Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinun pitäisi vaihtaa etunimeä, minkä nimen valitsisit

Vierailija
29.12.2011 |

Itse olisin luultavasti Tuuli, joka on toinen nimeni.

Tai sitten joku lyhyt vokaalilla alkava nimi, kuten vaikka Anni tai Elli.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voi olla, että jos etunimen vaihtaisin, niin en nyt välttämättä Tiinaksi :)

Vierailija
2/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lausuttuna niin kuin kirjoitetaan. Jollekin uudelle kaverille kerroin sen nimekseni ja sitten toiset, vanhat kaverit oli että mitä p... Nolotti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin halusin lapsena olla Tiina. Jollekin Barbilleni annoin nimeksi Tiina Kukkonen-Kanala ja se oli mielestäni älyttömän hyvä nimi. =D

Ap

Vierailija
4/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Anni olisin minäkin. :>

Vierailija
5/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tarpeeksi kaukana nykyisestä pitkästä ja vaikeasti kirjoitettavasta nimestäni. Sopivan moderni, kansainvälinen ja kaunis. Jos olisin Eve, mun hiukset ois kauniin vaaleat ja olisin viisi senttiä pitempi ja kymmenen kiloa kevyempi.

Vierailija
6/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen nimi on jo etunimi! Ei sitä tarvitse vaihtaa. Riittää että sen ottaa käyttöön.

Vierailija
7/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysytään että minkä nimen itsellesi ottaisit, vastaukset ovat täysin normaaleja suomalaisia nimiä.

Silti lapsille annetaan järkkyjä ruubeni serafidia pegasos väännelmiä...

Vierailija
8/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttöön toisen nimeni, josta pidän hyvin paljon, sitä ensimmäistä etunimeä inhoan

Vierailija
9/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein nimi mitä tiedän

Vierailija
10/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en antanut sitä tyttärelleni..??!! Hän on Aino.

Vierailija
11/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on aina kadehtinut ihmisiä, jotka kertovat nimekseen/lempinimekseen Eve. :)

Totta kyllä tuokin, että haluamme itsellemme simppeleitä nimiä mutta emme anna niitä lapsillemme...

Vierailija
12/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jo toinen nimeni, mutta ei sen käyttöönotto nyt niin helppoa ole.

Vierailija
13/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuitenkin ois pakko vaihtaa, niin silloin mä haluisin uudeksi etunimekseni Elina.

Vierailija
14/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään miettiä nimiasioita, bongailen ihmisten nimiä lehdistä ja televisiosta, mutta koskaan en ole aikuisiällä miettinyt itselleni "parempaa" etunimeä.

Kutsumanimeni on ensimmäinen etunimistäni ja ehdottomasti parhain niistä kolmesta. Nimi on 70-luvun hittejä, joita tulee vastaan joka käänteessä. Minut kuitenkin tunnetaan ammattipiireissä tällä nimellä, joten vaihtaminen olisi aika hankalaa...

Jos uuden nimen haluaisin, olisi se jokin todella klassinen esim. Helena, Mirjami, Eva, Iiris (tai ehkä yhdellä i:llä), Johanna, Vilma. Kuitenkaan mikään noista ei ole se ihan oikea. Iris kaikista lähinnä.

Vierailija
15/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harkinnut nimeni vaihtamista, kun tympii niin tämä 70-luvun hittinimi. Ja oikeastaan mua ei mikään estäisikään, toisaalta mun nimeä ei kukaan edes käytä, paitsi laskuissa joita nyt laatikosta tippuu ;)

Mut mä en vaan ole keksinyt sitä oikeaa nimeä. En ole kyllä yhtään samoilla linjoilla teidän kanssanne, voisin aivan hyvin ottaa jonkun uniikin ihmenimen.

Vierailija
16/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Maija on kiva nimi.

Tai sitten kun sukunimi on ruotsinkielinen niin myös joku Astrid tai Ingrid olisi kivoja. Ei mitään trendinimiä mutta mä tykkään.

Annika on kaunis nimi, sanoin Vera.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä