Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnen jonkun läsnäolon!

Vierailija
02.01.2012 |

Olen mieleltäni "normaali" keskiverto ihminen, työssäkäyvä ja kouluttautunut akateemisesti, hieman siis skeptikkokin kaikenlaisille yliluonnollisille asioille.

Mutta nyt viime päivinä olen tuntenut kotona lomalla lapsen kanssa oltuani jonkun kolmannen henkilön läsnäolon. Aivan järkyttävää. Siis tunne että joku tuijottaa meitä ja on samassa huoneessa. En käytä lääkkeitä eikä minulla ole mitään mielensairaushistoriaa.

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Olenko tulossa hulluksi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus.RukoileJeesusta taloosija siunaa se.

Vierailija
22/30 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit, kuka hän on? Ei mitään käsitystä. Välillä yöllä kun oon läppärin kanssa sängyllä, mies nukkuu ja muukin talo uinuu. Oon uppoutunut katsomaan vaikka jotain, niin yhtäkkiä tulee tunne että jalkopäässä pimeässä on joku. Käännän läppärin näytön niin että valo osoittaa sinne, mutta eihän siellä mitään oo. Tunne on kuitenkin niin vahva ja pelottava että laitan aina kädet ristiin jostain syystä. Ja en siis ole sellainen että miettisin tuollaisia. Tilanne on ihan outo...

Ennen uuteen muuttoa asuimme hirveän vanhassa talossa, jossa mun ylirealisti mieheni jopa välillä pelkäs. Sieltä muutettuamme ajattelin itsekseen, että ihana päästä normiin taloon. Mutta ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuollut, sukulainen, joka on myös asunut joskus siinä hyvin vanhassa talossa, jossa ennen nykyiseen muuttoa asuimme.

Toinen kymmenen vuoden sisällä kuollut on eräs kaukainen sukulainen josta näin unen ennen kuin kuoli, ns. enneuni, hyvin selkeä. Eläessään emme olleet paljon tekemisissä.

Mutta miksi nämä kyseiset olisivat haahuilemassa kodissani. Ei, siinä kohtaa kyllä loppuu järki.

Itse asiassa entisen asuntomme tunnelmat olivat niin kummalliset, siellä muun muassa alkoi aina yhtäkkiä olohuoneessa haista mädäntynyt ( hyi, jos tiedätte mille mätä jauheliha alkaa haista, olen joutunut kerran kokemaan senkin:) Yms, kaikenlaista inhottavaa. Heräsin joskus yöllä kuin joku olisi puristanut hirveän lujasti reittäni sormenpäillään. Sattui niin paljon ja se kylmyys siinä...pikkuhiljaa kipu häipyi.

nämä voi kuulostaa ihan karseilta, mutta uskokaa tai älkää ei mitään paniikkia, suhtauduin silloinkin jotenkin rauhallisesti, vaikka pelotti. tässä vain murto-osa. Olemme ihan tavallisia, eikä meillä mitään henk.koht. luurankoja kaapeissa.

Mutta se että tänne nykyiseen kotiimme tulee perässä tuollaista?

Vierailija
24/30 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa ne enkeleita tai muitakaan henkiolentoja ovat, tosin saattavat olla levottomia sieluja. Kysy, mita ihmetta tahtovat. Jos eivat lahde ja puristavat kipeasti jotakin ruumiinosaa, soita poliisille ala papille.

Vierailija
25/30 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aivan normaali enkä mikään hörhö. Välillä näen miten liekehtivät hirvet juoksevat olohuoneeni läpi. Niitä on 30.

Vierailija
26/30 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se että tänne nykyiseen kotiimme tulee perässä tuollaista?

ja kun henki häiritsee, osoita avoimella Raamatulla häntä ja käske: "Mene pois."

Vierailija
27/30 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Laitetaanpa hieman galluppia yliluonnollisuuksia kotonaan kokeville.

1. Onko asunnossa tai talossa ilmalämpöpumppu tai koneellinen ilmastointi?

2. Asutteko rautatien, metron, valtatien tai moottoritien välittömässä läheisyydessä?

3. Tehdäänkö lähistöllä (5km säteellä) räjäytystöitä?

Kun vastauksia alkaa tulla niin annan lisäinfoa kyselyn tarkoituksesta.

Vierailija
28/30 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkiä on olemassa tiedän sen kokemuksesta ja he voivat olla läsnä, niitä eitarvitse pelätä, jos kuulemaan aistimaan niitä, on heillä jokin viesti tuotavana joskus myös varoitus 

Vierailija
29/30 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoo niille keppanaa!

Vierailija
30/30 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiiiiiiiii