Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sovelluksia olette ladanneet älypuhelimeenne? Mitkä hyviä/huonoja?

Vierailija
29.12.2011 |

Joulupukki toi älypuhelimen ja sitä olen nyt muutaman päivän ihmetellyt. Kaikenlaisia sovelluksiakin olisi tarjolla, mutta mitkä niistä olisi hyödyllisiä ja/tai hauskoja sekä mielellään ilmaisia?

Toistaiseksi olen ladannut vain Angry Birdsin, Hesarin, jonkun nettiradiosovelluksen ja Yle Areenan. Lisä vinkkejä kaipaisin :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kannattanut kertoa mistä puhelimesta (käyttäristä) on kyse, jos vinkkejä kaipaat.

Vierailija
2/6 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän noihin kaikkiin älypuhelimiin ole suunnilleen samantyylisiä sovelluksia tarjolla joko Nokian, Applen ja Androidin kaupasta. Mulla Android.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radioita, sanakirjoja, kokkausjuttuja kuten päivän resepti, ebay ja muutama muu nettikauppa, paypal, pankki, taskulamppu, flight tracker. Nämä nyt ainakin tulee mieleen.

Vierailija
4/6 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaessa Calorific aika mainio! CardioTrainer liikkuvalle kiva. Ja noilla alueilla nyt muitakin paljon, valitsee vaan hyviä arvioita saaneen:) Angry birds lapsilla kovassa käytössä, myös tykkään Elisa Viihteestä(ei nyt sellaiselle tietty jolla sitä ei ylipäätään oo:) Erilaisia muistiinpano-ohjelmia on paljon, ite käytän ColorNotea. Taskulamppu-aplikaatiota käytän myös paljon ku yöllä tsekkaan lapsia.

Vierailija
5/6 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puhun siis itselleni. Minulla on nokian c-7, onko se älypuhelin? Voisi siihen ladata jostain jotain? Olen tähän asti käyttänyt sitä tavallisena puhelimena, netissä käyn sillä satunnaisesti mutta muuten vain tekstaan ja soitan.

Kertokaa mitä kaikkea tuolla voi tehdä, mielellään ilmaisia juttuja.

Vierailija
6/6 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa tänne. Valitse oma puhelimesi ja sitten näet, mitä on tarjolla. Paljon ilmaisia juttuja :)

http://store.ovi.com/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän