"Ettehän te koskaan eroa?" kysyi lapsi tänä aamuna.
Kömpi aamulla väliimme sänkyyn ja otti meitä molempia kädestä kiinni ja kysyi:"Äiti ja isi, ettehän te koskaan eroa? Ollaanhan aina tälleen yhdessä?" Kyllä tuli tippa linssiin ja yhdestä suusta todettiin, että toivottavasti saadaan olla yhdessä vielä piiiitkään.
Kommentit (22)
Monesti ne näkyy käytösongelmina. Tavallaan menee oma elämä raskaaksi, kun murehtii jonkun lapsen eloa. Nyt lapsen kaverisuhteet hoituu helpolla, koska lapseni kaverit tosiaan on hyvistä ydinperheistä. Ai niin asuvat kaikki omakotitaloissa, eikä jossain köyhässä lähiössä. Ai vielä sekin, kun noi lasean kaverit aina kehuu mua vanhemmilleen, että Villellä on tosi kiva äiti. Tottahan se on. Mä vain väsyin kantamaan huolta siitä, että saako jonkun lapsi ruokaa. Yksi riehu aina meillä. Yksi ei suostunut lähtemään kotiinsa ja yksi roikku kintussa kiinni ja rukoili ettei tarvi mennä kotiinsa. Huono kuva tullut yh-äitejen lapsista. Eronneet ei halua vaan myöntää ongelmiaan ja ne heijastuu lapseen.
Monesti ne näkyy käytösongelmina.
Tavallaan menee oma elämä raskaaksi, kun murehtii jonkun lapsen eloa.
Nyt lapsen kaverisuhteet hoituu helpolla, koska lapseni kaverit tosiaan on hyvistä ydinperheistä.
Ai niin asuvat kaikki omakotitaloissa, eikä jossain köyhässä lähiössä.
Ai vielä sekin, kun noi lasean kaverit aina kehuu mua vanhemmilleen, että Villellä on tosi kiva äiti.
Tottahan se on.
Mä vain väsyin kantamaan huolta siitä, että saako jonkun lapsi ruokaa. Yksi riehu aina meillä.
Yksi ei suostunut lähtemään kotiinsa ja yksi roikku kintussa kiinni ja rukoili ettei tarvi mennä kotiinsa.
Huono kuva tullut yh-äitejen lapsista.
Eronneet ei halua vaan myöntää ongelmiaan ja ne heijastuu lapseen.