Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No entäs omat exänne, vieläkö ovat (ulkonäön puolesta) pantavia?

Vierailija
03.01.2012 |

Niin, oma exäni on lihonut, kaljuuntunut, pöhöttynyt, rypistynyt. Näyttää nykyisin niin kamalalta, etten voi käsittää että olen sen kanssa joskus ollut. En panis enää...

Mites teillä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylikkäämpi kuin ennen. Mutta en mä sitä silti enää panis. Ei ole uudessa tyylissäänkään yhtään mun tyylinen, tosin ulkoiseen olemukseen en silloin aikanaan kyllä edes ihastunut.

Vierailija
2/11 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nykyinen on rakkain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta myös luonne on entisellään - idiootti mikä idiootti. En panisi enää.

Vierailija
4/11 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pantavassa kunnossa. Pitää huoltaa itsestään, harmaantunut komeasti. Hyvän näköinen, pantava oli edelleenkin kun viimeksi näin.

Vierailija
5/11 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lypsää, lypsää, jaksaa, jaksaa, entäs teillä?

Vierailija
6/11 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväkroppainen mutta niiiiin keski-ikäisen näköinen, vähän harmaantunut, vähän hiukset harvenneet. Tosi juntti luonteeltaan - siksi erosinkin

Vierailija
7/11 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen. Eli exiä on useampia mutta en ole heistä ketään eron jälkeen nähnyt enkä ole missään yhteyksissä. En ole edes sattumalta törmänny. Joten en tiedä miltä tällä hetkellä näyttävät tai missä asuvat.

Vierailija
8/11 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus toki jossain saattanut törmätä. Yksikään heistä ei enää ole mielestäni mitenkään erityisen hyvännäköinen, enkä enää katselisi sen näköisiä miehiä muutenkaan. Tämä tosin johtuu minun muuttuneesta maustani, ei eksien muuttuneesta ulkonäöstä.

Vierailija
9/11 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, oma exäni on lihonut, kaljuuntunut, pöhöttynyt, rypistynyt. Näyttää nykyisin niin kamalalta, etten voi käsittää että olen sen kanssa joskus ollut. En panis enää...

Mites teillä?

Kummasti silti sillä vaan hyvännäköisiä naisia riittää. Joillekin naisille tuntuu riittävän että miehellä on rahaa ;)

Vierailija
10/11 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä en taida olla enää pantavan näköinen niiden mielestä :DD

Nykyiseni kanssa on tullut kiloja niin paljon, että ihan hävettää jos eksä näkee. No onneks nyxä rakastaa mua ja mun kilojani ja mä sitä :)

Vierailija
11/11 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä on melko samannäköinen kuitenkin kuin ennenkin, hieman tosin laihtunut. Mutta en silti panis. En vain ymmärrä, mitä ihmettä olen siinä ihmisessä nähnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi