vauvan pyllyssä ylimääräistä kudosta joka nyt vuotaa verta
Käynkö lääkärissä,vai odotanko neuvola-aikaa joka on n. viikon päästä? Vauvan pyllyyn tosissaan kasvoi ylimääräinen kudos,joka ensin suureni,sitten muutti väriä,ja nyt pyllypesun yhteydessä jotenkin meni rikki ja tihkuttaa verta.Tai näin oletan että meni rikki,koska näyttää pienemmältä.
Kommentit (8)
kävisin kyllä lääkärillä, tai soittaisin sinne ja kertoisin. Tämä on huono paikka kysyä neuvoja.
Jos minun vauvalle tulisi jotain sellaista, pelkäisin tulehdusta, menisin kyllä lääkärille
enkä pääse päivystykseen,täytyy odotella että mies tulee kotiin:( Olen yrittänyt googlettaa tuon kudoksen laatua,mutta en ole löytänyt.Terkka sanoi että tällasia voi kasvaa,eikä ne mitään haittaa.Kuitenkin se jatkoi kasvuaan,muutti muotoa ja väriä ja nyt ikäänkuin on pienentynyt.
Kaveri sanoi,että voi olla myös peräpukama,mutta ei mielestäni ole,koska on kiinni välilihassa.
Esikoisen kanssa kävin niistä lääkärissä kun en tiennyt, mitä ovat mutta kuopuksen kanssa en koska hävisivät ajan myötä (kuten myös esikoisella).
Tosiaan, lääkäri sanoi, että ovat vaarattomia, mutta jos ne kasvavat, muuttavat väriä tai sitten alkavat vuotaa, on mentävä lääkäriin jolloin ne sitten mahdollisesti poistetaan. En kyllä yhtään muista, miksi noita kutsuttiin.
kävisin kyllä lääkärillä, tai soittaisin sinne ja kertoisin. Tämä on huono paikka kysyä neuvoja.
Jos minun vauvalle tulisi jotain sellaista, pelkäisin tulehdusta, menisin kyllä lääkärille
enkä pääse päivystykseen,täytyy odotella että mies tulee kotiin:( Olen yrittänyt googlettaa tuon kudoksen laatua,mutta en ole löytänyt.Terkka sanoi että tällasia voi kasvaa,eikä ne mitään haittaa.Kuitenkin se jatkoi kasvuaan,muutti muotoa ja väriä ja nyt ikäänkuin on pienentynyt.
Kaveri sanoi,että voi olla myös peräpukama,mutta ei mielestäni ole,koska on kiinni välilihassa.Esikoisen kanssa kävin niistä lääkärissä kun en tiennyt, mitä ovat mutta kuopuksen kanssa en koska hävisivät ajan myötä (kuten myös esikoisella).
Tosiaan, lääkäri sanoi, että ovat vaarattomia, mutta jos ne kasvavat, muuttavat väriä tai sitten alkavat vuotaa, on mentävä lääkäriin jolloin ne sitten mahdollisesti poistetaan. En kyllä yhtään muista, miksi noita kutsuttiin.
en ollut ikinä tämmöiseen törmännyt,eikä terkkakaan puhunut mitään vaikka sanoin että on kasvanut puolella siitä,kun sen patin ekn kerran huomasin.Oli silloin ihan pikkuinen ja nyt pikkurillin kynnen kokoinen.
Mun lapselle tuli peffaan, siis keskelle vasenta pakaraa kasvannainen. ekaksi näytti näpyltä, mutta suureni pian. Oli verisuonikasvain, ja rupesi tihkuttaa verta, ja sitten verenvuoto paheni. Leikkausta olis pitänyt odottaa 3 viikkoa, joten vein lapseni yksityiselle, jossa kasvain poistettiin laserilla samantien.
Kaveri sanoi,että voi olla myös peräpukama,mutta ei mielestäni ole,koska on kiinni välilihassa.
Mun lapselle tuli peffaan, siis keskelle vasenta pakaraa kasvannainen. ekaksi näytti näpyltä, mutta suureni pian. Oli verisuonikasvain, ja rupesi tihkuttaa verta, ja sitten verenvuoto paheni. Leikkausta olis pitänyt odottaa 3 viikkoa, joten vein lapseni yksityiselle, jossa kasvain poistettiin laserilla samantien.
tihkuttaa verta,ei vuoda mutta pelottaa kyllä.
Niitä ( verisuonikasvaimia)voi kuulemma lapsille tulla. osallahan on niitä jo syntyään. Se oli hankala, mutta helposti hoidettavissa.
ihonvärinen,ja haaleesti läpikuultaa punaisia verisuonia.Lisäksi sen päähän kasvoi pari punaista palloa,jotka siis häipyneet.En tiedä milloin,mutta kyllä ne vielä muutama päivä sitten oli.
Googletin verisuonikasvaimen,mutta ei näyttänyt siltä.