G: Paljonko tuli joulukiloja? Millä lähtee pois?
Mulle tuli neljä. Lähtee pois, kun palaa normaalielämään.
Kommentit (12)
Varmasti se +2kg tuli suolaisen ruoan vuoksi mutta so what? Lähtee se poiskin yhtä nopeasti.
Painon kyttääminen on ylipäätään typerää pyhien aikaan
enimmäkseen johtuu liikuntaharrastusten joulutauosta kuin joulusyömisestä eli lähtee pois kun pääsee taas tunneille.
Ärsyttää, kun olis 10kg muutenkin tiputettavaa (normaalipainossa, mutta läskiä löytyy). Vedin tänään 6km lenkin vaunuja työntäen ja joka päivä saman, tai 1,5h stepperillä jos en lenkille pääse. Sitten vaan nutrilett- ym. kuuria ja lemon detox-paastoa.
ei haittaakaan kun on viime vuodesta -7kg. Lähtee taas samalla tavalla.
mutta ovat lähinnä turvotusta. Lähtevät (ja muutama muukin kilo toivottavasti), kun loppiaisesta aloitan viiden viikon herkuttoman ja alkoholittoman "kuurin" liikunnalla höystettynä. Viisi viikkoa on ensimmäinen etappi, koska silloin varattuna on viikonloppu kahden miehen kanssa ja silloin kyllä herkutellaan niin syöden kuin viinillä...
+3 kg näytti.
Eiköhän se lähde ihan paluusta arkeen.
Johtuen siitä, että join tolkuttomasti kahvia ja vanhempieni luona on tosi kuuma. Todennäköisesti siis vain kuivuin ton kilon verran. Olen kuitenkin syönyt kuin pieni possu joka päivä enkä liikkunut metriäkään karkkikupin ääreltä, joten eiköhän tässä paino ole oikeasti noussut.
Ärsyttää, kun olis 10kg muutenkin tiputettavaa (normaalipainossa, mutta läskiä löytyy). Vedin tänään 6km lenkin vaunuja työntäen ja joka päivä saman, tai 1,5h stepperillä jos en lenkille pääse. Sitten vaan nutrilett- ym. kuuria ja lemon detox-paastoa.
Mikä on tuo lemon detox -paasto?
Ei tullut kiloja, vaan lähti melkein kolme.... en tajua. Kauheesti olen syönyt jouluruokaa ja herkkuja.
Mutta en suinkaan valita :)
googlella löytyy:)
Mikä on tuo lemon detox -paasto?
Ei tullut kiloja, vaan lähti melkein kolme.... en tajua. Kauheesti olen syönyt jouluruokaa ja herkkuja.
Mutta en suinkaan valita :)
eiköhän lähde ihan paluulla normaaliin ruokailuun.
Ovat maanantaina poissa.