Mistä tiesit olevasi raskaana, ennen plussausta?
Menkka- ja raskausoireet muistuttavat toisiansa. Mistä oireesta tiesit, että kyse olikin raskaudesta?
Kommentit (40)
-hajuaistin hyvin voimakas terävöityminen
-juostessa maha heitti sekaisin
takana kaksi raskautta joista ekassa erittäin selvät oireet. Järkyttävä väsymys ja pahoinvointi. Silloin en kuitenkaan edes tajunnut olevani raskaana (vaikka vauvaa oli yrittämällä yritetty). Puhuin työkaverille oireista ihmetellen ja tämä kuukautta aiemmin plussanneena käski tehdä testin. Plussa tuli.
Tokassa raskaudessa oli ollut lievää pahoinvointia ehkä parin viikon ajan mutta ei edes joka päivä. Syyksi arvelin sen että olin työkiireiden vuoksi syönyt huonosti. Sitten kun aloin nukahtelemaan sohvalle työpäivän jälkeen niin arvasin että olen raskaana ja kävin ostamassa testin joka näytti plussaa.
piironginjalkaan. Se ei sitten parantunutkaan normaalisti vaan juili oudosti ihan nilkkaan asti. Siitä arvasin, että raskaana olen!
että ihan mikä tahansa asia voi naiselle kertoa ilman testejäkin, että on raskaana.
Eli kun on saanut tiedon raskaudesta, kaikki merkit ovatkin yllättäen viitanneet juuri siihen.
mulla naama ei kukkinut ollenkaan, kun yleensä se oire alkaa 1-2vkoa ennen menkkoja. Eli raskaus näkyi heti kasvoista:-)
menkkaoireet ei ollu koskaan sellasia.
Eli mulle kasvoi rinnat ekan raskauden aikana.
Mulla on jatkunut voimakas juilinta molemmissa munasarjoissa ja navasta alaspäin vihlaisee välillä. Rinnat ovat kivikovat. Hiki haisee tosi pistävältä.
Mistä toi munasarjakipu voi johtua?
Luulin että menkat alkamassa, kun plussasin. Ei mitäänoireita.
kuumotti ja helotti... arvelin että nyt on tärpännyt ja niinhän se oli :)
Tietääkseni se on aika yleinen raskauden oire.
minulle tuli pienet menkat ja vaikka ne loppui menkkakivut jäivät. oli myös jatkuvasti nälkä ja palelee. palelen vieläkin rv.7 juilii alamaha. nyt kuukautiset poissa mutta pelkään että pikkuinen tulee jostain syystä ulos. kauan on ootettu tätä pientä ihmettä. nimetkin ois mietitty valmiiksi :D:D
ihan uskomattoman kylmä kokoajan ja toinen oli raudan maku suussa, yhdistin sen jotenkin takanluukkuun ja ihmettelin miksi mun suussa maistuu takanluukku :D
Muita oireita ei ollut.
menin lääkäriin kun oli maha viikon niin kipeä. Toisesta tiesin kun ilmeistyi maksaläiskä ranteseen.. esikoisesta ilmestyi poskeen, eikä niitä ole koskaan aiemmin ilmestynyt.
Suurin asia mistä arvelin olevani raskaana oli huimaus ylös noustessa.
eikö sulta jäänyt menkat pois vai miten meni näin pitkään? LOL :)