Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaiset!!! Miksi jumala ei tule lähelleni vaikka kuinka rukoilen?

Vierailija
01.01.2012 |

Elämä on miljoona kertaa ollut solmussa ja olen rukoillut vastauksia. Olen uskossa, vaikkakin epäilys saa aina sijaa kun tulee hetkiä jolloin kaipaisin apua. Edes pientä ohjetta minne suuntaan kulkea elämässä jne. Usein pyydän vain että olisi lähellä, itkun keskellä saisin tuntea että

Hän on oikeasti lähelläni... Vaan ei, itken aina samat itkut, rukoilen ja rukoilen..

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyljännyt jos haluat kulkea Hänen tiellään.

Onko sinulla seurakuntayhteys ja luetko Raamattua?

Vierailija
22/59 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutkin satuolennot ovat aika paljon lähempänä jopa joulupukki kävi äsken.

Usko niihin jos haluat uskoa johonkin mitä ei ole olemassa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoa johonkin mitä ei ole olemassa!!

Uskossa on aina kyse USKOSTA. Toiset USKOO Jumalan olemassaoloon, toiset eivät USKO Jumalaan. Miksi sinun uskosi on oikeaa ja muiden usko väärää? Uskoa kaikki tyynni.

Ohis

Vierailija
24/59 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä "tunne" mitään, vai? Usko on luottamusta siihen, Jumalalla on suunnitelma minun elämääni.

Ensimmäiseksi tulee mieleen sananalasku (joka ei taida olla kristillinen), että opettaja ilmaantuu, kun oppilas on valmis. Ehkä et ole vielä valmis? Ehkä sinun pitää ensin "puhdistua", eli itkeä ne itkut pois? Ehkä se itkujen itkeminen on Jumalan auttamista?

Vähän aiheen vierestä:

Luin juuri kirjan nimeltä Kiitoskirja by Merlin Carothers. Hän on myös kirjoittanut bestsellerin Kiitä sittenkin.

Hän sanoo, että kiittäkää joka tilassa. Kaikista vaikeuksista myös. Kokeilepa sitä. Ei se mitään patenttilääke ole, mutta minulla se auttoi, kun lapseni oli vaikea. Aloin kiittämään siitä, että lapseni käyttäytyi huonosti. En tiedä, mikä se teho oli, mutta se auttoi.

Isäni joskus kertoi tuosta kiitoskirjasta ja uskoi siihen ja uskoo vieläkin Jumalaan. Suvussamme on jotain 20 - 30 uskovaa ja vaimoni puolella myös jotain 20 uskovaa ja kaikki lähipiirissä ovat saaneet johdatusta Jumalalta.

Kyllä uskossa on perää. Itse olen parantunut, kun kurkussa oli kasvi. Vaimoni parani kokouksessa laktoosi-intoleranssista vaikka se oli vaivannut häntä pienestä pitäen. Jos Jumala olisi kuvitelmaa niin miksi vaimoni parani kun saarnaaja sanoi, että nyt tällä sivulla joku paranee laktoosi-intoleranssista.

Sain työpaikan niin, että minuun otettiin työnantajan puolelta yhteyttä.

Kaksi lastamme on syntynyt Jumalan ilmoituksella.

Veljeni poika parani varmalta kuolemalta rukouksen avulla ja mitään vammaa ei jäänyt.

Äitini verenpaine hävisi kokouksessa ja maha parani.

Isäni päänsärky lakkasi rukouksen jälkeen ja oli potenut usein kovaa särkyä.

Vaimoni äiti parani vaikka lääkärit eivät antaneet toivoa. Uskovat toivat rukousliinat hänen päälleen kun hän oli tiedottomassa tilassa.

Ym. ym.

Vierailija
25/59 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: 21-23

Vierailija
26/59 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko ei ole tunne jostakin vaan luja LUOTTAMUS siihen mitä ei näe.

Neuvoisin sinua että ala julistaa Raamatun Totuuksia elämääsi. Siis kertakaikkiaan vain uskot, että koska Raamattu sanoo, että Jeesus ei koskaan sinua jätä ja Hän todella kuulee joka ikisen rukouksesi ja haluaa olla kanssasi jokaisena päivänä maailman loppuun saakka niin julista elämääsi se totuus.

Kohta huomaat että uskosi kasvaa. Pyydä erityisesti rohkaisua ja uskonvahvistusta. Pyydä sitä että ymmärtäisit Jumalan moninaista puhetta elämässäsi.

Tiesithän, että Jumala toteuttaa suunnitelmansa maailmassa seurakuntansa välityksellä? Jos menisit jonnekkin seurakuntaan ja pyytäisit esirukousta uskonvahvistamiseksi? "sillä jos kaksi tai useampi rukoilee hänen nimessään,...." siinä on erityistä voimaa.

Jumalan puhetta voi olla tuttavien kautta tulleet erikoiset tilanteet, rohkaisut, kehoitukset.

Myös itse uskon askeleiden ottaminen vahvistaa uskoasi. Haluaisitko puhua Jeesuksesta jollekin lähipiirissä. Pyhä Henki varustaa joka kerta sinua kun niin teet.

Vierailija
27/59 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos etsit suuntaa, minne kulkea, usein Jumala näyttää suunnan vasta, kun alat ottaa askeleita johonkin suuntaan, ei silloin kun "vain rukoilet" ja kysyt suuntaa. Mietit itse minne haluat mennä, pohdit eri puolia, kysyt onko se suunta Jumalan tahdon mukainen ja jos tulee hyvä fiilis lähdet sinne suuntaan. Jos ei tule mitään fiilistä, lähdet silti liikkeelle ja Jumala johdattaa.

Mielikuvasi Jumalasta tuomitsevana jne, en tiedä mihin itkusi liittyy, mutta jos taustalla on negatiivisia fiiliksiä omaa isääsi kohtaan, ne kannattaa selvittää, koska ne hyvin helposti vaikuttavat Jumala-kuvaan.

Vierailija
28/59 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen joka viikko että Jumala antaisi minulle ison lottovoiton. Ei ole kuullut.

Vierailija
29/59 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joulupukki ei tule käymään vaikka kuinka kirjoittelen toivomuslistaa? Miksi puutarha tontut ei vastaa minulle vaikka kuinka rukoilen heitä?

Vierailija
30/59 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 13:24"]

lue kirjat keskusteluja jumalan kanssa by neale donald walsh

noi kirjat on auttanut mua suunnattomasti

[/quote]Kristillisiä ne kirjat eivät ole. Kukin suhtautukoon miten tahtoo mutta ihan vain tiedoksi.

[/quote]

Totuudenmukaisempia kuitenkin kuin satukirja nimeltä raamattu.

Vierailija
31/59 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä aikasi järkevästi eikä pohtimalla satuolentojen aatoksia.

Vierailija
32/59 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala vastaa ajallaan ja tavallaan. Ei sinun rukouksesi hukkaan mene. Ehkä olet liian hätäinen tai odotat että sinun tahtosi tapahtuisi. Vie asiasi ruokouksessa Jumalalle Jeesuksen nimessä ja sitten relaat ja annat asioiden tapahtua. Kyllä Jumala pitää omistaan huolen vaikket mitenkään erityisesti tuntisikaan mitään ihmeellisiä tunteita tai kokemuksia. Uskossa on kyse luottamuksesta. Kun oppii luottamaan Jumalan huolenpitoon se helpottaa paljon.

Vierailija
33/59 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni on kasvanut lestadiolais perheessä ja äitini on kasvanut körtti perheessä. Mutta ilman mitään eriskummallisempaa uskoa meidän perheessä ei ole ollut. Äitini sai aikoinaan kestää lestadiolaisten pa*kan jauhantaa. Voittaako edes kuvitella kuinka isäni vanhemmat järjestivät tilaisuuden jossa isäni piti mennä koko perheensä eteen kontalleen pyytämään ANTEEKSI?! Äitini lähti siitä tilaisuudesta läksimään. Mutta onneksi pysyivät isäni kanssa yhdessä. Edelleen Lestadiolaisten juhlissa varsinkin häissä aina puhutaan kuinka vain lestat pääsevät taivaaseen. Itse olen kerran ollut mukana sellaisessa tilaisuudessa ja meinasin ihan oikeasti sanoa että uskoo ken tahtoo mutta aika halpamaista touhua. Uskoa nyt että vain lestat pääsee taivaaseen, entä sitten nämä lestadiolais Isät, jotka raskaavat lapsiaan? Mihin he menevät.

Tässä ei välttämättä ollut kyse lestoista, mutta ne ovat niin aivopestyjä tolloja. Lapset tekevät salaa vanhemmilta "syntiä" kuten meikkaa ja kattoo televisiota ja sitten mennään kuitenkin seuroihin pyytämään anteeksi. Eikö oo aika kaksnaamasta touhua.

Itse uskon Jumalaan, mutta en minä sen hehkua halua tuntea. Huuhaata kaikki "Jeesus auttoi minua kun rukoilin"

Vierailija
34/59 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on kaikessa ja kaikkialla ympärilläsi. Et vain huomaa sitä. Opettele näkemään asiat positiivisessa valossa. Ymmärrä että negatiivisílta tuntuvat asiat ovat siunaukseksi.

Kyllä se siitä. Pää pystyyn.

Terveisin

Maallistunut ja syntinen

Vierailija
35/59 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen saanut apua psalmi 91 mieheni kuoltua koin et lue sitä ja sieltä avautuu. jos on vaikka pelko tiloja niin aina häviää kun luen. jumalan sana vaan elää.

Vierailija
36/59 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

In Satan we trust

Vierailija
37/59 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärälle ryhmälle esitetty kysymys. Eivät luulevaiset tiedä, he luulevat. Oikea vastaus on tietenkin, että mielikuvitusolento voi olla lähellä jos kuvittelet sen lähellesi. Todellista se ei siitä kuitenkaan tee.

Vierailija
38/59 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti itsekin Jumalaa elämääni rukoilleena... Kaikki kertomukset (narkkarit, rikolliset yms.) kuitenkin kertovat että rukoilivat Jumalaa ja tulivat uskoon.. Lämmin tunne, valo tms ja vasta sen jälkeen rupesivat kulkemaan uskonnollisissa piireissä ja lukemaan Raamattua. Vai onko nyt niin että kun on tarpeeksi kaidalla polulla niin ei tarvitse rukouksia kuunnella? Se joka kommentoi että tapahtukoon Sinun tahtosi, väitätkö nyt että Jumala antaa halun tulla uskoon mutta ei tahdokaan antaa minulle uskoa?

Vierailija
39/59 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain perusteluja alapeukuille, kiitos!

Vierailija
40/59 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 vuotta sitten jo eräs "mies" tiesi tämän tulemisen. Mieti sitä.

Onko tämä jo liikaa: työnantajalta mikrosiru ihon alle

http://www.kauppalehti.fi/uutiset/onko-tama-jo-liikaa-tyonantajalta-mikrosiru-ihon-alle/JScxcpEY

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä