jarrarit ja vedän vessan.
En siinä muuta ehdi eikä kiinnosta paskan lemussa alkaa turhaan istumaan.
En ole koskaan ymmärtänyt näitä pöntöllä istujia.
ja jos jää aikaa, pelaan kännykällä pasianssia.
katson jäikö jarrarit ja vedän vessan. En siinä muuta ehdi eikä kiinnosta paskan lemussa alkaa turhaan istumaan. En ole koskaan ymmärtänyt näitä pöntöllä istujia.
:D En minäkään. Onneksi on toimiva suoli.
Eli mitä kaikkee sillä voi tehdä!
Tsajusin taas kuinka paljon on näitä huonosuolistoisia ja paskan hajusta nauttivia! Ei tulisi mieleenkään nauttia esim hyvästä kirjasta tai nettisurffailusta paskan käryssä.
Mulla on vinkki, teen näin itse: Mene vessaan kun on kakkahätä, tee kakat, pyyhi peppu ja vedä vessa. Tarkista ettei pönttöön jäänyt harjattavaa. Pese kädet. Tadaa, aikaa meni n minuutti-kaksi korkeintaan, olet taas vapaa tekemään ihan mitä tahansa.
Puhun yleensä puhelimessa, jos jotain oheistoimintaa ylipäänsä on.
miniläppärillä