Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko miehen seksihalut olla kymmenestä kilosta kiinni?

Vierailija
01.01.2012 |

Olen 170cm/70kg nainen. Kun painoin suunnilleen 10kg vähemmän, mieheni oli innoissaan tekemässä aloitteita seksiin. Nyt ei tee tuskin koskaan. Mies tietää, että laihdutan ja kannustaa siihen aktiivisesti. Jos epäröin jonain päivänä lenkille lähtöä, mies sanoo että mene ihmeessä.

Ongelmani varmaankin poistuu, kun laihdun, mutta ihmetyttää silti. Olen edelleenkin kaunis, enkä mikään ihrakasa. Vartaloni on tiimalasin mallinen, minulla on nätit rinnat ja kapea vyötärö. Mutta mies ilmeisesti haluaa minut hoikkana. Kellään samanlaista ongelmaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en syty laihoista ruipeloakoista. Emännällä pittää olla leviä perä ja muutenkin mistä otta kiinni.

Vierailija
2/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietin itseäni tästä 10kg lihavampana, näyttäisin aika pallolta ja kasvotkin lihoisivat ties kuinka paljon. Yhh.

Jos on lyhyt tai jo valmiiksi lähempänä normaalipainon ylärajaa kuin ap oli 60 kilossaan, tuo voi ehkä pitää paikkaansa.

Pitkä ja hoikka on tiimalasikroppainen on kuitenkin 10 kilonkin jälkeen yleensä varsin sopusuhtainen.

Jos tuo on miehelle noin iso juttu, mies on aika nolo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 159cm pitkä ja painan 142kg. Ei ole mitään merkitystä onko ylipainoa vai ei, jotkut seksiasennot ei vaan onnistu kovin helposti.

Vierailija
4/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietin itseäni tästä 10kg lihavampana, näyttäisin aika pallolta ja kasvotkin lihoisivat ties kuinka paljon. Yhh.

Jos on lyhyt tai jo valmiiksi lähempänä normaalipainon ylärajaa kuin ap oli 60 kilossaan, tuo voi ehkä pitää paikkaansa.

Pitkä ja hoikka on tiimalasikroppainen on kuitenkin 10 kilonkin jälkeen yleensä varsin sopusuhtainen.

Jos tuo on miehelle noin iso juttu, mies on aika nolo.

Kyllähän se naisen pitäisi ollanolona jos ei seksiä saa.

Vierailija
5/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on noin fiksoitunut naisensa painoon. Ap ei ole ylipainoinen edes nyt lihottuaan.

Vierailija
6/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää itse sanoa että nolottaa. Opetelkaa nyt edes äidinkielen perusaskeleet hyvänen aika sentään.

Vierailija
7/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ei ole huomannut kymmenisen kilon painoni vaihtelua parin vuoden aikana. Lihoin ja laihduin, ei mitään eroa mieheni suhtáutumisessa. Vasta jälkeenpäin kuuli, että olin laihtunu kymmenen kiloa vuodessa ja sanoi, ettei huomannut, että olisin välillä ollut pulskempi. Painoni oli suhteemme alussa pitkään 63 kg, välillä 74 kg ja nyt taas 64 kg. Pituuteni on 172cm, eli en mikään suunnaton amatsooni ole kuitenkaan ollut.

Jotenkin vaikeaa ymmärtää, jos joku aikuinen mies menettää seksuaalisen kiinnostuksensa pienestä painonvaihtelusta. Eihän kymmenen kiloa näy edes kuin ehkä yhden vaatekoon muutoksena. Toki on yksilöllistä, miten paljon esteettinen puoli vaikuttaa haluihin, mutta outoa on, jos on niin ulkonäkökeskeinen, että muutama kilo vaikuttaa. Uskotko ap, että muutos on vaikuttanut sinuun itseesi?

Vierailija
8/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää itse sanoa että nolottaa. Opetelkaa nyt edes äidinkielen perusaskeleet hyvänen aika sentään.

Sanoin, että ap:n mies on nolo. Nolo adjektiivina tarkoittaen, että mies on nolostuttava, häpeällinen, myötähäpeää herättävä. Tavallista puhekielessä meillä päin.

Vierailija
9/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla mies menetti kiinnostuksensa heti, kun raskauteni rupesi näkymään. Häpesi kait niin paljon, ettei enää vieressä kävellyt. Nyt 2 lasta myöhemmin ja 15kg lihavampana, sekä nahka venyneenä... ei meillä ole enää seksiä lainkaan.

Vierailija
10/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että ap:n mies on nolo. Nolo adjektiivina tarkoittaen, että mies on nolostuttava, häpeällinen, myötähäpeää herättävä. Tavallista puhekielessä meillä päin.

Ei ole kieliopillisesti oikein sanoa että olet nolo, sama kuin sanoisi että sinä olet minä, ei mitään järkeä ja sotii täydellisesti ilmaisutaitoa vastaan.

Vierailija
11/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

165/76 ja mies haluaa.Liikun aktiivisesti,kiloja vaan on liikaa,tosin olen kiinteä ja isotissinen hymy herkässä..saa noita vieraitakin miehiä potkia nilkoille!!Haloo!Missä sun itsetunto on?

Vierailija
12/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kun rakastavat silmillään ja jos kohde on pahasti rappiolla niin rakkauden kohdekin vaihtuu hyvin nopeasti. Läski nyt ei vaan ole kaunista :( Oma mieheni vaihtoi 20 kiloa laihempaan ja ovat jo naimisissa ja lapsiakin pari. Joskus myöhemmin sanoi, että ei enää seksi kiinnostanut ja muutenkin suhde tietenkin veteli viimeisiään. Alussa miehet panee vaikka lauta-aitaan porattuun reikään, se ei kerro mitään.

Vierailija
13/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/14 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varmaan tosi vääristynyt vartalokuva, kun pidän itseäni kauniina. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi