Syöty 881 kcal
Kommentit (21)
ettei tullu syötyä 880 tai jopa 879. Voisit vielä nuolla yhden postimerkin. Muuten menet säästöliekille.
Miksi et uskalla syödä enemmän?
Oletko sairas? (anorektikko)
Ap
Voi olla että laihdut, mutta lihot helposti takaisin. Tuohon määrään et saa tarpeeksi ravintoaineita, esim. luusto kärsii etkä jaksa liikkua. 1200-1400 ja lisäksi liikuntaa olisi parempi.
Minä laihdutan 500-800kcal päivä. Millään 1200-1400 en todellakaan laihtuisi, se on normikulutukseni. En ole ap, mutta ap:lla voi olla sama "vika".
Voi olla että laihdut, mutta lihot helposti takaisin. Tuohon määrään et saa tarpeeksi ravintoaineita, esim. luusto kärsii etkä jaksa liikkua. 1200-1400 ja lisäksi liikuntaa olisi parempi.
tällaisia vastauksia tulee.
Olen nyt hieman tiukemmalla aloituksella viikon-kaksi ja aloittelen hissuksiin myös liikunnan (uinti ja punttisali)
Sitten siirryn "normaalimpaan" 1200-1400 kcal ruokavalioon ja lisään liikuntaa.
Minulle sopii tällainen ;)
tällaisia vastauksia tulee.Olen nyt hieman tiukemmalla aloituksella viikon-kaksi ja aloittelen hissuksiin myös liikunnan (uinti ja punttisali)
Sitten siirryn "normaalimpaan" 1200-1400 kcal ruokavalioon ja lisään liikuntaa.
Minulle sopii tällainen ;)
siis ap :)
Muuten keho lakkaa toimimasta hyvin. Syöthän tarpeeksi rasvaa?
Kannattaa syödä vielä tuosta n puolet lisää Muuten keho lakkaa toimimasta hyvin. Syöthän tarpeeksi rasvaa?
Mä nyt kokeilen hetken tällä systeemillä ja sit alan syödä kunnolla.
Rasvaa tänään 51 grammaa ja 52% syödystä energiasta eli liikaa, proteiineja ja kasviksia liian vähän :(
ap
Joo, hyvä provo oli. Aloin miettiä, että mitä pitää syödä, jos yli 50 % energiasta on rasvaa. Varmaan ihan öljyä vetää pullosta päin... Mulla oli aina kiloklubin aikoihin rasvat alakantissa. Pahasti pitää olla ruokavalio, ja vielä dieettiruokavalio, pilalla, jos tuollaisen määrän rasvaa syö...
Musta on aika noloa heti vuodenvaihteen jälkeen hehkuttaa laihdutustaan.
Noilla kalorimäärillä et onnistu tänäkään vuonna! No, ens vuonna sitte uudestaan...
vähäisillä kaloreilla laihduttaa vaan lihakset..ja kun lihoo taas niin se on sitä itteensä joka tulee takaisin..hitaasti laihduttamalla yl. saadaan pysyvämmät tulokset
Pakko oli tehdä itselleen aimo kulhollinen fetasalaattia.
Nyt syöty 1254 kcal ja kokonaiskoostumuskin muuttui kasvisten ja kuidun osalta paljon järkevämmäksi :)
ap
Koska tollaisella nälkäkuurilla ei tosiaan pysyviä tuloksia tule.
niille jotka väittää että tuollainen ei kannata. On ihan tutkittu juttu, että nopeasta laihdutuksesta ei ole haittaa, kun laihdutuksen jälkeen lisää kalorimäärää sitten siihen normaalikulutukseen ja syö tervellistä ruokaa. Nopea laihdutus on parempi vaihtoehto kuin ikuinen ylipaino, ja toisia ei se puoli kiloa parissa viikossa motivoi niin että jaksaisivat jatkaa. Jos se elimistö on "ehjänä" pysynyt vuosien rasva-sokeri-hiilari-mässytyksestä niin kyllä se muutaman kuukauden tiukemmasta dieetistäkin selviää!
Tsemppiä ap, itsekin aloitin keventämisen tänään!
Aika sairasta mutta ei onneksi ole multa pois miten elimistöänne rääkkäätte.
Terveisin normaalipainoinen hyvin syövä.
niille jotka väittää että tuollainen ei kannata. On ihan tutkittu juttu, että nopeasta laihdutuksesta ei ole haittaa, kun laihdutuksen jälkeen lisää kalorimäärää sitten siihen normaalikulutukseen ja syö tervellistä ruokaa. Nopea laihdutus on parempi vaihtoehto kuin ikuinen ylipaino, ja toisia ei se puoli kiloa parissa viikossa motivoi niin että jaksaisivat jatkaa. Jos se elimistö on "ehjänä" pysynyt vuosien rasva-sokeri-hiilari-mässytyksestä niin kyllä se muutaman kuukauden tiukemmasta dieetistäkin selviää!
Tsemppiä ap, itsekin aloitin keventämisen tänään!
Jos sä uskot satuihin niin älä kerro täällä ettei joku muukin ala uskoa.
Sille ei sitten mitään voi jos motivaatio ei riitä. Se on sitten ihan psyykkinen vajavuus mutta ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että pitäisi laihduttaa siksi jollain tietyllä (väärällä) tavalla että motivaatio säilyisi.
Mä laihdutin todella nopeeseen tahtiin 15 kg. Sen jälkeen aloin syödä normaalisti niin tuli lisää 40 kg. Kyllä muuten oli kannattavaa laihduttaa kaikki energiankulutusta lisäävä lihasmassa pois kitudieeteillä!
vähän, muttei kuitenkaan nälkäkuoleman partaalla! Joten hienoa, jos et retkahda vaan jaksat about 1000 kcal/pv -linjaa, ap! *tsemp*
Tsemppiä ap, itsekin aloitin keventämisen tänään!Jos sä uskot satuihin niin älä kerro täällä ettei joku muukin ala uskoa.
Sille ei sitten mitään voi jos motivaatio ei riitä. Se on sitten ihan psyykkinen vajavuus mutta ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että pitäisi laihduttaa siksi jollain tietyllä (väärällä) tavalla että motivaatio säilyisi.
Mä laihdutin todella nopeeseen tahtiin 15 kg. Sen jälkeen aloin syödä normaalisti niin tuli lisää 40 kg. Kyllä muuten oli kannattavaa laihduttaa kaikki energiankulutusta lisäävä lihasmassa pois kitudieeteillä!
tarkotin sillä normaalilla syömisellä sitä että syödään oman kulutuksen mukaan, en sitä että porsastellaan 40 kiloa lisää painoa.
Kyse on siis siitä, että on terveellisempää hankkiutua tehokkaasti normaalipainoiseksi, kuin elää elämänsä ylipainoisena.
Ihan hyvin voit syödä vielä 400kcal, vaikka laihduttaisitkin!