Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kropastasi on kehuttu? Mitä olet kadehtinut / ihaillut muiden vartaloissa?

Vierailija
01.01.2012 |

Kehuttu: Hiukset (pitkät ja paksut), pusuhuulet, rinnat(e.kuppi)ja pituus (178cm).

Itse olen ihaillut lyhyitä naisia (alle 170cm) ja todella kauniita silmiä (kauniin väriset, sopivan isot, tuuheat ripset ) ja söpöjä pyllyjä ( ei lättänöitä eikä sellaisia liian muhkeita ).

Jännä miten sitä monesti ihailee / kadehtii juuri sitä mitä itsellä ei ole :) ja joku asia mitä itse ei tykkää itsessä niin joku pitää sitä wau juttuna :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaksi korkeintaan.

Vierailija
2/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan tosissaan kehunut, nainen joka on tyuon pituinen ei ole nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintoja, sääriä, paksuja hiuksia ja silmiä. Ja myös pituutta (181 cm).

Itse kadehdin toisilta paksuja huulia, vaikka ne vanhemmiten alkavatkin roikkua rumasti.

Vierailija
4/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut myös paljon kehuja hoikasta vartalosta. Rintoja ei ole koskaan kehuttu - ne on aika olemattomat.

Vierailija
5/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sitten tiedä oikeasti oliko niin hyväkään asia, kun painoin 50 kg, pituutta kuitenkin 174.

Kehuttu on usein pitkiä jalkoja.

Vierailija
6/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä saan kuulla silloin tällöin. Myös sääriä ja silmiä on joskus kehuttu. En mä oikein osaa mitään kadehtia, ehkä kiinteää vatsan seutua ja selluttomia reisiä vähän kadehdin.

Vierailija
7/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan tosissaan kehunut, nainen joka on tyuon pituinen ei ole nainen.

Ja ihan nainen olen. 3 lasta olen synnyttänyt, niitä ei tuonut haikara. Oletkohan itse kokoa hobitti jota tosissaan harmittaa muiden pituus.

Monet mallit ovat + 175 cm pitkiä ja oikeinkin nättejä NAISIA. Vai jäikö sulta se unelma toteutumatta pituuden takia ja harmittaa? Ota hieman iloisempi asenne uuteen vuoteen.

ap

Vierailija
8/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Silmiä. Ovat kuulemma kauniit.

-Rinnat. Tätä olen hämmästellyt, sillä minulla on hädin tuskin a-kupin rinnat mutta silti kuulen niistä kehuja aika useinkin.

-Hiukset. Ovat paksut ja ulottuvat hieman yli puoleen selkään.

Kehuja ovat antaneet sekä miehet että naiset.

Mitä kadehdin muissa? No ainakin isompia rintoja. Ottaisin mielelläni b-kupin rinnat. Myös litteä vatsa saa minut kadehtimaan. Ei minullakaan mikään iso ole, mutta kolme raskautta ovat saaneet sen pömppövatsaksi.

Vierailija
9/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin hyvää ihoa ja kauniita hiuksia.

Vierailija
10/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain pintaa.

Vierailija
11/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain pintaa.

Vierailija
12/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kehuttu kauniita rintoja, hyväntuntuista pimppiä, kauniita kasvoja, pitkiä paksuja hiuksia, kokonaisuutena hyvännäköistä kroppaa (olen lyhyt ja kaikki kropassa sopivassa suhteessa),nättejä silmiä.

Kadehdin muilta timmiä vatsaa, en mitään muuta. Mutta olen oikein tyytyväinen itseeni.

Vierailija
13/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoja ruskeita silmiä, ihoa ja peppua. Rintoihin (olemattomat) ja nenän malliin en itse ole tyytyväinen.

Vierailija
14/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkupeppu, hymyilevät silmät ja ihana hymy, itse asiassa pituudestakin on tullut kehuja ( 159cm )

Haluaisin paksummat hiukset ja kiinteämmän vatsan : ). Itse en oikein tykkää kesäisistä pisamoistani, joita jotkut ihastelee.