Minne yli 40-vuotiaat menee Helsingissä tanssimaan ja juomaan?
Tai ei sillä juomisella niin väliä, mutta discomeininkiä, rokkiakin saisi löytyä mutta niin ettei tunne itseään ikälopuksi (ikää on 43 vuotta).
Lapsiperheaikana ei ole tullut käytyä, ja olen aivan vieraantunut klubi- ja yökerhoscenestä. Mihin mennä viihteelle? Olen enemmän rock kuin posh -henkinen ihminen mutta tanssia tekisi mieli.
Kommentit (25)
Siellä ainakin näytti jengi olevan 40+ ja tarjolla eri saleissa erilaista musaa. On entisen La Bodegan paikalla. Ice Bar yhä tallella.
Storyvillessä on moni, siis yli 50 v myös, paritanssia.
Mummokujalla (Rafaellon sisäkujalla) on myös, Köningissä on disco, jossa oli yli 40 v.
Kalleen kannattaa mennä torstai-iltaisin. En ole ollut, mutta meidän ikäiset tai vanhemmat sitä suosittelevat.
Kerran eksyin Zetoriin ja siellä oli myös nelikymppistä.
Storyvillessä on moni, siis yli 50 v myös, paritanssia.
Mummokujalla (Rafaellon sisäkujalla) on myös, Köningissä on disco, jossa oli yli 40 v.
Kalleen kannattaa mennä torstai-iltaisin. En ole ollut, mutta meidän ikäiset tai vanhemmat sitä suosittelevat.
Kerran eksyin Zetoriin ja siellä oli myös nelikymppistä.
mihin tahansa karaokemestaan tai On The Rocksiin keikalle tms.
ap kommentoi:
En tiedä peppupanoista (huhhei) minulta ei ainakaan irtoa, paitsi parisuhteessa.
Ei missään tapauksessa paritanssia, eikä nyt ole keikatkaan haussa (niillä kyllä olen jonkin verran käynyt) vaan haluaisin tanssimaan tekno/diskotyyliin. Tietysti voi mennä mihin vain (ja minulal on muutamia nuorempia tanssimassa käyviä tuttuja jotka tietävät hyvät mestat) mutta pakko myöntää että yli nelikymppisenä tuntee olonsa liian.... silmiinpistäväksi jossain paikassa jossa kaikki muut ovat alle 30 v. Ja tyylikkäitä :-)
kyllä olo voi olla tukala parikymppisten hipsterien seassa jos itse on jo kahlannut läpi kaikenlaista. Nuoret ne usein nyrpeämmin suhtautuu itseään selvästi vanhempiin. Tai huvittuneen alentuvasti. Juu ei kiitos.
Rymy-Eetu tai Tiger-yökerho, tosin siellä on aika paljon ulkomaalaista "saalistajaa" - toisin kuin edellä mainitussa.
Joku mainitsi Tavastian. Siellä on kuitenkin 18-vuotiasta, jos ei ole keski-ikäisten suosimaa bändiä keikalla. Viime kesänä kävin siellä "vääränä" iltana eli normi-iltana ja olo oli 40-vuotiaalla naisella kuin lapsiin sekaantujalla. En juuri kehdannut katsoa sivuille, ettei vaan joku nuori kundi = lapsi luulisi mitään.
Königin alakertaan, ehdottomasti :)
Mikäs se yks Lady Moon on siinä ihan Millin vieressä?
Kalle, Bakers, Apollo, mummotunneli
Rymy-Eetu. Tuli testattua viikko sitten. Paljon 30-50 vuotiaita liikkeellä, mutta matkamessut tais vaikuttaa asiakaskuntaan.
pataässään. laita kumisaappaat jalkaan, lattiat on täynnä tahmeita drinkkejä.
Mitä ilmeisimmin tätä palstaa seuraavat ne, jotka pysyvät kotona ja ovat yhtä ulalla kuin minäkin.
ap