Apua, mitä päälle talvihäihin??
Paikkana iso, vanha kartano, mutta en usko, että siellä sisällä on kovinkaan kylmä, koska sali täynnä ihmisiä, mutta kirkossa on varmasti kylmä. Laittakaa ehdotuksia tai linkittäkää kuvia...täällä päin Suomea siis jo lunta ja pakkastakin!
Kiitos!!!
Kommentit (5)
Olin pari vuotta sitten häissä ja pakkasta oli reilusti yli 10 ja lunta reippaasti. Kuvittelin, että hääpaikalla olisi viileä, mutta siellä oli kuuma! Olin siis naruolkaimisella juhlamekolla. Toki mulla oli päälle pidempihihainen juhlaneuletakki, mut se oli ihan pakko ottaa pois.
mutta hihattoman mekon päällä oli pitkähihainen bolero, ja kirkossa jalassa nahkasaappaat. Ne vaihdoin sitten juhlapaikalla korkkareihin.
Talvihäihin sopii kesähäitä paremmin tumma väri, joten valinnanvaraa on enemmän.
Lisää ideoita, entä kengät, millaiset saa etiketin mukaan olla?? Olen muutenkin viluinen ihminen ja en haluaisi jättää sen varaan, että EHKÄ sisällä on kuuma..inhottava sitten juhlia liian vähissä vaatteissa, hampaat kalisten.
ap
Semmoset villa-silkkiset. Voi ottaa vessassa pois, jos tulee kuuma tanssiessa. Jos laitat hihallisen mekon, senkin alle voi laittaa laamapaidan.
sen voi laittaa kirkossa jalkojenkin päälle jos siellä palelee, ja kietoa harteille juhlassa.