Suunnittelen itsemurhaa mielessäni päivittäin. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (16)
Yksi elämän hetki voi olla ahdistava, mutta elämä on paljon enemmän. Toisen kanssa keskustellessa voit saada omaakin näkökulmaasi avattua.
niin olet ehkä jo 40-50 vuoden päästä kuollut keuhkosyöpään tai ahtaumaan.
Siinä sitten pikkuhiljaa itseäsi tupakalla murhatessasi voit hyvillä mielin ajatella loppuasi jokaisen röökin aikana...
Ajatuksissani teen tämän siistillä tavalla kotona. Mieheltä olen saanut lupauksen hoitaa lapsi kuolemani tapauksessa. Eikä mulla ole pienintäkään epäilystä siitä etteikö hyvin hoitaisi.
En tiedä minne muka soittaisin tai mitä edes sanoisin. En osaa pukea tätä sanoihin. Olen käynyt vuoden pari terapiassa, mutta täysi-ikäistyttyäni jouduin lopettamaan ko. paikassa kun kilpailuttavat vain alle 18-vuotiaita.
Öh, mä kylläkin yritän lopettaa, huonolla menestyksellä... Tupakoinut 15-vuotiaasta, raskausajan tauolla.
jos kerran meinaat tehdä itsemurhan ? Polta vaan vaikka kaksikin askia päivässä !
Sillä onhan aivan turhaa ajatella terveyttä tai mahdollista rahanmenoa, ellei siitä kuitenkaan ole kärsimässä.
Siksi että tupakointi voi olla osasyy siihen miksi mulla on koko ajan niin vitun paska olla. Jos sitä alkais sen sijaan taas urheilla niin ehkä elämä tuntuis vähän kivemmalta.
Huomaan että mulla oli teitä kohtaan liian isot odotukset.
Heillä on ammattitaito, eivätkä ihan tuosta vaan vaihdu. Tuskin haittaa, vaikka et kuuluisi sillä hetkellä seurakuntaan.
Tuolla on puhelin numero 01019-0071 suomenkielisille ja tietoa tuosta puhelin palvelusta aukioloineen (myöhään on, mutta ei tähän aikaan)
http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/DC0158A5AD979807C225748000295138?Open…
Palvelevasta netistä luvataan viiden päivän sisällä vastaus:
https://www.verkkoauttaminen.fi/portal/suomi/
Turha odottaa liikoja, se on kuule mulle ja monelle muulle random-tyypille jotka sua ei ees tunne aivan sama jos sä lopetat ittes tai et.
Ehkä sun mies tai sun skidi voi jäädä kaipaamaan, mutta luulitko todella että joitain random-palstailijoita kiinnostaa pennin jeeraa jos sä lopetat sun surkean elämän tai et.
Toki jotkut palstajeesukset varmaa ehottelee sulle seurakuntia ja herätyskokouksia ja käännyttävät muutenkin kaikin tavoin kun niillehän on itsemurha kauhistus ja synti sekä toisaalta jokainen masentunut on potentiaalinen käännytettävä.
Eli ei kun anna palaa TAI sitten älä. Mutta lopeta se ruikuttaminen !
Siksi että tupakointi voi olla osasyy siihen miksi mulla on koko ajan niin vitun paska olla. Jos sitä alkais sen sijaan taas urheilla niin ehkä elämä tuntuis vähän kivemmalta.
Menet vaikka terveyskeskukseen lääkärille, psykiatriselle sairaanhoitajalle tai psykologille ja kerrot suoraan ajatuksistasi, aivan varmasti saat lähetteen terapiaan esim. psykiatrian poliklinikalle ja ehkäpä myös lääkehoitoa masennukseen ja ahdistukseen. Älä tee itsemurhaa, se ei ole ratkaisu mihinkään ja tuottaa valtavaa kärsimystä, ahdistusta ja tuskaa kaikille läheisillesi, on muitakin keinoja selvitä ahdingosta ja sulla voi olla vielä paljon hyviäkin päiviä edessäpäin, kun haet nyt vain pikaisesti apua!! Tsemppiä kovasti. t. psykiatrinen sairaanhoitaja
Niin se vaan on. Tekemällä itsemurhan altistat lapsesi samalle kohtalolle, onhan hän perinyt masennuksesi geenit.
Oletko kokeillut lääkitystä? Luulisi jonkin lääkkeen tehoavan.
Kuten sairaanhoitaja yllä toteaa, kyllä saat apua kun menet lääkärille ja sanot, että olet ajatellut tappaa itsesi. Periaatteessa niiden pitäisi heti kirjoittaa M1-lähete.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2011 klo 07:11"]
Mä luulen, et ap ei oikeesti odottanut teiltä mitään. Sulle tuli taas varmaan hetkeks hyväolo ilkeilystä, niin kuin koulukiusaajille, katupahoinpitelijöille jne ihmisille, jotka pistää omaa pahoinvointiaan eteenpäin viattomille uhreille sen sijaan, että hakisi omaan pahaan oloon apua. Ap yritti tehdä niin, viimeisillä vitun voimillaan. Mut sai sen tyypillinen vastauksen mitä ihmiset aina hädässä oleville antaa: evvvk.
On mahdollista, että ap tappoi ittensä. Mut mitä se teitä kiinnostais??
lähiomaisten ja siivouksen suhteen?
Esimerkiksi sitä, että ruumiista ei jää hirveästi vaivalloista siivottavaa, et traumatisoi samalla sivullisia, kuten rekka- tai veturinkuljettajia ja kaikilla lemmikeillä ym. on tiedossa hyvä, turvallinen ja pysyvä hoitopaikka.