Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalaa,sanoin miehelle että hän on paska sängyssä :(

Vierailija
31.12.2011 |

Kamalaa, on ollut pinna tiukalla ja univelkaa paljon johtuen valvottavasta vauvasta. Miehellä on ollut ongelmaa liian nopeassa laukeamisessa ja tänään taas harrastettiin seksiä. Pidättelin oikein orgasmia ja yhtäkkiä ihmettelin kun mies lopetti. Mies sanoi "mä tulin jo". Hermostuin ihan täysin, kun itse jäin just vaille. Sanoin, että "sä oot ihan paska sängyssä, aina käy näin" !! :(

Kamalaa, todella paha loukkaus... mutta turhauttaa kun melkein aina käy näin!! Jään aina ilman!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiennyt sitä kasvatuksen perusjuttua, että EI SAA sanoa "olet paska sängyssä", vaan pitää sanoa "käyttäydyit sängyssä paskamaisesti tänään".

Vierailija
2/27 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on merkki miehelle että voi itse laueta.

Jos hyvä säkä käy ehdit itse saada useammankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ei mies osaa vaimolleen hoitaa orkkua niin on kyllä paska. Aika ei tartte kikkeliä vaan suu tai sormileikit riittää, mutta ei toista ilman jätetä.

Ja tuollainen mä tulin jo kommnetointi on kyllä niin oksettavaa :(

Vierailija
4/27 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sen seksin tarvitse loppua siihen että mies tulee?

Vierailija
5/27 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mielestä homma on hoidettu

Vierailija
6/27 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhtälailla sinua loukkaa, kun jäät aina ilman eikä miehesi huolehdi sinun tarpeistaan. Eli kun pääsettä keskusteluyhteyteen, niin voitte verrata kumpi loukkaa enemmän.

Kamalaa,sanoin miehelle että hän on paska sängyssä :(

Kamalaa, todella paha loukkaus... mutta turhauttaa kun melkein aina käy näin!! Jään aina ilman!

Vierailija
7/27 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali mies tuon kuultuaan ostaisi sulle hieromasauvan ja alkaisi itse käymään vieraissa tai huorissa. Koska on tota nopeasti laukeamisen ongelmaa, niin huorissa käynti on todennäköisempää.

Näin myös miehenä neuvoisin kaveria jos tollasesta avautuisi vaikkapa pubissa kun ollaan oluella.

Vierailija
8/27 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kumminkin se mies on lapanen ja haluatte korjata tilanteen niin kannattaa naida mahdollisimman usein. Se laukeaminen kestää joka kerta kauemmin. Esim. vietätte koko päivän sängyssä, niin kyllä se siittä.

Vierailija
9/27 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on huono ja itsekäs asenne seksiin. Kyllä kumppanin tarpeet pitää älytä ottaa huomioon, vaikka itse olisikin jo lauennut.

Mutta silti teit väärin häntä kohtaan, loukkasit tosi verisesti.

Vierailija
10/27 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että loukkasi miestä "verisesti". :D Itse oon sitä mieltä että KAIKISTA asioista pitää pystyä puhumaan ja omalle kumppanilleen sanomaan.

Kyllä minäkin noin olen sanonut, suutuspäissäni - impulsiivinen kun olen, mutta ei se mun mies siitä nyt niin verisesti loukkaantunut.

Juteltiin asiat myöhemmin ja seksi vaan on parantunut kun asioista pystyy puhumaan ja niille tekee jotain.

Kyllä se kuule siitä ap. Pyydät anteeks mieheltäs vähän, no "karkeaa" ilmaisutapaa :D ja juttelette asian läpi.

Ei sitä turhaan sanota, että parisuhteessa pitää puhua kaikesta. Ja se tarkoittaa että todellakin IHAN kaikesta.

Se on ainakin meidän onnellisen parisuhteen salaisuus. Ei ole asiaa mistä ei vois toiselle sanoa. Kaikki on aina hoidettavissa. :)

Vierailija
11/27 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidättelit orgasmia? Varsinkin kun tiedät että miehesi on nopea laukeamaan...

Vierailija
12/27 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että loukkasi miestä "verisesti". :D Itse oon sitä mieltä että KAIKISTA asioista pitää pystyä puhumaan ja omalle kumppanilleen sanomaan.

Kyllä minäkin noin olen sanonut, suutuspäissäni - impulsiivinen kun olen, mutta ei se mun mies siitä nyt niin verisesti loukkaantunut.

Juteltiin asiat myöhemmin ja seksi vaan on parantunut kun asioista pystyy puhumaan ja niille tekee jotain.

Kyllä se kuule siitä ap. Pyydät anteeks mieheltäs vähän, no "karkeaa" ilmaisutapaa :D ja juttelette asian läpi.

Ei sitä turhaan sanota, että parisuhteessa pitää puhua kaikesta. Ja se tarkoittaa että todellakin IHAN kaikesta.

