Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada selville missä tietty ihminen on töissä?

Vierailija
03.01.2012 |

Mulla on siis sellainen tilanne, että yksi tyyppi on mulle velkaa, ja asia on ulosotossa. Mistä mä saisin selville missä tää henkilö nykyään on töissä, jotta voisin ilmoittaa työnantajan ulosottoviranomaiselle, jotta sen palkasta pidätettäisiin mun saatavia? Ilmeisesti ulosottoviranomainen ei selvitä itse työnantajia, yhden tän henkilön työnantajan kerran sain selville ja silloin ulosottovirasto asiaa taas käsitteli, mutta henkilö on nyt vaihtanut työnantajaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kysyt hän puolisoltaan, tai vaikka vanhemmilta.

Ta joltain sen kaverilta.

Vierailija
2/17 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verottaja tietää, mutta tuskin antaa tietoja yksityiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kysyt hän puolisoltaan, tai vaikka vanhemmilta.

Ta joltain sen kaverilta.

kun joutuisi sitten maksamaan mulle velkojansa, joita selvästi haluaa paeta.

Ulosottoviranomainen ei sitä työpaikkaa itse selvitä, joten onko jollain tietoa saisko esim verottajalta tietoa siitä työpaikasta, vai ainoastaan tulojen määrästä? Ei viittis niillekään turhaan maksella verotiedoista, jos ei sieltä sitä tarvittavaa palkanmaksajatietoa saa.

Vierailija
4/17 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä.. Tai kysy sieltä ulosottoviranomaiselta mistä voit asian selvittää? Kummallista jos tuollainen pitäisi itse selvittää, luulisi kyllä ulosottoviranomaisen saavan helpommin selville asian viranomaisena esim verohallinnolta.

Vierailija
5/17 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti tulee esiin työpaikan sivut, joissa henkilö on saatettu mainita, tai jos hällä on työpuhelin, niin sen numero.

Vierailija
6/17 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittelet itsesi vanhana luokkakaverina tms joka on järkäämmässä yllätystä työpaikalle ja kysyt mikä se on.

Vierailija
7/17 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos on nuori, edesvastuuton eikä halua maksaa itse tekemiään velkoja.

Jos ei muuta, niin yksityisetsivä perään.

Vierailija
8/17 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten lähettäisin sille muistutuskirjeen, että muistatko olet minulle velkaa tämän ja tämän ja nyt se on ulosotossa.

Minkälaisesta summasta on kysymys - joku pieni vai satoja? Oletko ostanut hänelle jotakin omalla nimelläsi? Jos näin on niin juttu on vähän hankalampi!

Onko siis saatavasi (siis hänen velkansa sinulle) häneltä ihan selvä juttu? Jos on niin voisit soittaa oikeusaputoimistoon. Jos saatava on selvä niin sen perimiseksi saattaa olla olemassa ihan yksinkertainen menetelmä. Nyt pitää siis jotenkin saada tämä velka siis siirretyä pois sinun veloistasi ja ystäväsi velaksi.

Kerro miten kävi ja oliko tästä jotain hyötyä?

Vierailija
9/17 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siis niinkuin vanhentuu jossain ajassa eikä sinulla ole sitten enää oikeutta / mahdollisuuksia sitä periä. Tämän vuoksi on tärkeää, että yrität tavoittaa hänet.

Vierailija
10/17 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilöllä on muita sinua tärkeämpiä velkojia sinä et saa omiasi noin vain pois.esim.elatusmaksut menee kaikkien edelle.Jos velallisen tulot riittää vain niiden ulosottoon muut ei saa mitään jne.

Valtio,kaupunki,kunta yms.menee myös yksityisten edelle.

Vierailija
11/17 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut kyseisen tyypin rikoksen uhrina, ja siitä tuomitut korvaukset on hänellä maksamatta. Tuomion perusteella ne on laitettu ulosottoon, mutta ulosotosta en oo rahojani saanut, menee aina vaan passiiviperintään. Kyse on n. 1500 eurosta, ja veronpalautuksista jotka tää henkilö oli saamassa sain nyt ihan pari kymppiä rahaa. Eli saatavia on vielä jäljellä. Kerran tosiaan sain selville missä tää henkilö oli töissä, mutta tod. näk. vaihtoi hetimmiten duunipaikkaa, kun ulosottovirasto lähestyi työnantajaa. Henkilö on tietääkseni baarimikkona, joten googlettelulla ei saa selville työnantajaa eikä oo työpuhelintakaan hänellä. Kotiosoite on ulosottoviraston papereissa, mutta sillä ei saa selville työnantajaa.

Ei kai tässä kohta auta muu kuin stalkata tän tyypin kotiovella ja seurata sitä duuniin jotta näkee missä se on töissä, jotta vois taas ilmoitella sen työnantajan ulosottovirastolle.

Vai onks muita ideoita vielä jollain?

Vanhemmillekaan en oikein voi soitella, kun tietävät mut kyllä, joten tuskin auttaisivat asiassa.

Vierailija
12/17 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jättäisit vaan sen rauhaan, ja odotat kunnes rahasi saat.. ei kovin aikuismaista tommoinen salapoliisi-leikki.. :D

Vierailija
13/17 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jättäisit vaan sen rauhaan, ja odotat kunnes rahasi saat.. ei kovin aikuismaista tommoinen salapoliisi-leikki.. :D

aika monta vuotta odoteltu... Ja korot juoksee koko ajan, että mitä pitempään se viivyttelee sitä enemmän se joutuu maksamaan. Mähän oon kuitenkin noi kulut jo joutunut omasta pussistani aiemmin makselemaan, joten olis se ihan kohtuullista että mä saisin omani pois. Ja kun tyypillä on kuitenkin varaa ostella itselleen kamaa ja ottaa uusia tatuointeja yms, ja samalla on mun rahat maksamatta, ei kovin reilua mielestäni.

T: AP

Vierailija
14/17 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat niin kuin sulta perittäisiin rahaa ja joutuisit maksamaan hänen laskujaan. Selvennä vähän ajatuksia.

Nyt sanot, että olet ollut jonkun uhrina ja hänet on tuomittu maksamaan sinulle rahoja. Niitä rahoja voit vain odottaa!

Siis mikä ihmeen juttu tämä on? Kannattaisiko miettiä, että et kirjoittaisi enempää tätä juttua kun en tiedä edes mistä on kysymys. Olet tainnut keksiä vain jotain stooryä tänne.

Vierailija
15/17 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat niin kuin sulta perittäisiin rahaa ja joutuisit maksamaan hänen laskujaan. Selvennä vähän ajatuksia. Nyt sanot, että olet ollut jonkun uhrina ja hänet on tuomittu maksamaan sinulle rahoja. Niitä rahoja voit vain odottaa! Siis mikä ihmeen juttu tämä on? Kannattaisiko miettiä, että et kirjoittaisi enempää tätä juttua kun en tiedä edes mistä on kysymys. Olet tainnut keksiä vain jotain stooryä tänne.

tapahtuu vaikkapa asuntomurto, joutuu kohteeksi joutunut ihminen tietenkin maksamaan kaikki siitä aiheutuvat kulut ensin itse, jonka jälkeen sitten syyllinen tuomitaan maksamaan kaikki aiheutuneet kustannukset tekonsa uhrille. Eli ei sen kummallisempaa. Näitä korvauksia vaan sitten joutuu odottelemaan, kun pikkunilkki pakoilee vastuutaan ja ilmeisesti tekee duunia pimeänä, kun ei korvauksia ulosoteta palkasta.

Vierailija
16/17 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ettei mistään koska minulla on lähestymiskiellossa oleva ex-mies jonka en tosiaan halua ikinä saavan tietää missä asun. Varmasti tulisi häiriköimään. Viranomaiset toki tietävät ja heidän kauttaan esim. perimisasiat on selvitettävissä vaikka osoite olisikin salainen niin ettei esim. autorekisterin perusteella ajoneuvorekkarikeskuksesta tms saa.

Vierailija
17/17 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska silloin saisit omasi valtion konttorista jolloin perintä siirtyy heille.

Mun mielestä se et seuraat kerran häntä kotoa töihin ei ole ollenkaan huono idea.Siinä saat kerralla työpaikan selville=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi