Siinä taas yksi nuori pilasi elämänsä.
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/2012/01/1469133/poliisi-aanekosk…
Onko niin, että eläminen normaalisti on niin rasittavaa ja ahdistavaa, että pitää hankkia elinkautinen linnatuomio? Onko linnassa niin hyvä olla, että sinne kaivataan?
Miksi nuori ihminen valitsee 10 - 20 vuotta vankeutta elämästään?
Kommentit (8)
sokean musta raivo sai järjen sumenemaan niin että ainoa kanava minkä sillä hetkellä keksi sille purkaa oli tuo kamala ja loputon tragedia. Vasta päivien ja kuukausien päästä valkenee se teon todellinen lopullisuus ja useille se äimistys, että miksi minä tommosta ja miten minä saatoin..
Joskus väkivaltarikollisia tutkittiin ja aika monella oli impulssikontrollihäikkää. Siinä missä tavis osasi vielä hillitä itteensä niin nää ihmiset on kuin dynatynnyreitä joka näkee liekkejä kaikkialla. Useille lääkehoito ja terapia auttoi itsehillintään.
Toivottavasti saa vankilassa jotain terapiaa ettei sama toistu heti kun vapautuu.
sokean musta raivo sai järjen sumenemaan niin että ainoa kanava minkä sillä hetkellä keksi sille purkaa oli tuo kamala ja loputon tragedia. Vasta päivien ja kuukausien päästä valkenee se teon todellinen lopullisuus ja useille se äimistys, että miksi minä tommosta ja miten minä saatoin..
Joskus väkivaltarikollisia tutkittiin ja aika monella oli impulssikontrollihäikkää. Siinä missä tavis osasi vielä hillitä itteensä niin nää ihmiset on kuin dynatynnyreitä joka näkee liekkejä kaikkialla. Useille lääkehoito ja terapia auttoi itsehillintään.
Toivottavasti saa vankilassa jotain terapiaa ettei sama toistu heti kun vapautuu.
jollain voi olla tuollainen purkaus tuosta vaan.
eikö luonnehäiriöistä kukaan tunnista aikaisemmin?
että jos joku on kympin velkaa, niin jollakin menee täysin hermo ja tekee murhan.
kyllä silloin pitää olla joku luonnehäiriöinen ja sellaiset pitäisi havaita ajoissa.
Tämä tietysti vakavavuudessaan omaa luokkaansa. Uhri oli varoitellut kavereitaan tekijän rikoksista ja kostoa seurasi.
Pikkuisen veikkaan. Tuskin on kotikaan ollut kovin lämpöinen ja huolekas.
sitä tuossa itsekin mietin, että hankkiutuko vankilaan, että pääsi ulos tästä maailmasta.
Ehkä huomattu monena ongelmana koulussa, mutta resurssien takia jääny taustalle tai koulu kokenu liian hankalaks ja päästäny läpi ettei tarttis rasittua liikaa tästä lapsesta jne. Nykyään on monia syitä. Ei erkkaluokalle tai tutkimuksiinkaan niin vain pääse, etenkin jos koti vastustaa tai vähät piittaa.
t. se sokeasta raivosta kirjoittanut
Juu juu, mutta onko teillä minkäänlaista käsitystä siitä millaisissa oloissa lapsia ja nuoria kasvaa, heitä otetaan huostaan tai ollaan ottamatta, heitä pidetään koulukodeissa tai sijaiskodeissa ja kun mieli on säpäleinä, se on säpäleinä.
Ihmistä ei voida sulkea laitokseen ilman että hän tekee rikoksen tai on niin sairas, että joutuu sinne pakkohoitoon muuten vain.
Psykopaatit ovat lääkäreitä, johtajia, pedofiilejä, tappajia, äitejä, omia poikianne kenties.
Pikkuisen veikkaan. Tuskin on kotikaan ollut kovin lämpöinen ja huolekas.