Mitä mieltä Keltaisen Ketun uusista nettisivuista?
Mun mielestä keltaisella ketulla oli ennen oikeastaan melkein parhaimmat lastenvaatenettikaupan verkkosivut.
Nyt ne on menny muuttaa ne. En tykkää, ei toimi läheskään yhtä näppärästi. Siis on vaikeampi hakea tuotteita yms.
Mitä mieltä muut ootte, siis jotka muistatte ne vanhat sivut?
Kommentit (3)
katsomassa mutta vanhat oli ainakin hirmu huonot ja vanhanaikaiset ja kuvat aivan järkyttäviä, tulee mieleen joku huutonet kun sitä selaili.
Mun mielestä vanhat sivut oli tosi selkeät ja helpot! Ja tykkäsin kuvista ja siitä, että oli mitat ilmoitettu. Pystyi niin näppärästi hakemaan tiettyjä vaatteita. Kerran meinasin laittaa palautetta, että teilä on tosi hyvät ja selkeästi toimivat nettisivut! Mut eipä oo enää
Mun mielestä ne aikasemmat sivut olivat "vanhanaikaiset", mutta muuten hyvät. Eli selkeät ja löysi tuotteet ilman kauheata klikkailua ja sivujaottelu ym. oli paljon parempi.
Edelleenkin verkkokauppa on vanhanaikaisen näköinen, mutta sivujen käytettävyys on muuttunut paljon huonommaksi.
Kyseessä on kuitenkin ilmeisen "iso" yritys. Tuolla isolla tarkoitin, että sitä ei pyöritä yksi ihminen olohuoneestaan, koska heillä on liikekin (oliko nyt Isossa Omenassa)... Luulisi, verkkokauppaan olisi panostettu enemmän.
Lisäksi kuvat ovat ihan kauheita. Ei houkuttele yhtään ostamaan. Monella pienemmältäkin vaikuttavalta nettikaupalla on paremmat kuvat. Olen ollut siinä luulossa, että tuotekuvat tulevat valmistajilta...
katsomassa mutta vanhat oli ainakin hirmu huonot ja vanhanaikaiset ja kuvat aivan järkyttäviä, tulee mieleen joku huutonet kun sitä selaili.