Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi tyhmyyteni, mutta mitä tarkoittaa "lapsiköyhyys", mistä Halonen on huolissaan?

Vierailija
01.01.2012 |

Lapsien määrän vähenemistä? Lapsiperheiden köyhyyttä? Jotain muuta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tienaa 1600€/kk (verot tästä pois jo), minä olen työkyvytön (tukeni 400€+lapsilisä 100€). Vuokra nielee tonnin (pk-seudulla ei todellakaan ole hyväkuntoisia perheasuntoja edullisesti kaikille), käteen jää reilu tonni kolmelle eli n. 350€/naama. Luulin että tämä olisi normaali tulotaso, järkytys olikin aika suuri kun sossussa käyvä kaverini kertoi että heidän perheelle jää saman verran käteen vaikka kukaan ei ole töissä. Siis mitä?? Ja minä kun olen ihan oikeasti pitänyt tätä riittävänä tulotasona..!

Elämme vaatimattomasti, se on totta. Mutta miksi perusduunarin perheelle jää käteen sama summa kuin työttömälle sossun elättiperheelle??

vaatimattomasti, että teillä on riittävä tulotaso. Pitäskö niiden köyhien sitten elää niin että koko ajan olis pieni nälkä, vaatteet risaisia ja vanhoja? Toki kannatan sitä että ihmisiä aktiivisesti kannustetaan pois toimeentulotuen varassa elämisestä, mutta en sitä että ihmisiä pidetään nälässä ja kurjuudessa.

Mä en nyt oikein käsittänyt mikä sua oikein mättää, jos kaveri elää yhtä vaatimatonta elämää kuin sinäkin niin sekö on ongelma? Sun mielestä sen kaverin pitäis lapsineen elää kurjuudessa ja nälässä? Ymmärtäisin tuohtumuksesi jos kaverisi eläisi leveästi sossunrahoilla.

Vierailija
22/26 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten eli lapsiperheiden köyhyyttä. Ruotsin kielessä vastaava sana tarkoittaisikin vähäistä lapsimäärää tyyliin "laktosfattig", vähälaktoosinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kanit ja heidät pitäisi panna lisääntymiskieltoon.

Vierailija
24/26 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on kyse. Lapsia halutaan, koska niiden avulla saa sossusta enemmän rahaa, saa isomman asunnon jne. Hulluinta on se, että ei saa sanoa ääneen, että vanhempien pitäisi maksaa lastensa kulut vaan presidenttikin on sitä mieltä, että veronmaksajien on kustannettava vapaamatkustajien lapsille samat asiat, jotka muut kustantavat menemällä töihin. Eihän nyt isää ja äitiä voi töihin tai opiskelemaan komentaa.

Vierailija
25/26 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..siihen, miten heitä pystyy elättämään. Yhteiskunnan (sossu ym..) apuun turvautuminen tarkoittaa mm. tätä.

Vierailija
26/26 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on kyse. Lapsia halutaan, koska niiden avulla saa sossusta enemmän rahaa, saa isomman asunnon jne. Hulluinta on se, että ei saa sanoa ääneen, että vanhempien pitäisi maksaa lastensa kulut vaan presidenttikin on sitä mieltä, että veronmaksajien on kustannettava vapaamatkustajien lapsille samat asiat, jotka muut kustantavat menemällä töihin. Eihän nyt isää ja äitiä voi töihin tai opiskelemaan komentaa.

Ja kun geenit ovat reppanoilla muutenkin heikomamt, kansakunann geeniperimä heikkenee ja kohta ollaa aivokääpiöitä. Onneksi sentään muualta tulee välillä siittiösoluja sekoittamaan tätä tyhmenevää kansaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän