Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mammat APUA! (uimahalli asiaa)

Vierailija
02.01.2012 |

Hei!

Täällä kun tunnetusti saa kaikkeen vastauksen, niin päätimpä minäkin laittaa kyselyn pystyyn!

Saako uimahalleissa tai kylpylöissä käyttää UIMAPUKUMEKKOA? Miehethän ei saa käyttää shortseja, mutta saako naiset uimapukumekkoa?

Tässä linkki uimapukumekosta, jollaista tarkoitan: http://www.ellos.fi/dv/30-Alus--uima-asut-Uima--ranta-asut-Uima-puvut/F…

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kokonaan sitä "uimapukukangasta".

Vierailija
2/8 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä. Kannattaa varmaan soittaa paikkakuntasi halliin. Tuo puku on ainakin uimapukukangasta. Lyhyempiäkin uimahameita olen nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, aivan. Järjellä ajatellen saisi käyttää, mutta kun ei koskaan tiedä :/ Kiitos kuitenkin vastauksista, näin yömyöhään :)

- AP

Vierailija
4/8 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä niin huippua, jos voisi käyttää :)

Vierailija
5/8 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei ole sanonut pahaa

Vierailija
6/8 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole edes mielessä käynyt ettäkö sillä ei voisi mennä uimahalliin ja kylpylöihin! Siis sehän on uikkari, joten senkun meet!

Vierailija
7/8 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ev-lut kristitty niin tottakai saat käyttää, mutta jos olet muslimi niin av-mammojen mielestä tuhoat suomalaisen kulttuurin ja sinut on aivopesty ja alistettu. Kannattaa siis yhdistää siihen iso ristiriipus niin ei tule ongelmaa.

Itse en ateistina saanut moista käyttää koska minulla on ulkomaalainen mies ja av-mammalle mamu on aina yhtäkuin muslimi.

Vierailija
8/8 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahallissa tuolla samaisella uikkarilla eikä kukaan ole sanonut mitään.

Kertokaas että miks ei muuten saa mennä uimashortseissa?

Tää oli mulle ihan uus juttu joka sattui pojan kohdalle kun oli mennyt uimashortseissa uimahalliin ja sit käskettiin mennä vaihtaan tavis uikkarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän