ACKD Easy Diettaajat!
Olen harkinnut, että kokeilisin tuota diettiä. Kysyisinkin teiltä kokeineilta, että
Kuinka paljon laihduitte kyseisen dietin aikana?
Kuinka pitkään diettinne kesti?
Korvasitteko kaikki, vai osan aterioista?
Pysyikö paino poissa dietin jälkeen?
Yleisiä kokemuksia ja tunteita?
Kommentit (4)
Olen harkinnut, että kokeilisin tuota diettiä. Kysyisinkin teiltä kokeineilta, että
Kuinka paljon laihduitte kyseisen dietin aikana?
Kuinka pitkään diettinne kesti?
Korvasitteko kaikki, vai osan aterioista?
Pysyikö paino poissa dietin jälkeen?
Yleisiä kokemuksia ja tunteita?
Tuosta saa helpon ja tehokkaan alun diettiin. Helppouttahan on just se, ettei tartte miettiä mitä saa ja mitä ei saa syödä. Syö vain ja ainoastaan sen 3 pussia päivässä.
Jakamalla vaikka 1-2 pussia puoliksi, niin saa päivään enemmän ruokahetkiä.
Mikään dieetti ei poista pysyvästi mitään kiloja, jos elämäntavat palautuu samaan, jolla ne kilot alunperin on tulleetkin.
Itse pudotin 3 vko noilla pusseilla pelkästän. Pidin about 10pv välein kevyen mässäilypäivän ja takas pusseille. Tais pudota jotain 7-8 kg. Jatkoin vhh-linjalla ja pudotin 14kg kaiken kaikkiaan 2-3kk aikana. Tämä siis 10 kk sitten ja kaikki on edelleen poissa.
söin pelkästään noita pusseja sinä aikana. sen jälkeen vaihdoin pv:n pointseille ja pudotin vielä n.20kg hyvin on vielä ainakin pysynyt poissa, tosin aloitin kesäkuun alussa, joten kovin pitkää ajajnaksoa ei vielä ole ollut. mä myös liputan tuon easydietin puolesta, koska sillä sa tosi hyvän ja hallitun alun.
Moikka! Mulla on eka viikko lopuillaan ja 4kg lähtenyt. Toki aluksi ne on nesteet jotka on liikkeellä ja rasvaa alkaa varmaan vasta tästä eteenpäin kunnolla palamaan...
Jos muita iisidiettaajia niin olis kiva vaihtaa kuulumisia :)
eka viikko pelkkää, toinen osittain ja sen jälkeen olen syönyt satunnaisesti pusseja. - 10kg noin 3 kk. alussa putosi nopeesti n. 4kg.