Itku sovituskopissa
Olin sovittamassa paitaa, kun jäin oikein tuijottamaan itseäni. Ne peilit kun on asetettu juuri siten, että selkäpuolelle näkyy hyvin ja valaistus oli todella voimakas.
Kyllä mä olen sen tienny, että on tullu "vähän painoa lisää ja "vähän" pyöritynyt ja "vähän" jäänyt vaatteet pieniksi, mutta en ole kaksisesti antanut ajatustani sille.
Tänään näin kehoni koko karmeudessaan. Olin housut jalassa, mutta yläosassa pelkät rintaliivit.
Näky oli mykistävä. Ihan hirveät selkäläskit. Vaikka nostin kädet korkealle ilmaan, niin se läskipoimu selässä ei hävinnyt kokonaan. Käännyin sivuttain, niin vatsani oli hirveä muhkurainen höllyvä kasa.
Lähes kaikki ylipaino on keskivartalossani. On takapuolenikin levinnyt, mutta ei niin paljon kuin vatsanseutu.
Olen aina ollut tyytyväinen jalkoihini, kun ovat pitkät ja hoikat, mutta nekin alkaa näyttämään jo pölkyiltä. pituuteni on siis 170 ja painoni tällä hetkellä 81kg.
Mieheni odotti minua kaupan ulkopuolella ja kun näki ilmeeni, niin kysyi huolestuneena, että mikä on. Kysyin häneltä, että mitä hän näkee tällaisessa läskikasassa, niin otti vaan kainaloon, naurahti hyväntahtoisesti ja sanoi, että ei häntä haittaa.
Kävelin siltä seisomalta Life-kauppaan ja ostin Easy Diet-pussikeittoja. Aloitan sunnuntaina ja lopetan kun olen saanut 15 kg pois!!!
Kommentit (35)
kaloreita niin että selkäläskit hyllyy???
MIKSET VOI ALOITTAA HETI?
anna nyt toisen nauttia hetki edes
Kävelin siltä seisomalta Life-kauppaan ja ostin Easy Diet-pussikeittoja. Aloitan sunnuntaina ja lopetan kun olen saanut 15 kg pois!!!
että nuo pussikeitotkin tehoavat.
Mutta aloita jonkun tason liikunta, se kuluttaa kaloreita ja pääset nopeammin haluamaasi lopputulokseen.
Lisäksi liikunnasta tulee hyvä olo.
Tsemppiä.
mittani 167/75. Miestä ei kuulemma kilot haittaa, hän pitää minua todella seksikkäänä. Monesti sen todennut etenkin sängyssä. Minua haittaa, että hän kourii vatsamakkaroitani ja pehvaani, mutta jos se saa mieheni villiintymään niin anti palaa :)
Liikuntaa harrastan paljon, n. 5-6 krt viikossa, mutta kyllä herkutkin maistuu.
samoissa mitoissa rv 23. 171c, ja 80kg. Housujen tuumakoko oli 31 ja paidat kokoa M. Kyllä sitä itseltäänkin itku uhkas päästä (pääsikin, monesti) kun tajusi kuinka salakavalasti painoa on tullut. Miehen vihjailut saleilusta ja crosstrainerista ei paljoa auttaneet.
Ihan samat fiilikset sovituskopissa.
Mua ei masenna yli määräiset kilot, koska niitä ei ole, mutta siellä seisoessani rintaliivisilläni näen nuhjaantuneet rintsikat ja ne TODELLA pienet rinnat.
Kalpea iho, muutama finni ja tukkakin ihan hapsullaan.
Ja k_a_i_k_k_i muut ovat niin tyylikkäitä siellä kaupassa.
Mua ei masenna yli määräiset kilot, koska niitä ei ole, mutta siellä seisoessani rintaliivisilläni näen nuhjaantuneet rintsikat ja ne TODELLA pienet rinnat.
Ja k_a_i_k_k_i muut ovat niin tyylikkäitä siellä kaupassa.
No siina on nelja viidesta johon voit itse valittomasti vaikuttaa :) Ja tissiliivejakin voi topata!
Sovituskopit masentavat ihmistä, niiden tarkoitus on saada ihmiset ostamaan ihmeitä tekeviä vaatteita ja voiteita.
Ja k_a_i_k_k_i muut ovat niin tyylikkäitä siellä kaupassa.No siina on nelja viidesta johon voit itse valittomasti vaikuttaa :) Ja tissiliivejakin voi topata!
"Hyvän" mallinpa annatte tyttärillenne... :(
itse olen 165cm pitkä ja 90kg nyt, jota määrää en koskaan aiemmin ole painanut. Kuopuksen syntymästäkin jo 1v 4kk ja totean, et olen niin iso, kömpelö ja ylipainoinen, et on pakko alkaa jo terveydellisistä syistäkin laiduttamaan. Mun BMI.kin on jo huomattavan ylipainon puolella!!!
ja syö terveellisesti. Noi dietit on ihan huijausta, vähätkin lihakset katoaa etkä pysty olemaan loppuelämää keittolinjalla. Sitäpaitsi et ole mikään mega iso.
AP, oletko onnistunut painonpudotuksessa??:)
mites mua ei ahdistanu yhtään, ostin sekä Lindonin että Peppercornin ihania vaatteita aika isolla rahalla. Sovituskopissa tiesin, että 90kg on vähän liikaa 160cm mittaan- näin kuitenkin kauniit ja iloiset kasvot, isot rinnat ja pyllyn mutta vyötärön paikallaan.Hyvä iho ja hampaat, ihana uusi kampaus. Persejalka olen aina ollut enkä siitä muuksi muutu :)
Hyvällä omallatunnolla vedän kuoharit, syön juustot ja muut herkut. Liikun paljon (joo, lihava voi olla myös hyväkuntoinen sellainen).Ikää on karvan vaille 50v, lapsia 4.
Mies on pysyt vuosikymmenet rinnalla (maratoonari muttei kukkakeppi)ja viimeksi eilen työkaveri (mies) kysyi teenkö joskus muutakin kuin töitä ja jos voisi silloin liittyä seuraan...
Eli jos vain katsoisit itseäsi toisin silmin ja olisit armollinen?
En ole ap, mutta kiitos kauniista kuvauksesta, sinulla on ihana positiivinen asenne elämään. Ei ihme että miehesi on pysynyt rinnallasi. Hymyilen täällä myös siksi, että kuvauksesi oli kuin itsestäni.
Moni meistä olisi varmasti onnellisempi, jos ajattelisi kuten sinä. Ihanaa viikkoa sinulle!
Mistä niitä saa?
haluan tietää..itsellä mitat 168cm,66kg ja mieheni aina sanonut minua läskiksi.
Tiedän itse että 6kg olisi hyvä saada pois, mutta en kuitenkaan läskinä pidä itseäni.
kamala näky voi olla. Mä olen ihan sinut itseni kanssa kaikilta muilta osin mutten mahasta. Menin urpo laihduttamaan muutaman kilon ja mites kävikään tissiliivikauan sovituskopissa.
Olipahan kuppikoko pienetynyt yhellä koolla, toki se ympäryskin mutta olisit nähnyt mun ilmeeni. Hyvä ettei itku tullut. Rinnat on niin suuri osa mun naiseuttani että siihen loppu mun laihutus. laihdun jos laihdun, mutta enää en millekään superkuurille ala, joka vie tissitkin mennessään.
Hemmetti. Ei se mitään jos ne pienenis edes kauniisti, mutta kun ne tyhjenee :D
Tsemppiä sulle, joskin en usko, että kauhistuisin vaikka sinut näkisin koko "karmeudessasi"