Las Palmasiin kannattaa mennä pelkästään sen takia että siellä on PRIMARK!
Kommentit (10)
Primarkissa, mutta siis sellaista mitä siihen hintaan voi odottaa
Ihan hyvälaatuista tavaraa varsinkin miehille, lasten juhlakengät, naisten neuleet, sukat, korkkarit, mekot. Lapsille ostimme paljon benettonilta perusvaatteita, Arlenesta huiveja ja muita asusteita, urheiluliikkeissä myös paljoin halvemmalla tossut, vaatteet ja laukut.
Primark ja sinne pääsee puolet halvemmalla ja lentokin on vaan 2h45minsaa
Primark ja sinne pääsee puolet halvemmalla ja lentokin on vaan 2h45minsaa
Olen parit vaatteet sieltä ostanut, enkä osta koskaan enää.
on kyllä huonointa laatua, mitä olen nähnyt missään halpakaupassa koskaan. Henkkamaukan vaatteet näytti suorastaan korkealaatuisilta sen jälkeen, kun olin käväissyt Primarkista. En koskaan ostaisi Primarkin rytkyjä vaikka olisi miten halpoja, koska näytti vaan niin hirveiltä.
on kyllä huonointa laatua, mitä olen nähnyt missään halpakaupassa koskaan. Henkkamaukan vaatteet näytti suorastaan korkealaatuisilta sen jälkeen, kun olin käväissyt Primarkista. En koskaan ostaisi Primarkin rytkyjä vaikka olisi miten halpoja, koska näytti vaan niin hirveiltä.
mikä on Primark? joku vaateketju? Ja missäpäin Las Palmasia se sijaitsee... sinne olisin talvilomalla menossa :) Onko jossain ostarilla ?El Muelle? Las Arenas?
pyjaman kun hotellissa on pahuksen kylmä, todella hyvä laatuinen vaikka hinta oli paljon halvempi kuin viereisen henkkamaukan, en muista ketjun nimeä mutta ilmeisesti vaikutti lähinnä entisen itäblokin alueella.
Primarkissa, mutta siis sellaista mitä siihen hintaan voi odottaa