Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA (oon 13v tyttö)

Vierailija
01.01.2012 |

Noh en tiiä onko tää oikea paikka kysyä neuvoa tai mielepidettä mua vaivaavaan asiaan, mutta kysympä silti.

Eli olen 98-syntynyt, ja nyt n. 13 ½ vuotta vanha. Probleema on sellanen, että en oo huomannu oikeastaa mitään murrosiän merkkejä itsessäni. Minkä ikäisenä viimeistään pitäs alkaa tulla karvoitusta ja rinant kasvamaan tms.? Tiedän kyllä mitä jossain wikipediassa sanotaan, mut haluisin oikean elämän esimerkkejä. Jos teillä olis sellasia.

Ja sitä "kaikki kasvaa aikanaan"- juttua en haluis enää kuulla. Tieädn että se on niin, mutta on vaa nii hitsin noloa emnnä vaikka uimahalliin tai jonnekki iha "vauvana".

Tuntuu että varsinki sellaset ei-niin-läheiset ystävät on silleen " oiku sä oot tollanen pikkunen ja söpö". Muutenki tuntuu että oon henkisesti vahempi muita, tai ainaki ajattelen jotenki kypsemmin. (joo tiedän, tästä saan kuulla teiltä :D) Ärsyttää.

Olen siis 154cm pitkä ja painan n.39kg.

Ps. tiedän, luultavasti ette usko että tän ikäinen selailee tätä palstaa, mutta totta se on! oon jotenki koukuttunu tänne.. xdd ja en ole porvoosta päivää :DD uskokaa ken tahtoo

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama runkkariko täällä vastailee itselleen taas?

Vierailija
22/26 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 10v tyttö ja olen 150cm ja painan n. 45kg onko normaalia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkoi  kasvamaan 18v karvoja vaikka mun pituus oli  170  ja painoin 65

Vierailija
24/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ainoo jolla ei oo MITÄÄN murrosiän merkkejä mun lk.

Ja hei älä murehdi en mäkää oo innokas syömään, musta koulu ruoka on pahaa....

Vierailija
25/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

168 pitkä ja painoin 47kg. Tissit oli B/C-kuppia ja menkat oli alkaneet 10-vuotiaana. Itse olin aina kavereita edellä kehityksessä, kiusallista sekin.

Vierailija
26/26 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi yleensä alkaa vasta kun painaa yli 40 kg. Eli jos sä painat alle sen, ei ole mikään ihme, ettei ne ole vielä alkanu. Tiedätkö milloin omalla äidilläsi alkoi kuukautiset tai ylipäätään murkkuikä? Kysele häneltä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan