Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Abortti on murha

Vierailija
01.01.2012 |

varsinkin siinä tapauksessa jos tarkoituksella ilman ehkäisyä hankkiutuu raskaaksi, mutta sitten raskauduttua haluaakin vielä pitää muutaman rilluttelu vuoden!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai se on murha

Vierailija
2/7 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai se on murha

joten millaisen rangaistuksen langettaisit abortin tehneelle teinille? Elinkautinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän auttelemaan niitä jo syntyneitä katulapsia, lapsihuoria ja pieniä pakkotyöläisiä.

Tule sitten vasta puhumaan siitä miten "välität" ihmissikiöistä.

Vierailija
4/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 §

Lapsensurma

Nainen, joka synnytyksestä johtuvassa uupumuksessa tai ahdistuksessa surmaa lapsensa, on tuomittava lapsensurmasta vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi.

Yritys on rangaistava.

Taposta tulee vähintään 8v, murhasta jopa elinkautinen. Eli onko ap:n mielestä abortti pahempi rikos kuin lapsensurma, kun vaadit siitä samaa rangaistusta kuin murhasta?

Vierailija
5/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkistarhaus on kiellettävä, eläinkokeet lopetettava, Afrikan nälänhätä lopetettava, ilmastonmuutos pysähdytettävä, ydinvoima tuhoaa maailman.

Voitaisiko keksiä uusi moraalikeskustelu vaihteeksi?

Vierailija
6/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa uusin sally morgan katsomosta. Siinä Sally kertoo abortoidusta vauvasta, joka on henkimaailmassa. Asia tulee täysin yllätyksenä asianosaiselle, siis isälle joka ei ole tiennyt mitään.

Myös Raamatussa puhutaan syntymättömistä lapsista, jotka viimeisellä tuomiolla huutavat rangaistusta vanhemmilleen. Olen sitä mieltä, että kerran elämän saanut on oikeasti olemassa täällä tai tuonpuoleisessa. Sanotaanhan sanassa myös "Minä olen sinut nimeltä kutsunut ennen kuin sikisit äitisi kohdussa, sinä olet minun"..jne.

Eli tehkää omat johtopäätökset kukin.

Vierailija
7/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kysymyksessä meedio sally morgan?