Pikakysymys:Cerazette-minipillerit
Hei,mietin edelleen koko ajan,et haenko nuo apteekista!Eikös niistä tuu sitä tiputtelua??Ainakin itselle tuli silloin kun 2 kk synnytyksen jälkeen niitä söin???Toisaalta ois tarvettakin ehkäisylle..Kertokaa kokemuksianne!!
Kommentit (11)
ei mitään valitettavaa. Ei tiputtelua. ei ihon kukkimista.
Josko sitten uskaltautuis koittamaan..pakko saada joku ehkäisy!
alle 2 viikkoa niitä. oli pakko lopettaa. muutuin ihan sekopääksi. mieskin kehotti lopettaa koska huomasi muutoksen.
kolmisen kuukautta olin ihan sekopää, mut sit elimistö ilmeisesti tottui ja nyt kaikki ok. 2 vuotta oon nyt syönyt niitä. ei tiputtelua, kunhan muistaa syödä joka päivä samaan aikaan. parin tunnin heilahdukset saattaa aiheuttaa päivän parin tiputtelua.
Ei mulle!
Puoltoista vuotta "harjoittelin" sit ei hermo kestäny: viikko kuivaa kaks vuotoa systeemillä mentiin, vuotoviikoilla hirveitä kipeitä paiseita , eli jos oli kolme kuivaa viikkoa niin sitten valuttiin kuus viikkoa, ennätys oli neljä kuivaa ja kaheksan vuotoviikkoa. Siihen loppui mun treenit, hermot meni ja eiku mars yksityiselle gynelle hakemaan ihan oikeita e-pillereitä.
Ei mulle!
Puoltoista vuotta "harjoittelin" sit ei hermo kestäny: viikko kuivaa kaks vuotoa systeemillä mentiin, vuotoviikoilla hirveitä kipeitä paiseita , eli jos oli kolme kuivaa viikkoa niin sitten valuttiin kuus viikkoa, ennätys oli neljä kuivaa ja kaheksan vuotoviikkoa. Siihen loppui mun treenit, hermot meni ja eiku mars yksityiselle gynelle hakemaan ihan oikeita e-pillereitä.
Viimeks oli noi pillerit ja ei mitään ongelmia ollu.
Käytin noita ennen raskautta joku 5vuotta eikä ollut kuukautisia ollenkaan.
Raskauden jälkeen innolla aloitin uudestaan ja tiputtelin lähes vuoden ennenku lopetin. Sanotttiin kyllä että voi olla imetksen ym vuoksi vielä hormoonit liikkeellä, miksi tiputtelee.
Nyt on (kupari)kierukka, ja olen tyytyväinen. Kerran kuussa ja säännöllisesti vuotaa.
Vaikka olisihan se ihanaa, jossei vuotaisi ollenkaan. Eipä tarvitse päivittäin muistaa!
pari viikkoo tiputti,nyt ei ees menkkoja!näppyjä kylläkin,normaalisti hyvä iho.mieli tasapainoinen!ok!
käyttänyt kuopuksen syntymästä eli 3 vuotta ja ehkä 5 niukat menkat tullut koko aikana. Ei valittamista:) . En aio vaihtaa tavallisiin e-pillereihin, jotka aiheuttaa mulle limakalvojen kuivumista ja siten haluttomuutta.
Mulla menkat harventui tulemaan ~3kk välein tosi niukkoina. Tiputtelua ei ole ollut, tosin olen jo muutaman vuoden noita syönyt. Epäsäännölliset menkat ja ihon kukkiminen varmaan suurimmat ärsytyksenaiheet noissa.