Onko muita joilla EI OLE suunnitelmia uutenavuotena?
Itse olen lasten kanssa ihan vaan mummulassa, syödään ja ammutaan raketteja ja se on siinä.
Jotenkin ahdistaa ja harmittaa kun kaikilla muilla tuntuu aina olevan niin paljon ohjelmaa...ja on kutsuttu sinne ja tänne.
Kommentit (30)
siis ihan keskenämme vietetään tällä kertaa... Varmaan mennään uimaan ja syömään päivällä ja illalla mennään keskustaan katsomaan ilotulitus, kun on kerrankin ajoissa ja sen jälkeen ammutaan omat raketit.
Aina joskus meitä on kutsuttu ystäväperheen luokse, mutta haluan päästä nukkumaan silloin kun nukuttaa, enkä tykkää jäädä minnekään yöksi, joten on kätevintä olla kotona. Hyvää ruokaa, skumppaa, muutama raketti lapsen iloksi ja sauna päälle, mitäpä muuta sitä aattona kaipaisi. :)
ole mitään suunnitelmia, mikä on loistavaa ja rentouttavaa.
emmekä koskaan kutsu ketään meille..
Ei vaan, samassa kaupungissa olevat tuttavamme ovat lapsettomia (kyllä, kaikki, vaikka olemme keski-ikäisiä). Meidän uudenvuoden vietto lienee turhan iisiä heidän makuun. Me emme pääse edes mummulaan kuten sinä, ap, kun "mummola" on kaukana ja se on pieni krstaloasunto, johon me viisi emme oikein mahdu edes kyläilemään.
Minusta on ihan mukavaa olla kotona, nuorempana tosin itsekin haikailin sitä, että muilla on varmasti aina kivempaa ja enemmän häppeninkiä kuin meillä, mutta käytännössä lapsiperheillä ei kyllä taida olla. Monet muutkin tuntuvat olevan mielellään oman perheen kesken kotona, ettei tarvitse talviyönä lähteä väsyneitä muksuja roudamaan kotimatkalle.
emmekä koskaan kutsu ketään meille..
Ei vaan, samassa kaupungissa olevat tuttavamme ovat lapsettomia (kyllä, kaikki, vaikka olemme keski-ikäisiä). Meidän uudenvuoden vietto lienee turhan iisiä heidän makuun. Me emme pääse edes mummulaan kuten sinä, ap, kun "mummola" on kaukana ja se on pieni krstaloasunto, johon me viisi emme oikein mahdu edes kyläilemään.
Minusta on ihan mukavaa olla kotona, nuorempana tosin itsekin haikailin sitä, että muilla on varmasti aina kivempaa ja enemmän häppeninkiä kuin meillä, mutta käytännössä lapsiperheillä ei kyllä taida olla. Monet muutkin tuntuvat olevan mielellään oman perheen kesken kotona, ettei tarvitse talviyönä lähteä väsyneitä muksuja roudamaan kotimatkalle.
joiden kanssa voidaan kylästellä puolin jos toisin ja jopa yökylään jäädä, jolloin ei tarvitse raahat väsyneitä lapsia iltamyöhällä paikasta toiseen.
Ollaan pari kertaa kutsuttu meille yksi ystäväperhe uutta vuotta viettämään, tänä vuonna päätettin, että ei kutsuta vaan "jäädään odottamaan", josko saataisiin vastakutsu. No ei saatu :( Vähän harmittaa, olisi ollut kiva viettää juhlaa isommalla porukalla, viime vuonnakin meillä oli niin kivaa, sekä lapsilla että aikuisilla. Nyt vaan omat paukut ei riitä juhlien väsäämiseen ja toisaalta sitä kai ehkä kuitenkin kaipaa vastavuoroisuuttakin.
Mutta siis olemme kotona omalla perheellä. Varmaankin saunotaan, sitten laitetaan hyvää ruokaa, pelaillaan, syödään herkkuja ja jos jaksetaan, niin mennään katsomaan kaupungin ilotulitusta.
mitä sitten teet? Et vastannut kysymykseen. Vietät aikaa jonkun toisen perheen kanssa, kun oman kanssa et jaksa? Menet baariin ja laitat lapset hoitoon?
Ja ap:llehan ei kyläilykään ollut "mitään"...
nyt joku oikeesti, että mitä ohjelmaa lapsiperheessä sitten pitäisi olla? Me ollaan aina kotona. Joskus ollaan kylässä käyty, mutta ap:n mielestä sekään ei ole mitään tekemistä :O
elämää kuin ikuista kotona kykkimistä sen oman perheen kesken.
Olemme varmaan lasten kanssa keskenään kotona, ammutaan raketteja, valetaan tinaa. Joinain vuosina ollaan vietetty uutta vuotta kaveriperheiden kanssa, nekin on olleet ihan hauskoja, nyt vaan ei jaksa (rankka elämäntilanne). Lapsille vähän ekstrahyvää syömistä ja jotain yhdessä tekemistä, siinä se.
Sä vietät uudenvuoden mummolassa ampuen raketteja.
Mä vietän senkin illan kaksin mun puolitoistavuotiaan kans kotona.Voi olla et lapsen mentyä nukkumaan mä valvon jopa kymmeneen.Lapsen isä ja mun aviomies varmasti juhlii uuden tyttöystävänsä kans.
yksin lasten kanssa kotona ja mennään niinkuin normaalistiki mahd. aikasin nukkuu...
..mummolaan vois lähtee, muttei jaksais lähtee sinne passaamaan ketään ku on joulun saanut passata ystävä perhettä jonka itse kutsuin tänne, mut aattelin etten ihan yksin joutuis tekemään keittiössä kaikkea.. Joulusta toipuminen kestää kuukauden...
Jos nyt keskkittyis olemaan, siis vain OLEMAAN lasten kanssa.. onneks ovat pieniä ja vihtyvät vaan ollessa.. :)