Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuus - Akupunktio

Vierailija
02.01.2012 |

Elikkä siis lasta nyt yritetty vuoden verran, kerran onnistuttiin viime kesänä mutta sain keskenmenon rv 11. Mihinkään tutkimuksiin ei varmaankaan vielä päästä, mutta ihan sattumalta luin akupunktiohoidosta josta voisi olla apua lapsettomuuteen. Mitä mieltä olette? Olenko ihan järjetön vai kannattaako kokeilla? Ei kai siitä haittaakaan voi olla..?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulin raskaaksi käytyäni akupunktiossa, vaikka kävin aivan muista syistä. Olimme jo vuosien jälkeen ajatelleet, että tämä oli tässä. Ihmeellinen sattuma.

Vierailija
22/31 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös viiden yritysvuoden jälkeen kävin akupunktiossa. Yhteensä kolme kertaa ja tärppäsi. Nyt olen kaksivuotiaan onnellinen äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes menin akupunktiohoitoon. Ja tulin saman tien raskaaksi. Tietysti voi olla myös sattumaa, mutta joka tapauksessa olen nyt tyytyväinen. Paikka oli Prometheus-instituutti Helsingissä. Suosittelen.

Vierailija
24/31 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi on täyttä paskaa.

Mene terapiaan lapsettomuusongelmiesi kanssa. Tuolla asenteella et ainakaan raskaudu.

Vierailija
25/31 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän te jo tutkimuksiin pääsisitte, jos olette miltei vuoden yrittäneet. Mutta kokeile tuota akupunktiota ensin. Onhan se paljon lempeämpi hoitomuoto keholle, kun lääkkeelliset hormonihoidot.

T. Yksi lapsi IVF-hoidolla ja nyt toinen tulossa ihan luomuna :)

Vierailija
26/31 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sitten aloitin akupunktio käynnit lapsettomuuteen....katsotaan missä mennään ja mitä tapahtuu..... kerron kuulumisia....

Vierailija
27/31 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jo jotain ennakkosuunnitelmaa olemassa, miten usein hoitokäyntejä tullaan tekemään tms? Odotan mielenkiinnolla lisäuutisia!

Vierailija
28/31 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:34"]

minä sitten aloitin akupunktio käynnit lapsettomuuteen....katsotaan missä mennään ja mitä tapahtuu..... kerron kuulumisia....

[/quote]

Kävin siis viikko sitten akupunktiossa jossa neuloilla ovulaation huippua otettiin käyttöön, tänäpäivänä taas akupunktioon tod, näk. jotta kiinnittyis .....

Vierailija
29/31 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Miten on käynyt? Kaikkea hyvää toivon.

Vierailija
30/31 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan kertoa meidän tarinan, vaikka onkin vanha ketju. Me yritettiin toista lasta 6kk, heti ekasta kierrosta plussa, mutta olikin kemiallinen raskaus. Sitten meni kuukausi toisensa jälkeen ja ehdin kokeilla kaikenlaisia temppuja greippimehusta gelee royaleen yms.

Sitten keskellä jäätävää työstressiä kävin 3x kiinalaisessa akupunktiossa (suomalainen tekijä), joista viimeisin kerta osui juuri hedelmöittymisen kohdille, eli periaatteessa 2x auttoi ja tärppäsi. Tärppikierrossa oli myös A Vogelin hormonal balance (jenkeissä vitex) käytössä, ja näiden avulla sain liian lyhyen kierron pitenemään ja raskaus onnistui.

Vaikka 6kk onkin lyhyt aika yrittää niin ehti siinäkin jo tulla epätoivoa, ja varsinkin kun oli muutenkin niin stressaantunut, etten uskonut ollenkaan raskautumisen olevan mahdollista.

Vierailija
31/31 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet masokisti ja haluat piikkejä ihoosi niin siitä vain. Jos et ole, niin kannattaisi varmaan hommata paremmat siemenet?