Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenkohan masentunut?

Vierailija
29.12.2011 |

Ei vaan huvita mikään, ei kotityöt, ulkoilu, en halua nähdä muita ihmisiä, en jaksa käydä pesulla, tai välitä mitä puen päälleni. Olen jatkuvasti pahalla tuulella, lapsille raivoan, en jaksa niitä.Kadun, halaan ja pyydään anteeksi.

Haluaisin olla vaan yksin hiljaisuudessa. Vain ruoka tuo nautinnon, mutta en jaksa kokata, teen sen väkisin, kuten kaiken muunkin. Siivoaminen on ylitsepääsemättömän raskasta, joka päivä samaa.

Kylpyhuone peittyy pyykkeihin. Inhoan ulkonäköäni, suunnittelen laihdutusta, en halua ulos.

Öisin valvon ja mietin synkkiä syviä, päivisin olen väsynyt. Olen työtön. En halua uuteen työpaikkaan, koska pelkään etten opi ja minulle nauretaan.

Mikään ei huvita, en jaksa jutella kuin juovuksissa, kartan kaikkea. Tuntuu etten voi nauraa vedet silmissä enää ikinä.

Olen laiska ja saamaton pohjasakkaa, miesin haukkuu. Minua ei kukaan rakasta, olen yksin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu ihan samalta. Olen ahdistunut ja masentunut.

Yritä saada omaa aikaa, itselle jotain omaa kivaa tekemistä, omassa rauhassa.

Ja yritä saada aika vaikka mtt-toimistoon, jo juttelu voi auttaa, ja mielialalääkityskin voisi olla paikallaan.

Itse aloitin juuri.

Vierailija
2/8 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakunnallisesta Terveysneuvonnasta 09 100 23 saat tietoa, että miltä tuntemuksesi ja tilanteesi kuulostavat ammattilaisen korvissa, suosittelen soittamaan ettet jäisi yksin tuskailemaan. Sun ei tarvitse jäädä yksin, hyvä tuntematon ystävä :)

Ja toiseksi ihan toisenlainen mahdollisuus tuen saamiselle (ei hoidollinen): erittäin lämminhenkinen, rohkaiseva ja ihmistä kunnioittava paikka oman kokemukseni mukaan on http://www.healingrooms.fi Rohkaisen käymään avoimin mielin, jos toimipisteitä on lähellläsi.

Paljon voimia ja toivoa sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotityöt, ulkoilun, peseytymisen ja pukeutumisen, hoidan rutiinilla.

Olen hiljainen ja mietteissäni.

Ruokahaluja ei juuri ole.

Nukun kun tukki (=uupunut).

Vierailulle tai muutenkaan ulos, en halua.

Nauran tosi haevoin.

Tunnen huonoa omaatuntoa jollen tee lähes koko ajan jotain.

Kyllä sinua varmasti rakastetaan, et vaan nyt huomaa sitä, voimia sinulle.

Vierailija
4/8 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nostat sen perseesi ylos ja menet siivoamaan vaikka jääkaapin, sitten vaatekaapin, kolaat pihalta lumet pois ja tiskaat astiat käsin, ihan selvää laiskuutta. Nykyään vaan valitetaan jostain hemmetin masennuksesta ja se on itse keksitty koko juttu, sitä ei ole olemassakaan, on vaan laiskuutta.

Vierailija
5/8 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nostat sen perseesi ylos ja menet siivoamaan vaikka jääkaapin, sitten vaatekaapin, kolaat pihalta lumet pois ja tiskaat astiat käsin, ihan selvää laiskuutta. Nykyään vaan valitetaan jostain hemmetin masennuksesta ja se on itse keksitty koko juttu, sitä ei ole olemassakaan, on vaan laiskuutta.

Sun pitäis olla jo nukkumassa, että jaksat taas huomenna nipottaa.

Vierailija
6/8 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta varaamaan miestäsi, äitiäsi, ystävääsi.

Minä olin aikoinani samassa tilanteessa kuin sinä. Mieheni loppujen lopuksi varasi minulle ajan lääkäriin ja vei minut sinne. Diaknoosi oli vaikea masennus ja sain lääkityksen ja sairauslomaa sekä keskusteluapua kerran viikossa.

Pikkuhiljaa alkoi valo näkymään tunnelin päässä ja nyt olen voinut jättää lääkkeet pois ja tunnen taas eläväni :)

Toivon todella että ap otat yhteyttä lääkäriin ja haet apua, älä vaan jää yksin.

Lähetän täältä virtuaali energiaa sinulle jotta jaksat sen lääkäri ajan itsellesi tilata :)

Tsemppiä, olet arvokas ja läheisesi haluavat sinut takaisin. Jaksamista.

Vierailija
7/8 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työ ja sen jaksan juuri ja juuri hoitaa. Muuten elän kuin sinä,miestä myöten. Lääkkeitä olen syönyt, auttoivat ahdistukseen, mutta en virkistynyt yhtään. Minulle toivat ihmeellisen alkoholin himon, jossa ei pahoinvoinnintunnetta. Siksi lopetin yli vuoden syötyäni. Oikea pattitilanne :(

Vierailija
8/8 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko mahdollista että ELÄMÄNTILANTEESI aiheuttaa tuon,vai onko kyse oikeasta masennuksesta.