Onko asunnossa mahdollisesti hometta, jos yskä on jatkunut jo puoli vuotta?
Kommentit (9)
mites on tullut siivottua?
HOmetta voi ja on sitten esim kukkien mullassa, onkos kotieläimiä? jne jne
ainakin 1000 mahdollisuuttaa mikä yskittää...
Home epätodennäköisin...
Arvailla voi vaikka kuinka paljon....
Tämä seuraava sivu on kyllä varmaan kaikkien epäluotettavuuksien äiti tai isä, mutta linkin lista homeoireista on kyllä mielestäni varsin hyvä ja kattava, vaikka vertaisi vähän tieteellisempiinkin julkaisuihin. Kysymys kuuluu siis, että mitä muita oireita sinulla on kuin yskä? Yskähän voi olla merkki vaikka mycoplasmasta, puhjenneesta astmasta, huonosta sisäilmasta ylipäätään, tavasta, jatkuvasta poskiontelontulehduksesta tai mistä tahansa muustakin.
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Oiretesti.html
Tuolla siis sivun alalaidassa on noita. Mulla hometiloissa enemmälti ollessani on ollut noin 11 oiretta noista. Oireet helpottivat kuukausien kuluttua.
mites on tullut siivottua?
HOmetta voi ja on sitten esim kukkien mullassa, onkos kotieläimiä? jne jneainakin 1000 mahdollisuuttaa mikä yskittää...
Home epätodennäköisin...
Miksi sanot, että home on epätodennäköisin? Puolet asuntokannasta on homeessa.
Mistä olet moisen keksinyt?
mites on tullut siivottua? HOmetta voi ja on sitten esim kukkien mullassa, onkos kotieläimiä? jne jne ainakin 1000 mahdollisuuttaa mikä yskittää... Home epätodennäköisin...
16 vuotta rakennusalalla. Olen kiertänyt vanhat ja uudet kiinteistöt... hometta on ollut kolmessa kohteessa näiden vuosien aikana.
mites on tullut siivottua? HOmetta voi ja on sitten esim kukkien mullassa, onkos kotieläimiä? jne jne ainakin 1000 mahdollisuuttaa mikä yskittää... Home epätodennäköisin...
16 vuotta rakennusalalla. Olen kiertänyt vanhat ja uudet kiinteistöt... hometta on ollut kolmessa kohteessa näiden vuosien aikana.
Mitä tähän voi sanoa? Niin hiljaiseksi vetää. Esimerkiksi Helsingistä ei löydy yhtään sisäilmaongelmatonta koulua, tuskin päiväkotiakaan. Tässä ktl:n tieto asunnoista:
http://www.ktl.fi/portal/suomi/julkaisut/kansanterveyslehti/lehdet_1997…
Mutta 100 muutakin mahdollisuutta on.