Se on ainakin meidän onnellisen parisuhteen salaisuus. Ei ole asiaa mistä ei vois toiselle sanoa. Kaikki on aina hoidettavissa. :)

Hyvässä parisuhteessa pystyy puhumaan IHAN kaikesta. Vaikka sitten myös suutuspäissään :)

Nim. kokemusta on :D Eikä ole mies vetänyt hernettä nenään :)

Vierailija
13/27 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättelin oikein orgasmia

Ja sitten vielä ihmettelet, kun miehesi tuli ensin?

Haukotus.

Vierailija
14/27 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ikinä pidättele orgasmia koska se on merkki miehelle että voi itse laueta.

Jos hyvä säkä käy ehdit itse saada useammankin.

merkki miehelle, että voi laueta. Eikös sen pitäisi olla päinvastoin.

Itse kyllä pyrin antamaan vaimolleni ensin orgasmin, sen kyllä huomaa, ja sitten vasta itselleni.

Vierailija
15/27 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yksi niistä pahimmista asioista mitä voi tehdä miehelle. Jos hän on kuitenkin yrittänyt ja on uskollinen, niin loukkasit nyt pahasti. Jos nyt vielä vähennätte seksin harrastamista, se tulee hänen mielestä olemaan merkki siitä, ettet rakasta häntä enää.

Kuulin myös jonkun muunkin naisen pidättelevän orgasmia. Ajattelin, että miksi ihmeessä.

Miehellekin on keinoja orgasmiherkkyyden vähentämiseksi. Esim. kondomi voi auttaa tuntoherkkyyden vähentämiseen. Ja ehkä vielä tueksi niitä sildenafil vai mitä ne nyt olivatkaan tabletit (resepti samalla kun käy lekurilla, n. euron kappale enää ja neljäsosa tai puolikas voi riittää, joissakin on halkaisu-urat valmiiksi), jolloin voi yrittää uudemman kerran aiemmin ja ne voivat vähentää herkkyyttä. Naisen takia.

Vierailija
16/27 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ap pidätteli orkkua jos mies kerran aina tulee muutenkin liian aikaisin. Vai onko myös sinun mielestäsi homma hoidettu, kun toinen saa orgasmin?

Todennäköisesti miehesikään ei tosin saanut orgasmia, laukesi vain, jos siitä piti erikseen mainita etkä muuten huomannut. Ja ilmeisesti on vielä pieni pili, jos et tuntenut laukeamista sisälläsi.

Kannattaa jutella ja parantaa seksielämää.

Vierailija
17/27 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko monikin nainen niin orgasmiherkkä, että pitää erikseen pidätellä ettei orgasmi tulisi yhdynnässä? Ja miten sitä pidättelee ettei tulisi? Ajatteletko pyykinpesua tms.?

Mitä jos tulee, meneekö paikat helliksi ja pitää lopettaa?

[Kahden kanssa ollut ja kumpikaan ei ole koskaan saanut yhdynnässä (kenenkään kanssa).]

Vierailija
18/27 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaa asiaa tässä kommenttiketjussa.

1. Naisen voi tyydyttää muutenkin, kuin yhdynnässä. Jos mies kuitenkin laukeaa - mihin voi vaikutaa vain rajallisesti - niin eikö silloin voisi sanoa, että jatkatko suulla tai sormin?

2. Minulle - ei ehkä teille naisille - seksi on myös emotinaalisen hyvinvoinnin lähde. Ollaan lähekkäin ja osoitetaan rakkautta. Tähän kuuluu myös kauniit sanat ja muut verbaaliset hellyyden osoitukset - ei solvaukset. Seksin aikana solvatuksi tuleminen tarkoittaa, ettei seksi ole enää romanttista ja kaunista - pelkkiä alapään värinöitä vaan.

Eli nopea laukeaminen ja esim. erektio-ongelmat on fysiologisia ja niihin pystyy vaikuttamaan vain rahallisesti - laukeamisen suhteen mies toki voi olla itsekäskin, mutta ei välttämättä. Haukkumalla se ei kuitenkaan parane. Jos haluaa jatkaa jotenkin muuten, niin eikö sitä voisi kertoa?

Vierailija
19/27 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ota ero siitä miehestä. Ja heti.

Säästyy mies 10-20 vuoden perhehelvetiltä ja sinun ei tarvitse kestää tuollaista miestä ja voit omistautua lapselle 100% ja mahdollisuus saada joka toinen viikonloppu laatumunaa. Viriilit seksinnälkäiset yh-äidit ovat haluttua seuraa kts esim seksiosastolta.

Vierailija
20/27 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmaa liian nopeassa laukeamisessa ... Pidättelin oikein orgasmia ... aina käy näin ... Jään aina ilman!

Olisit antanut tulla silloin kun oli tulossa, kai siinä "aina käy niin", jos päätät pidätellä, vaikka voisit hyvin jo saada ennen miestä. Miksi jäät aina ilman, siksikö, kun aina haluat pidätellä?