Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalaa,sanoin miehelle että hän on paska sängyssä :(

Vierailija
31.12.2011 |

Kamalaa, on ollut pinna tiukalla ja univelkaa paljon johtuen valvottavasta vauvasta. Miehellä on ollut ongelmaa liian nopeassa laukeamisessa ja tänään taas harrastettiin seksiä. Pidättelin oikein orgasmia ja yhtäkkiä ihmettelin kun mies lopetti. Mies sanoi "mä tulin jo". Hermostuin ihan täysin, kun itse jäin just vaille. Sanoin, että "sä oot ihan paska sängyssä, aina käy näin" !! :(

Kamalaa, todella paha loukkaus... mutta turhauttaa kun melkein aina käy näin!! Jään aina ilman!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olette päässeet yli jo kun ap:n tekstistäkin näytti olevan jo aikaa.

Itse en edes exääni loukannut ikinä haukkumalla sänkytaitoja, VAIKKA niissä olisi ihan oikeasti ollut parantamisen varaa (tiesi sen itsekin) ja meillä oli melkoisen verinen ero jossa muuten kyllä loukattiin toisiamme molemmin puolin.

Vierailija
22/27 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt huonoa seksiä jaksais loppuelämänsä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä AP:n päässä liikkuu? Itse pidättelee orgasmia eli varmasti on ollut hyvää seksiä, tuntunut hyvältä, ja sitten raivoaa miehelle kun ei saa sitä vaikka itse teki valinnan että pitkitteli eikä "ottanut orgasmiaan". Oma vika mun mielestä.

Vierailija
24/27 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko monikin nainen niin orgasmiherkkä, että pitää erikseen pidätellä ettei orgasmi tulisi yhdynnässä? Ja miten sitä pidättelee ettei tulisi? Ajatteletko pyykinpesua tms.? Mitä jos tulee, meneekö paikat helliksi ja pitää lopettaa? [Kahden kanssa ollut ja kumpikaan ei ole koskaan saanut yhdynnässä (kenenkään kanssa).]

pidättelen aika usein koska haluan pitkittää nautintoa ja sitten kun on pitkitellyt niin orkku on voimakkaampi. Ja kyllä saan aina yhdynnässä.

Vierailija
25/27 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahasti, jos mies on tullut nopeasti, olen ottanut sen kehuna... Oli aikoja, jolloin se ei pöljä tajunnut, että mäkin haluan tulla, mutta kun asiasta keskusteltiin ja ostin vihjailevasti sauvan, niin meni sitten jakeluun. (Sauvalle se oli mustasukkainen) Nykyisin kapistuksesta on yhteistä iloa.

Mies tulee nopeasti myös, jos seksiä on noin kerran viikossa. Mitä seammin, kestää sitä paremmin.

Pyydä ap anteeksi ja kerro harmisi syy, puhukaa asiallisesti. Hommat ei korjaannu vaikenemalla.

Vierailija
26/27 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidättelen aika usein koska haluan pitkittää nautintoa ja sitten kun on pitkitellyt niin orkku on voimakkaampi. Ja kyllä saan aina yhdynnässä.

Miten se oikein onnistuu, osaatko kuvailla? Ite en pääse orgasmiin asti yhdynnässä, mutta toisaalta miten sen estää jos se on tulossa? :/

Vierailija
27/27 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodesta toiseen pyydellä mieheltä orgasmia. Nopeasti se sormin tai suulla hoituisi, mutta kun ei niin ei. Mies tietty saa aina yhdynnässä tai muilla keinoin, mutta minä joudun pyytelemään tai hoitelemaan itse itseni.

Minusta on tullut juuri sellainen ärtyisä riivinrauta, josta miehet aina valittaa. Jota ei enää se seksikään kauheasti innosta.