Vituttaa ku mies sössi raha-asiat, nyt koko perhe kärsii =(
Miehelle jäi kaameet velat ja mitä ei pysty ikinä maksamaan ja tyhmä kun on niin ei hoida vieläkään asioitaan vaan toiset joutuu kärsimään niistä, nyt sillä menee ulos-ottoon palkasta joka kuukausi kauhee summa ja mein pitää sit pärjätä mun palkalla (oon myös jäämässä ä-lomalle joten tulot pienenee) ja miehen 1200€/kk...
Kommentit (43)
Aloitus on vuodelta 2012 joten eiköhän tilanne ole jo johonkin suuntaan ratkennut.
🇺🇦🇮🇱
Olisi kyllä kiva kuulla, miten ap:n tilanne ratkesi ja onko liitto kestänyt.
Joku ehdotti tuolla että ap ottaisi lainaa ja maksaisi sillä miehen velkoja. Aivan kahjo neuvo! Ei ikinä lainaa toisen ihmisen velkojen maksuun!
Yhteinen omaisuus myyntiin ja mies maksakoon saaduilla rahoilla omia velkojaan. Ap:n osuudella sitten pieni pesämuna uuteen asuntoon tai suoraan vuokralle muutto. Olisi sulaa hulluutta jäädä tekohengittämään kuollutta ruumista, varsinkin jos toinen ei edes tee asioille mitään.
🇺🇦🇮🇱
No minun mies teki "loistavan" sijoituksen varoituksistani huolimatta. Tuli huijatuksi. Sinne meni viiden tonnin säästöt. Pienituloiselle perheelle tuo oli valtava summa.
En sanonut jälkikäteen että mitäs minä sanoin, vaikka mieli olisi tehnytkin. Ei kyllä ole ikinä myöskään sanonut että olisinpa kuunnellut sinua. Mietin usein että mitä vttua teen vielä tässä liitossa. Lasten takia kai. Meni ohi aiheen mutta jatkakaa.