Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkooko teidän miehet vaatteitaan vahingossa?

Vierailija
02.01.2012 |

En käsitä. Äijä soitti töistä että taas oli mennyt farkut perseestä rikki, oli istunut tuolille ja nyt on kuulemma takataskusta palleihin hirveä viilto pökissä.

Aaaaargh. Sitten se vihaa vaateostoksilla käymistä niin paljon että on vuoden uroteko kun lähtee ja ostaa kerralla kolmet farkut, eikä sinne kauppaan tietenkään voi mennä ilman mua vaan mun on myös kärsittävä siitä rumbasta. Hulluinta tässä on se, että sillä on siisti ja todellakin ei-ruumiillinen sisätyö.

Sanokaa joku etten ole ainoa joka näitä joutuu kestämään!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä tästä välittyy tämä turhautumisen taso sitten vaikka.

Vierailija
2/6 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahallaanko niiden kuuluisi rikki mennä?

Minusta vaatteet nyt kuluvat käytössä. Se kuuluu asiaan. Tavallaan ymmärrän että olet ärtynyt mutta en tiedä mitä ajat takaa. Etkö muka itse hanki ikinä uusia vaatteita koska vanha vastaava on kulunut tai mennyt rikki?

Minullakin farkut repeävät useimmiten haaroista, tiedä sitten miksi. Ei siinä auta kuin joko parsia tai hankkia uudet kun ei voi kylillä persettäkään vilkutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaatteet nyt kuluvat käytössä. Se kuuluu asiaan. Tavallaan ymmärrän että olet ärtynyt mutta en tiedä mitä ajat takaa. Etkö muka itse hanki ikinä uusia vaatteita koska vanha vastaava on kulunut tai mennyt rikki?

Minullakin farkut repeävät useimmiten haaroista, tiedä sitten miksi. Ei siinä auta kuin joko parsia tai hankkia uudet kun ei voi kylillä persettäkään vilkutella.

Mä en vaan kykene käsittään tätä, et pesen farkut maanantaina ja mies ottaa ne keskiviikkona käyttöön. Käyttää kaks päivää jollei jostain syystä likaannu. Silloin maanantaina ne farkut on ihan ehjät ja olen oppinut tarkistamaan ne persukset näiden vuosien aikana, sit se soittaa töistä että nyt ne meni rikki. Siis miten?! Omista vaatteistani muistan yhdet kotileggarit jotka kulutin puhki. Äijän farkkuja kukuunottamatta mikään vaate tässä talossa ei ole mennyt rikkipuhki vaan on nakattu urheiluvermeeksi kun on nukkaantunut, nuhjuinen tai haperoitunut.

Kai se sitten vaan on hyväksyttävä, että äijän takapuoli on niin ainutlaatuisen dynamiittinen ettei farkut vaan kestä. Huokaus.

Vierailija
4/6 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan kykene käsittään tätä, et pesen farkut maanantaina ja mies ottaa ne keskiviikkona käyttöön. Käyttää kaks päivää jollei jostain syystä likaannu. Silloin maanantaina ne farkut on ihan ehjät ja olen oppinut tarkistamaan ne persukset näiden vuosien aikana, sit se soittaa töistä että nyt ne meni rikki. Siis miten?! Omista vaatteistani muistan yhdet kotileggarit jotka kulutin puhki. Äijän farkkuja kukuunottamatta mikään vaate tässä talossa ei ole mennyt rikkipuhki vaan on nakattu urheiluvermeeksi kun on nukkaantunut, nuhjuinen tai haperoitunut.

Kai se sitten vaan on hyväksyttävä, että äijän takapuoli on niin ainutlaatuisen dynamiittinen ettei farkut vaan kestä. Huokaus.

"Soittaa töistä että farkut meni rikki"??

Vierailija
5/6 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelee sinulle töistä, että housut hajosi???? Ja sun täytyy olla mukana kun mies ostaa housuja???

Mun mielestä nämä asiat on paljon huolestuttavampia kuin se, että housut hajoaa.

Vierailija
6/6 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelee sinulle töistä, että housut hajosi???? Ja sun täytyy olla mukana kun mies ostaa housuja???

Mun mielestä nämä asiat on paljon huolestuttavampia kuin se, että housut hajoaa.

Siis mitä sun pitää olla mukana ostamassa miehelle farkkuja. en tajua.