Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päivä Tukholmassa risteilystä

Vierailija
30.12.2011 |

- miten liikutte Tukholmassa?

- missä säilytätte matkatavaroita?

- mitä muuta pitäisi ottaa huomioon?

- onko se huvipuisto kiva?

olen ollut viimeksi 20 vuotta sitten enkä muista enää, sitä paitsi se oli luokkaretki opettajan johdolla

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Metrolla, bussilla, kävellen. Viikkarin terminaalista voi kävellä keskustaan, Siljalta voi mennä metrolla tai Siljan omalla bussilla

- Matkatavarat ovat hytissä, missäs muualla?

- huvipuistosta en tiiä, mutta Junibackenista ja Kuninkaanlinnan museoista ovat lapset ainakin tykänneet

Vierailija
2/3 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskaltaa, voi liikkua linja-autolla tai sitten ottaa taksin ja käskee ajaa jonnekin.

Jos olet ostanut Silja Linen tai Viking Linen "Päivä Tukholmassa"- risteilyn, voi matkatavarat jättää laivaan. Lisäksi satamista löytyy maksullisia säilytyslokeroita.

Muista vaihtaa viimeistään laivalla eurot kruunuiksi. Toki yleisimmät luottokortit ja Visa Electron käyvät maksuvälineenä myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme käytä taxia koskaan, koska hinnoittelu on aivan sikamaista!

Kannattaa itse ottaa etukäteen selvää mm. netistä. Itse tykkään tehdä ennenkaikkea sisustusostoksia Tukholmassa, kierrellä vanhaa kaupunkia ja käydä hyvässä kahvilassa nauttimassa paremmista valikoimista kuin Suomessa.

Tulhomassa on myös hyviä museoita, ja kauniita kävelykatuja joita on kiva kävellä kauniilla päivällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän