Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö teitäkin amerikkalaisissa ihmisissä tämä piirre;

Vierailija
29.12.2011 |

Eli aina ollaan niin kehuvia ja nuoleskelevia. Valokuviakin kun laittaa esim fb.iin, niin heti tulee kommentteja; "oih, sydämeni pysähtyi, teillä on maailman ihanimmat lapset".... ym ym.

Tuo on nyt siis ihan keksitty esimerkki, mutta olen 20 vuotta ihmetellyt samaa. Mua ärsyttää tuommoinen yli kehuskeleva ihmislaji.

Voitteko paremmin tietävät kertoa. Ovatko nuo oikeasti sanojensa takana. Ajattelevatko he oikeasti noin imelästi, vai miksi ovat aina tuollaisia. Vähän samanlaista sontaa kun japsi ajattelukin....

Ja älkää vaivautuko haukkumaan ja mollamaan. En jaksa noteerata teitä porvoon ja tyhmäksi huutelevia tälläkertaa. ;D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vain välittömiä väliamerikkalaisia ja kyynisiä indietuottajia yhdysvalloista.

Vierailija
2/11 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan vastataan, että amerikkalaiset on paljon parempia kuin suomalaiset jotka vaan kadehtii ja puhuu paskaa eikä kehu, mutta minua ärsyttää sama juttu (eikä se siis koske juuri amerikkalaisia vaan tätä ihmistyyppiä), koska kyllä suurin osa niistäkin kadehtii, puhuu paskaa jne. mutta esittävät jotain muuta. Ja vaikkei tekisikään niin minusta on vain aidompaa jos ilmaisee sitä tunnetta mikä on totta, eli jos jollain on kiva paita mutta ei nyt mikään maailman seitsemäs ihme niin sanoo että kiva paita, eikä mitään voi sulla on niin ihana paita että silmäsi säihkyvät kuin tähdet jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät siis oikeasti tarkoita, on vaan tapana noin kaikille sanoa ja olla yliystävällinen ja kohtelias

Vierailija
4/11 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu kulttuuriin, yhtä vahvasti kuin suomalaiseen kulttuuriin kuuluu se, että kehuja ei jaella, ikinä.

Kumpikin ääripää ärsyttää. Yletön kehuminen vain tavan vuoksi on hyvän hengitysilman haaskaamista. Se että ei voi koskaan kehua, edes aiheesta, tekee meistä ryppyotsaisia tiukkiksia.

Vierailija
5/11 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minua olla turhaa kehuttu :)

Otan ilolla vastaan kehut joita saan.

Vierailija
6/11 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sananhelinää. Se on sitä small talkkia, jonka pitää antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
7/11 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä missä suomalaisukko sanoo vauvasta "kovan näköinen julli", pieraisee ja menee kaffelle, jenkkiserkkunsa ihailee vuolaasti, kysyy suunnitellut yliopistopaikat ja muistaa luokkatoverinsa jonka kautta voisi saada lippuja huvipuistoon alennuksella. Näin hiukkasen kärjistäen :DDD

Mutta sama juttu molemmilla, haluavat onnitella vauvasta, ulosannin tyyli vaan on aika kulttuurisidonnaista.

Vierailija
8/11 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä opitaan kohteliaaksi ja huomioon ottavaksi jo ihan pienestä pitäen. Ei sanota koskaan suoraan tylysti että EI tai että TEE NÄIN vaan mieluummin positiivisen kautta, eli tyyliin "haluat ehkä viedä nuo kamat roskiin" tai "kiitos kun keräät koiranpaskasi". Olen asunut pari vuotta USAssa ja minusta heidän "kehumisensa ja nuoleskelunsa" on kyllä aitoa. Ystävät, joita sieltä olen saanut, ovat ystäviä yhä. Ja pidän kohteliaisuudesta ja ystävällisyydestä ja positiivisuudesta, sillä saa paljon enemmän aikaan ja eläminen on mukavampaa.

Vierailija
9/11 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä opitaan kohteliaaksi ja huomioon ottavaksi jo ihan pienestä pitäen. Ei sanota koskaan suoraan tylysti että EI tai että TEE NÄIN vaan mieluummin positiivisen kautta, eli tyyliin "haluat ehkä viedä nuo kamat roskiin" tai "kiitos kun keräät koiranpaskasi". Olen asunut pari vuotta USAssa ja minusta heidän "kehumisensa ja nuoleskelunsa" on kyllä aitoa. Ystävät, joita sieltä olen saanut, ovat ystäviä yhä. Ja pidän kohteliaisuudesta ja ystävällisyydestä ja positiivisuudesta, sillä saa paljon enemmän aikaan ja eläminen on mukavampaa.

kohteliaisuus, ystävällisyys ja positiivisuus onkin mukavaa, jos se ei ole pelkkää esitystä. Koska kyllähän sen nyt ihmisestä näkee, onko aitoa vai ei, vaikka kaikki luulevat olevansa hyviä näyttelijöitä.

Vierailija
10/11 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohteliaisuus, ystävällisyys ja positiivisuus onkin mukavaa, jos se ei ole pelkkää esitystä. Koska kyllähän sen nyt ihmisestä näkee, onko aitoa vai ei, vaikka kaikki luulevat olevansa hyviä näyttelijöitä.

ajatukset ominaan? Vai onko jotenkin ylvaampaa kun pamauttaa pain naamaa etta oletpa sinakin lihonut ja tuo vari ei kylla sinulle yhtaan sovi?

Vierailija
11/11 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus kyllä huvittaa vähän.