Minkä näköinen mies ei herätä mielenkiintoasi?
Jos jätetään ihan selvät tapaukset kuten, epäsiisteys, runsas ylipaino jne pois.
Kommentit (35)
Ei mitkään, kun oon naimisissa..!
Mutta nuorempana en ainakaan katellut bodareita, harrikkatyyppejä tai jenkkiautoharrastajia, enkä mustalaisia...
Oon aina tykännyt siisteistä miehistä, jotka käyttäytyy ja puhuu siivosti. Sellaisen sainkin, ja tyytyväinen ja onnellinen.
Ns. intiaanit eli Etelä-Amerikan alkuperäisväestön edustajat, samojedit ja sen sellaiset.
Alle 165-senttiset.
Koko ajan puhuvat.
Täysin tuppisuut.
- bodatut
- tatuoidut
- lävitstetyt
- kaljut jostain ideologisista syistä
- leveälanteiset (jokin niissä ällöttää vaikka eihän mies rakenteelleen mitään voi)
- isokokoiset
- bodatut
- tatuoidut
- lävitstetyt
- kaljut jostain ideologisista syistä
- leveälanteiset (jokin niissä ällöttää vaikka eihän mies rakenteelleen mitään voi)
- isokokoiset
Huonohampaisuus on valitettavan yleistä tietyn yhteiskuntaluokan miehissä.
- Vaaleat/punahiuksiset
- Lyhyet
- Lihavat
- Lihaksikkaat (sellaiset Brad Pitt -lihaksikkaat siis)
- Pitkähiuksiset
- Tyylittömästi pukeutuvat (=huppareita, löysiä farkkuja, flanellipaitoja jne)
- Pieninenäiset
- Sellaiset, joilla on olemattomat huulet
- Pienihampaiset
Sliipatut unelmavävyt on myös ällöjä.
Matti Nykänen: siinä KAIKKI ällöttää
Matias Maajusseista: nörtti, pieni, ei katso silmiin kun puhuu, huono ulosanti, ujo, ei mitään sanottavaa
Jussi Parviainen: ulkonäkö, ryhti, siisteys, mielenlaatu
Janne Kataja: liian lyhyt
Jukka Tammi: naismainen, tossualla, nörttimäinen
Yök-kriteeri on siis: LYHYT, HUONO RYHTI, LÖYSYYS, UJO "ANTEEKSI OLEN OLEMASSA"- ASENNE, MATALA ÄLYKKYYS, BLONDATUT HIUKSET, VAATTEET, JOTKA EI ISTU, VIIKSET, PIENI JALKA, FINNIT, OHUT TUKKA, LIIAN PIENI NENÄ, LAIHUUS
ei värähdä missään vaikka olis mitä muuta hyvänsä.
Lyhyt on lyhyt.
Hermostun hetkessä, jos mies on tyhmä.
Matias Maajusseista: nörtti, pieni, ei katso silmiin kun puhuu, huono ulosanti, ujo, ei mitään sanottavaa
Oli kieltämättä surkea tapaus. Vanhemmat olisivat voineet asialle jotain, mutta ehkä ovat samanlaisia. Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa.
jos luonne on hauska ja karismaattinen.
Tällaisiksi luokittelen esimerkiksi kaikki ääritapaukset hihhulit, skinit, über-rokkarit, vetelät ja aikaan saamattomat, uhoavat tosi miehet (miksi pitää niin uhota ja kovistella jos olisi fiksu ja terveellä istetunnolla varustettu), kipeän ujot, vähättelevät, muita mollaavat, rääväsuiset ja jeesmiehet. Näiden ruumiillistumia esimerkiksi Halla-Aho, Tony Halme, Negativen räkänokat ja melkein kaikki Persuista.
Nämä kaikki näkyy aika pian tapaamisessa ja silloin kääntyy mun kelkka toisaalle.
Mut saa naukumaan onnesta sellaiset miehet jotka arvostavat kanssaihmisiä, arvostavat perinteitä mutta osaavat irrotella muita munaamatta. Ovat rohkeita, eivät luule itsestään liikoja ja kantavat kunnialla vastuunsa. Ovat reippaita, iloisia ja lauman "hyvis johtajia". Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Näistä esimerkkinä Norjan kruununprinssi Hakon.
naismaisuus: pulleapyllyisyys, naiselliset eleet, pitkät hiuksetkaan ei toimi yleensä. En niin välitä ruskeista silmistä, mutta ei se ole ehdotonta. Pitkät laihat sormet ei viehätä.
Playboytyyli: liian laitetut hiukset, liian treenattu kroppa, liian trendikkäät vaatteet.
Toisaalta kyllä pidän pääsääntöisesti tavallisia, terveennäköisiä suomalaismiehiä ihan miellyttävinä, myös ulkoisesti.
Minulle ratkaisevinta ovat olemus, käyttäytyminen ja sisäinen maailma. Olemuksessa turn-off ovat viitteet machoilutaipumuksiin tai yksinkertaisuuteen. Toisaalta ulkonäössä ei vetoa todella laiha tai hirveän lhava, kalpea ja huonoryhtinen, jotka ovatkin mielestäni ei-terveennäköistä.