Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietin ekan jouluaaton yksin, nyt otan yksin vastaan uutta vuotta

Vierailija
31.12.2011 |

Olen yli 40v. Avioero ja päästin lapset isälle jouluaattona ja samoin tänään. Pärjään. Uskon, että yksin minun on parempi. Mies oli väkivaltainen. Kaikki sanovat, että onni, että lopulta tajusin lähteä. Olin liian kiltti. Jouduin kuitenkin jättämään kaiken. Pidin vuosia itseäni syypäänä kaikkeen.

Aina näinä yksinäisnä hetkinä uskon taas niin. Mutta Hyvää Uutta vuotta kaikille yksinäisille! Toivon kaikkea parasta lapsilleni. ja pieni toiveeni itselleni olisi löytää kumppani, edes olkapää, johon voisin joskus nojata, kun tuntuu pahalta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivottavasti se olkapää löytyy, vaikka varmaan yksinkin voi elää ihan hyvää elämää.

Vierailija
2/17 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös yli 40v. ja erostakin on aikaa, mutta vasta tänä vuonna lapset joulun ja uuden vuoden isällään eli olen ihan yksin! Surullislta tuntuu!

Mutta ensi viikolla tämän on jo unohtanut kun lapset kotona ja täys hälinä päällä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vasta kun rohkenet seistä omilla jaloillasi. Ensin pitää olla hyvä elämä yksin eikä odottaa toista tukemaan omassa pahassa olossa tai yksinäisyydessä.

Vierailija
4/17 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat isänsä luona ja siitä on huoli.

Muutoin nautin yksin olosta, eikä se minua haittaa lainkaan.

Olen yksin lasten kanssa ihan lopun ikäni. Yhtään miestä en enää ikinä ota vaivoikseni :D

Never say never, mutta nyt se pitää paikkansa.

Mukavaa loppuiltaa kaikille yksin olosta nauttiville ja yksin aattoiltaa viettäville äideille ja isille!

t. äiti +40

Vierailija
5/17 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo kolma uusvuos yksin, nyt oon alkanu vasta pienesti nauttimaan tästä.

Kattele ulos, tulitteita ja saat aikaa ajatuksille.

Joulu on jotenkin pahempi. Ristikkolehti, peitto ja herkkuja, kyllä se siitä :)

Vierailija
6/17 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista se olisi jos mies olisi nyt siinä?

Vierailija
7/17 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä ihana mies mutta hän on tällä hetkellä muualla. Olen nyt siis ensimmäistä kertaa yksin uuden vuoden. Tykkään yleensä juhlia esim. joulua ja uutta vuotta perheen tai ystävien kanssa. Tänä vuonna on siis hieman erilaista. Ihan hyvin tähän asti on mennyt. Olen kuunnellut hyvää musiikkia, syönyt suklaata ja juonut joulusta jäänyttä glögiä. Kohta ajattelin katsella jotain elokuvaa ja sulattaa pakasteesta jonkun leivoksen... :D Koitetaan nauttia tästä illasta yksinäisyydestä huolimatta.

Vierailija
8/17 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös sinulle!

Vierailija
9/17 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haikeaa on, mutta kyllä tästäKIN selvitään :). Voimia ja hyvää uutta vuotta kohtalotovereille :).

Vierailija
10/17 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen oli joitakin yksinäisiä jouluja mutta nyt paremmin...

Vierailija
11/17 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta missä sun ystävät on??

Vierailija
12/17 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on (vissiin vielä) miesystävä, mutta oli niin iso fightti perjantaina ettei siitä ole kuulunut mitään sen jälkeen.

Otin sitten pienen hiprakan päälle, vaikken ikinä juo mitään. En oikein tiedä mitä tekis seuraavaks.

Vierailija
13/17 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Myös yksin (eka kertaa)

Aamulla parmpi olo :)?!

Vierailija
14/17 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset viettävät uutta vuotta hänen kanssaan juuri nyt?

Huh. Pelottava ajatus. :(

Vierailija
15/17 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uskalsit antaa lapset väkivaltaiselle miehelle?

Vierailija
16/17 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen oulusta..

Vierailija
17/17 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestää yhdessä juhlat täksi illaksi :). Onneksi taas huomenna elämä jatkuu, kun lapset saapuu kotiin.