Lapsimorsiamen kidutus Afganistanissa -järkyttävä video
Kommentit (19)
tapahtuneen tekemättömäksi? Ei saa. Tieto on välttämätöntä, jotta osaa toimia ja suhtautua maailmaan oikein.
tapahtuneen tekemättömäksi? Ei saa. Tieto on välttämätöntä, jotta osaa toimia ja suhtautua maailmaan oikein.
jos ei halua nähdä kaikkea karmeudessaan.
Tosin en voi väittää, että olen jotain asian eteen tehnyt? oletko sinä? Mitä?
ehkä voin ottaa siitä mallia. Tosin omassa maassammekin on paljon korjattavaa.
avustushenkilöitä.
Enempää en voi kertoa, sillä maassa toimiminen ei ole turvallista, jos toiminnan katsotaan uhkaavan näitä "kulttuuriarvoja", esim. parantavan naisten ja lasten asemaa maassa.
avustushenkilöitä.
Enempää en voi kertoa, sillä maassa toimiminen ei ole turvallista, jos toiminnan katsotaan uhkaavan näitä "kulttuuriarvoja", esim. parantavan naisten ja lasten asemaa maassa.
ehkä olet.
Suomalaiset vähän vanhemmat rouvat pääsivät hengestään, ei videonauhaa tarjota sori.
Hienoa suomalaista kulttuuria kepulandian ja persulandian konnuilta.
En uskalla katsoa.
olen kyllä lukenut sen jutun siitä vessaan teljetystä 15-vuotiaasta, jos tämä sitä koskee.
Surkea lapsirukka istuu pyörätuolissa sairaalassa salamavalojen välkkyessä ja toimittajien kysellessä. Pahoinpitelyn jäljet kyllä näkyvät :(
Hienoa kulttuuria islamin konnuilla :´(
Pahempia kuin eläimet. Ei ole ensimmäinen video jonka olen nähnyt, mitä ne "koirat" tekevät.
aloittaja ei taida ymmärtää, etteivät kaikki halua NÄHDÄ VIDEOTA jostain kamalasta asiasta. minä en koskaan avaa moisia videoita. mulle riittää kun luen asiasta.
joten ap ota opiksi: kirjoita ensi kerralla lyhyesti referoiden mistä on kyse. ne korppikotkat voi sit mennä kauhistelemaan.
aloittaja ei taida ymmärtää, etteivät kaikki halua NÄHDÄ VIDEOTA jostain kamalasta asiasta. minä en koskaan avaa moisia videoita. mulle riittää kun luen asiasta.
joten ap ota opiksi: kirjoita ensi kerralla lyhyesti referoiden mistä on kyse. ne korppikotkat voi sit mennä kauhistelemaan.
fiksusti esittää sen mitä jo tuolla aiemmin tarkoitin. Tulee aina itse oltua liian jyrkkä vissiin sanomisissani.
muslimin joojoo? Muutappa sinne ukon omaan kulttuuriin muutamaksi vuodeksi niin pääset makuun. Haha!
Ja kuule ne katsoo, jotka oikeasti välittää, ettäs tiedät. Antavat avustuksia ja kertoo Suomessa asuville afrikkalaisille naisille miten suomalainen nainen lyö takasin ja kutsuu poliisin!
Aasialainen mies hakkasi vaimoaan niin kuin aina kotimaassaankin. Sattui sitten mun kohdalle jolloin kerroin että poliisi passittaa takasin ukon mut perhe saa jäädä Suomeen. SIIHEN loppui hakkaaminen!
Afrikkalaiset naiset myös kertovat kotimaassaan oleville miten suomalainen poliisi tulee naisen ja lasten avuksi. Poliisi vie miehen putkaan, joka on huikea uutinen siellä! Siellä kun ukko antaa setelin niin poliisi haukkuu naisen ja hakkaaminen jatkuu. Naiset eivät kutsu poliisia avuksi!
eihän tuo ole mitään kidutusta vaan heille aivan normaali tapa. Maassa maan tavalla.
muslimin joojoo? Muutappa sinne ukon omaan kulttuuriin muutamaksi vuodeksi niin pääset makuun. Haha!
Ja kuule ne katsoo, jotka oikeasti välittää, ettäs tiedät. Antavat avustuksia ja kertoo Suomessa asuville afrikkalaisille naisille miten suomalainen nainen lyö takasin ja kutsuu poliisin!
Aasialainen mies hakkasi vaimoaan niin kuin aina kotimaassaankin. Sattui sitten mun kohdalle jolloin kerroin että poliisi passittaa takasin ukon mut perhe saa jäädä Suomeen. SIIHEN loppui hakkaaminen!
Afrikkalaiset naiset myös kertovat kotimaassaan oleville miten suomalainen poliisi tulee naisen ja lasten avuksi. Poliisi vie miehen putkaan, joka on huikea uutinen siellä! Siellä kun ukko antaa setelin niin poliisi haukkuu naisen ja hakkaaminen jatkuu. Naiset eivät kutsu poliisia avuksi!
enkä myöskään ala katsomaan lasten hakkaamisvideoita, vaikka asian kanssa töitä teenkin.
nähdä silmillään kuin vain lukaista ja unohtaa! Se on se helpoin tapa! Vai oletteko huomanneet miten naiset avittaa toisiaan?
Miten voi ymmärtää tuskan syvyyden jos sitä ei näe? Kuinka kokematon voi kuvitella sen kun ei halua silmillään nähdä?
Anteeksi vaan mutta tulee ihan nimikristityt mieleen! Nekin luulee tietävänsä!
ei halua nähdä silmillään. Katsomalla näkee sen tuskan syvyyden!!! Toiset on tavan uhreja ja toiset nautiskelijoita! Hömmät hymisee!
nyt se video ja nähkää omin silmin mitä uskonto ja sen varjolla tehtävät raakuudet oikein ovat.
Ja miettikää myös halutaanko tuota porukkaa tapoineen tänne.
maailma muuttuu ja muut sen mukana, tollasia on ihan turha kauhistella...
Oli nyt pakko kommentoida ja ihmetellä.