Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itku sovituskopissa

Vierailija
30.12.2011 |

Olin sovittamassa paitaa, kun jäin oikein tuijottamaan itseäni. Ne peilit kun on asetettu juuri siten, että selkäpuolelle näkyy hyvin ja valaistus oli todella voimakas.

Kyllä mä olen sen tienny, että on tullu "vähän painoa lisää ja "vähän" pyöritynyt ja "vähän" jäänyt vaatteet pieniksi, mutta en ole kaksisesti antanut ajatustani sille.

Tänään näin kehoni koko karmeudessaan. Olin housut jalassa, mutta yläosassa pelkät rintaliivit.

Näky oli mykistävä. Ihan hirveät selkäläskit. Vaikka nostin kädet korkealle ilmaan, niin se läskipoimu selässä ei hävinnyt kokonaan. Käännyin sivuttain, niin vatsani oli hirveä muhkurainen höllyvä kasa.

Lähes kaikki ylipaino on keskivartalossani. On takapuolenikin levinnyt, mutta ei niin paljon kuin vatsanseutu.

Olen aina ollut tyytyväinen jalkoihini, kun ovat pitkät ja hoikat, mutta nekin alkaa näyttämään jo pölkyiltä. pituuteni on siis 170 ja painoni tällä hetkellä 81kg.

Mieheni odotti minua kaupan ulkopuolella ja kun näki ilmeeni, niin kysyi huolestuneena, että mikä on. Kysyin häneltä, että mitä hän näkee tällaisessa läskikasassa, niin otti vaan kainaloon, naurahti hyväntahtoisesti ja sanoi, että ei häntä haittaa.

Kävelin siltä seisomalta Life-kauppaan ja ostin Easy Diet-pussikeittoja. Aloitan sunnuntaina ja lopetan kun olen saanut 15 kg pois!!!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sieltä hyvät alkuvauhdit ja jos motivaatio uhkaa hiipua, niin ei kun taas koppiin peilaamaan. Tsemppiä!

Vierailija
2/35 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn koska olen samankokoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut on W32 L43

Kyllä M-kokokin menee, mutta ne täytyy sit olla jotan trikoota :D

Mites sulla?

Vierailija
4/35 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaloreita niin että selkäläskit hyllyy???

MIKSET VOI ALOITTAA HETI?

Vierailija
5/35 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut on W32 L43 Kyllä M-kokokin menee, mutta ne täytyy sit olla jotan trikoota :D Mites sulla?

KORJAUS TUOHON FARKKUMITTAAN :DD

Vierailija
6/35 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytän aina ihan hirveälle. Se johtuu niistä valoista. Älä välitä ja miehesikään ei!

Vierailija
7/35 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei masenna yli määräiset kilot, koska niitä ei ole, mutta siellä seisoessani rintaliivisilläni näen nuhjaantuneet rintsikat ja ne TODELLA pienet rinnat.

Kalpea iho, muutama finni ja tukkakin ihan hapsullaan.

Ja k_a_i_k_k_i muut ovat niin tyylikkäitä siellä kaupassa.

Vierailija
8/35 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaloreita niin että selkäläskit hyllyy??? MIKSET VOI ALOITTAA HETI?

Tänään en mätä, kuin ihan perus kanaa ja riisiä ilman kastikkeita ja huomenna syön mitä syön, mutta en ajatellut mitään övereitä vetää sen takia että sunnuntain jälkeen näen loppuelämäni nälkää :D

Vierailija
9/35 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin pudotin lastensaannin jälkeen (yli 7v sitten) 16 kiloa ja ei ole tullut takaisin. Elämäntapamuutos. Kannattaa myös aina miettiä tilanteita missä läskit inhottaa..

Joskus voi herkutella, mutta itse en ole ainakaan joutunut luopumaan mistään. Hyvä olo sisältä ja ulkoa korvaa sen mässyttämisen joka päivä.

Kyllä se siitä!

Vierailija
10/35 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 163 cm ja painoa 65 kg

Mahan ympärys yli 80 cm, farkut lindexiltä ja kokoa 44!!!

yläosa 42, rinnat kasvaneet niin että d-kupit jääneet pieniksi.

Ihanaa olla 53v , aivan helvettiä vaihdevuodet

Vierailija
11/35 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut on W32 L43

Kyllä M-kokokin menee, mutta ne täytyy sit olla jotan trikoota :D

Mites sulla?

Vierailija
12/35 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites mua ei ahdistanu yhtään, ostin sekä Lindonin että Peppercornin ihania vaatteita aika isolla rahalla. Sovituskopissa tiesin, että 90kg on vähän liikaa 160cm mittaan- näin kuitenkin kauniit ja iloiset kasvot, isot rinnat ja pyllyn mutta vyötärön paikallaan.Hyvä iho ja hampaat, ihana uusi kampaus. Persejalka olen aina ollut enkä siitä muuksi muutu :)

Hyvällä omallatunnolla vedän kuoharit, syön juustot ja muut herkut. Liikun paljon (joo, lihava voi olla myös hyväkuntoinen sellainen).Ikää on karvan vaille 50v, lapsia 4.

Mies on pysyt vuosikymmenet rinnalla (maratoonari muttei kukkakeppi)ja viimeksi eilen työkaveri (mies) kysyi teenkö joskus muutakin kuin töitä ja jos voisi silloin liittyä seuraan...

Eli jos vain katsoisit itseäsi toisin silmin ja olisit armollinen?

Vierailija
13/35 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut on W32

Pituus 170, paino 81 ja housut 32/34? Siis jaloissa noin paljon mittaa, eikä lantioissakaan leveyttä juurikaan? Miten ylävartalossa voi olla niin paljon jos jaloissa ei yhtään ylimääräistä?

Vierailija
14/35 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pussikeitto-ehdottomuutta en suosittele laihdutuskeinoksi. Mielikin pysyy parempana kun opettelee kohtuutta.

Ja ei muuten tarvi kovin montaa kiloa lähteä niin viihdyt sovituskopissa pidempään kuin ennen ihan toisesta syystä, osaan itse muutaman kilon laihtuneena sanoa :)

Vierailija
15/35 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut on W32

Pituus 170, paino 81 ja housut 32/34? Siis jaloissa noin paljon mittaa, eikä lantioissakaan leveyttä juurikaan? Miten ylävartalossa voi olla niin paljon jos jaloissa ei yhtään ylimääräistä?

Mä oon tämmönen "käpylehmä" :D

En ole ikinä ymmärtäny noita farkkukokoja ja myyjä ne mulle hyllyltä silloin etsi. En siis ulkomuistista heittänyt noita kokoja vaan lunttasin farkuista.

Jos se fläsä oliski tasaisesti levittäytyny ympäri kroppaa, niin en olis varmaan vieläkään herännyt tähän, mutta kun se on kaikki tossa kaulan ja lantion välissä.

Vierailija
16/35 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pussikeitto-ehdottomuutta en suosittele laihdutuskeinoksi. Mielikin pysyy parempana kun opettelee kohtuutta. Ja ei muuten tarvi kovin montaa kiloa lähteä niin viihdyt sovituskopissa pidempään kuin ennen ihan toisesta syystä, osaan itse muutaman kilon laihtuneena sanoa :)

Ajattelin vaan alkuun tossa pussikeittohommelilla. Oon "kaikkitännehetinyt"-tyyppi, niin on saatava lentävä lähtö, että mielenkiinto pysyisi yllä. :)

Ap

Vierailija
17/35 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites mua ei ahdistanu yhtään, ostin sekä Lindonin että Peppercornin ihania vaatteita aika isolla rahalla. Sovituskopissa tiesin, että 90kg on vähän liikaa 160cm mittaan- näin kuitenkin kauniit ja iloiset kasvot, isot rinnat ja pyllyn mutta vyötärön paikallaan.Hyvä iho ja hampaat, ihana uusi kampaus. Persejalka olen aina ollut enkä siitä muuksi muutu :) Hyvällä omallatunnolla vedän kuoharit, syön juustot ja muut herkut. Liikun paljon (joo, lihava voi olla myös hyväkuntoinen sellainen).Ikää on karvan vaille 50v, lapsia 4. Mies on pysyt vuosikymmenet rinnalla (maratoonari muttei kukkakeppi)ja viimeksi eilen työkaveri (mies) kysyi teenkö joskus muutakin kuin töitä ja jos voisi silloin liittyä seuraan... Eli jos vain katsoisit itseäsi toisin silmin ja olisit armollinen?

Omaisikin tuollaisen itsetunnon. :)

Vierailija
18/35 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, mittasi eivät vielä ole ollenkaan pahat. Omakin avovaimoni on about noissa mitoissa ja aivan mielettömän hyvännäköinen.

Vierailija
19/35 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä saa?

Vierailija
20/35 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenavartaloisella voi olla hyvinkin hoikat lanteet ja reidet mutta kaikki kertyy vatsaan ja kuten ap sanookin niin keskivartaloon.

Pelkkä pituus/paino ei sano oikeastaan mitään jos miettii miltä näyttää. Tiimalasivartalo antaa paljon anteeksi ajatellen painoa. Kun löytyy selkeä vyötärö ja kilot tulevat tasaisesti niin vyötärölle, lantiolle, rintoihin että jalkoihin niin voi katsoa tosiaan itseään sovituskopin peilistä samalla pilkkeellä silmäkulmassa kuin joku täällä kirjoitti.

Jos taas on omenavartalo niin ei saa tippaakaan anteeksi kilojaan sääli kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme