Iso anteeksipyyntö sinulle ABC:n vessan siivoaja!
En mahtanut sille mitään että ummetus laukesi eilen kesken automatkan ja oli pakko käydä helpotuksella ABC:n vessassa. Enkä mahtanut sillekään mitään että jättikokoisen ummetuspökäleen jälkeen minulta räjähti ripulit renkaalle asti:( Tästä voi ehkä syyttää Mäkkäriä.
Yritin kyllä huuhdella sontaa viemäriin mutta teillä on ilmeisesti ahtaat putket koska pönttö meni aivan tukkoon?
Jos jotain positiivista tässä tarinassa on, niin se on se että meidän oma vessa säilyi siistinä :)
Kommentit (8)
Älä sure, on nähty pahempiakin.
Esim. Oksennettu koko vessakoppi seiniä, wc paperitelinettä, lavuaaria ja pyttyä myöten. Oikein kaaressa lentänyt ja levinnyt _ihan_joka_puolelle_.
Esim 2. Paskottu lattialle, ja siitä sitten kädellä "maalattu" seinät ruskeaksi ihan tahallaan. Sairasta on joo.
Esim 3. paskottu lattialle, ja sitten nuppineuloilla kiinnitetty ne papanat vessan pahvikattoon. Sairaampaa kuin edellinen, joo.
Sinä sentään tähtäsit pyttyy, pisteet siitä.
Esim. Oksennettu koko vessakoppi seiniä, wc paperitelinettä, lavuaaria ja pyttyä myöten. Oikein kaaressa lentänyt ja levinnyt _ihan_joka_puolelle_.
Esim 2. Paskottu lattialle, ja siitä sitten kädellä "maalattu" seinät ruskeaksi ihan tahallaan. Sairasta on joo.
Esim 3. paskottu lattialle, ja sitten nuppineuloilla kiinnitetty ne papanat vessan pahvikattoon. Sairaampaa kuin edellinen, joo.
Olen siivoaja, joka on joutunut noita siivoamaan. Joku latvalaho on siis käynyt vessassa asialla, ja minä pienituloinen jynssäri olen joutunut korjaamaan jätökset. Hyh.
Minä pyrin jättämään tarpeitteni jälkeen vessan siihen kuntoon, että seuraavan ei tarvitse yökkäillä tai alkaa rinkiä puhdistamaan.
Usein huoltiksilla näkee ällöttäviä vessanpyttyjä. Sitä olen ihmetellyt, kuinka naisten vessan rinkikin on kusessa.
Etkös sinäkin mene mieluimmin siistiin vessaan?
Olen siivoaja, joka on joutunut noita siivoamaan. Joku latvalaho on siis käynyt vessassa asialla, ja minä pienituloinen jynssäri olen joutunut korjaamaan jätökset. Hyh.
Teillä sais kyllä palkat olla pari tuhatta euroo paremmat... :O
Karmeeta hommaa. Kiitos teille työstänne!!
ja ne ripulit siitä renkaalta minä siivosin :)
Koskaan en tahallani sotke, nyt kävi näin ja kotiin oli vielä yli 100km matkaa, en kestänyt tänne asti :/
-ap
on päivittäinen näky miesten vessoissa, joten turhaan pyytelet anteeksi. Hyvä että helpotti.
T:Siivooja