Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vyötärönympärykseni on 75 cm ja tunsin itseni Flamingo Spassa erittäin kaposeksi

Vierailija
30.12.2011 |

Käyn erittäin harvoin uimassa missään enkä ole laiha vaan ihan normipainoinen, joten tämä oli minulle uusi tieto. Onko se ruoka vai rotu, joka tekee mahaan tasapaksun makkaran? Jos se on rotuominaisuus, niin missä päin Suomea on minun malliset naiset kotoisin? Itse olen isän puolelta pohjalainen ja äidin puolelta karjalainen.

t. 93-75-99

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ihmisen ominaisuus, mistä lihoo. Esim. mulla menee kaikki ekstra reisiin ja lantiolle. Vyötärön ympärys oli ennen raskautta 65 cm, nyt en oo mitannut, voi olla pari cm isompi. Muita mittoja en osaa sanoa, kun ei ole koskaan tarvinnut mitata (eikä mulla ole semmoista kätevää mittaa mittaamiseen, ainoastaan metallisia rullamittoja).

Olen jotakuinkin 168 cm pitkä ja painoin ennen raskautta 65-66 kg. Nyt voi olla vielä pari kiloa raskauden peruja.

Vierailija
2/9 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mittani ovat 99-80-102 ja tunnen itseni läskiksi ja myös painoindeksin mukaan olen sitä. En kyllä ole ikipäivänä ajatellut että olisin "kaponen". Sinulla on varmaan hyvä itsetunto, ehkä liiankin hyvä.

"Ruoka vai rotu" - en usko että oikein kumpikaan. Geenit ja liikunta ennemminkin. Omenavartaloisia ja tiimalasivartaloisia löytyy tasaisesti eri puolilta Suomea. Kiva että sinulle sattui jotkin paksujen leidien kokoontumisajot, että pääsit hehkuttamaan, kuinka kaponen olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä minäkään olen itseäni kapoiseksi tuntenut ennen tätä kokemusta. Enkä minä missään paksujen leidien ajoissa ollut - oli toki siellä niitäkin - mutta ihmettelen tätä ruumiinrakennetta: tasapaksua vessapaperirullaa, jossa maha pullottaa ulospäin.

Onko kellään muulla ajatusta, onko kyse rodusta? Rodun takana on geenit.

Vierailija
4/9 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiinkohan samana päivänä...

Vierailija
5/9 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rodusta en nyt tiedä mutta tasapaksu olen todellakin, 90-80-90 eli kaikki kertyy mahaan mikä on oikeasti todella ärsyttävää, vasta alipainon ja normaalipainon rajoilla maha on litteä, nyt olen 165cm/60kg

Vierailija
6/9 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä bongannut av-mammoja...:_). Mietin saunasa istuessani, onkohan nämä av-mammoja, mutta tulin siihen tulokseen, etteivät , eivät näytä sellaisilta :-).

Vitsinä siis...ihan oikeasti tuo ajatus tuli mieleeni.

ap

Vierailija
7/9 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit on päin p:tä, jos on tasapaksu. Vähäsen ottaa päähän kun joku ylpeilee omalla vyötärönympäryställään, kun maar mäkin haluisin että on täyteläinen takamus eikä läskiä mahaa. No, itsepä menin taas tän viestin avaamaan.

Vierailija
8/9 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit on päin p:tä, jos on tasapaksu. Vähäsen ottaa päähän kun joku ylpeilee omalla vyötärönympäryställään, kun maar mäkin haluisin että on täyteläinen takamus eikä läskiä mahaa. No, itsepä menin taas tän viestin avaamaan.

jos sinua yhtään lohduttaa, niin täyteläinen takamukseni on aika selluliittinen.

ap

Vierailija
9/9 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

165/50 eli pötkö olen malliltani. No, yleensä missä tahansa käyn, tunnen itseni törkeänlaihaksi, koska suomalaiset nyt ovat niin järkyttäviä tankkeja. Viron puolella kylpylässä (siis sellaisessa, missä on virolaisia, ei suomalaisia) olenkin ihan normi, paitsi että virolaisilla on vielä vyötärökin selkeästi erottuva.