Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdään paras lanttulaatikko

Vierailija
21.12.2011 |

Kohta alan tehdä. Miten tulee kaikkien aikojen paras lanttuloota?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs olla hyviä lanttuja, ei liian karvaita ja imellyttäminen olis tärkeää ja pitkä paistoaika, ensin lämpösemmällä, sitten hiljokseen matalammalla lämmöllä.

Ja se on parasta kun on saanut vetäytyä kylmässä paistamisen jälkeen, maku paranee aikaa myöten.

Vierailija
2/13 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs olla hyviä lanttuja, ei liian karvaita ja imellyttäminen olis tärkeää ja pitkä paistoaika, ensin lämpösemmällä, sitten hiljokseen matalammalla lämmöllä.

Ja se on parasta kun on saanut vetäytyä kylmässä paistamisen jälkeen, maku paranee aikaa myöten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi-lanttusosetta. Sitten sekoittaa pakkauksessa olevat aineet paitsi että valkopippuria vain yksi maustemitta ja muskottia kaksi. Sitten tunniksi uuniin. Äärimmäisen helppoa, nopeaa ja herkullista.

Vierailija
4/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistän siihen kyllä ihan voita, kermaa ja siirappia. Jos kerran vuodessa syö niin ei siitä pitäisi muodottomaksi lihoa.

Hitusen kanelia voi lisätä sekaan.

Vierailija
5/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen oikeista aineista, en muovipötköön pakatuista soseista.

Vierailija
6/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mausteita? Voita kermaa sinappia? Teen oikeista aineista, en muovipötköön pakatuista soseista.

Vierailija
7/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen oikeista aineista, en muovipötköön pakatuista soseista.

Mitä sä luulet että se lanttusose on :D?

Vierailija
8/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huippukätevään valmissoseeseen lisätään kermaa, siirappia, voita, vehnäjauhoja, muskottia, valkopippuria, suolaa ja kanamunaa. Hyvää ja helppoa. Ei mitään tekemistä kaupan valmiin lanttulaatikon kanssa.

Vierailija
9/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kuukausi sitten muhjatusta mössöstä johon laitetaan kaikki rumimmat lantut.

Vierailija
10/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mausteita? Voita kermaa sinappia? Teen oikeista aineista, en muovipötköön pakatuista soseista.

Niin mäkin aina teen lantuista, keitän itse!

Lanttulaatikko on tosi helppo tehdä, kun lantut keitetään, sillä välin voi tehdä jotain muuta.

Soseutus, imellytys ja uuniin.

Kannattaa laittaa vähän kermaa, ei liikaa mausteita.

Joskus oon onnistunut niin että se on ollut tosi hyvää ja aivan eri planeetalta kuin kaupan laatikot.

Yks vastaaja.

Vierailija
11/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOSKUS oon onnistunut. Se on nimittäin aina hyvää. Eikä tarvi täällä itkeä kuten joku eilen, että tuli kitkerää.

Vierailija
12/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoritko lantut ennen vai jälkeen keittämisen? Mitä mausteita?

Lanttulaatikko on tosi helppo tehdä, kun lantut keitetään, sillä välin voi tehdä jotain muuta.

Joskus oon onnistunut niin että se on ollut tosi hyvää ja aivan eri planeetalta kuin kaupan laatikot.

Yks vastaaja.

Vierailija
13/13 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoritko lantut ennen vai jälkeen keittämisen? Mitä mausteita?

Yks vastaaja.

kyllä tietenkin tulee lanttusoseelle eroa kun itse on lantut valinnut ja kuorinut, eikä joku kone. se on se kuorimaveitsen terän asento!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän