Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies uhkas tappaa mut tänään

Vierailija
29.12.2011 |

Tosi tyhmä riita. Riitelimme ihan todella tyhmästä asiasta, ja se jotenkin riistäytyi käsistä. Kävin itse häneen käsiksi; tönäisin vatsaan ja hartiaan. Tiedän toimineeni väärin...

Tämän jälkeen mies otti minua hartioista kiinni, kaatoi sängylle ja tuli päälleni istumaan huutaen, että kuristaa minut. Aloin kiljumaan todella lujaa ja hän ilmeisesti säikähti sitä ja päästi minut pois. Sen jälkeen riitamme jatkui, pelkäsin miestä ja hain veitsen käteeni. En uhkaillut miestäni veitsellä vaan seisoin vaan se kädessä turvallisen matkan päässä.

Nyt tilanne on rauhoittunut, mies nukkuu. Itse en pelkää enää, että hän nyt tekisi minulle pahaa mutta miten jatkossa. Mitä minun pitäisi tehdä? Rakastan miestäni, meillä on tosi hyvä suhde. Riitelemme todella harvoin, tänään tilanne riistäytyi käsistä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa siltä, että tilanne voidaan ehkä vielä korjata. Olisiko teillä molemmilla impulssikontrollin häiriöitä? Ne eivät parane itsekseen.

Vierailija
2/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tapahtui kahden akateemisesti koulutetun taloudessa, joista toinen on varsin johtavassa asemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa siltä, että tilanne voidaan ehkä vielä korjata. Olisiko teillä molemmilla impulssikontrollin häiriöitä? Ne eivät parane itsekseen.

Olen parhaillani etsimässä tähän ongelmaan ratkaisua. En todellakaan ole pahoinpidellyt läheisiäni, mutta monta kertaa on ollut lähellä. Miehellä sama juttu, aion yrittää saada häntä terapiaan. En haluaisi heittää tätä suhdetta hukkaan tämän takia.

ap

Vierailija
4/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän on syytä erota tai ainakin muuttaa pois saman katon alta heti ja välittömästi.

Kun miehesi meinaa kuristaa sinut ja itse haet veistä esiin olette todella lähellä katastrofia - toinen kuolemaa tai vakavaa vammautumista, toinen pitkää linnatuomiota.

Parempi vaan silloin erota, vaikka kuinka rakastaisi.

On nimittäin joitain asioita joilla ei leikitä.

Kuristaminen ja leipäveitsi ovat juuri niitä asioita.

Vierailija
5/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä seuraisi lisää stressiä ja veitsi voisi silloin heilahtaa ihan oikeasti. Hakekaa apua = ainut mahdollisuus. Oletko mustasukkainen? Jos olet, niin siihen voisi auttaa ero ikäänkuin shokkihoitona. Ehkä oletkin läheisriippuvainen? Todista vahvuutesi oppimalla elämään yksin ennen parisuhdetta. Oletko impulsiivinenkin? Sinulla on syytä pelätä omaa käytöstäsi ja miehesi käytöstä. Havahdu ajoissa ja huomaa, että paluuta entiseen ei enää ole!

Vierailija
6/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä seuraisi lisää stressiä ja veitsi voisi silloin heilahtaa ihan oikeasti. Hakekaa apua = ainut mahdollisuus. Oletko mustasukkainen? Jos olet, niin siihen voisi auttaa ero ikäänkuin shokkihoitona. Ehkä oletkin läheisriippuvainen? Todista vahvuutesi oppimalla elämään yksin ennen parisuhdetta. Oletko impulsiivinenkin? Sinulla on syytä pelätä omaa käytöstäsi ja miehesi käytöstä. Havahdu ajoissa ja huomaa, että paluuta entiseen ei enää ole!

Jälkikäteen mietittynä olen ollut silloin läheisriippuvainen. Luulin päässeeni siitä yli. Näin aikuisemmalla iällä (olen 30v.) olen huomannut, että olen aina alitajuisesti ajatellut, ettei isäni ole koskaan rakastanut minua. Ehkä sen takia tarraudun miessuhteisiini niin epätoivoisesti. Toisaalta, aviomieheni on äärimmäisen hieno mies. Oikeasti, hän on saanut korjattua minun rikkoutuneen itsetuntoni.

En vain tiedä, uskallanko enää olla tässä suhteessa. Mielestäni tänä iltana ylitettiin se raja, jonka taakse ei enää ole paluuta. Niin surullista kuin se onkin.

ap

Vierailija
7/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä pelkästään miehesi vaan sinä myös !

Yleensä olen sitä mieltä, että eroaminen ei useinkaan ole hyvä ratkaisu.

Mutta tällaisissa tapauksissa se on se vähiten huono ratkaisu, joten sinuna minä olisin jo pakkaamassa tavaroitani.

Mielestäni tänä iltana ylitettiin se raja, jonka taakse ei enää ole paluuta. Niin surullista kuin se onkin.

Vierailija
8/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä pelkästään miehesi vaan sinä myös !

Yleensä olen sitä mieltä, että eroaminen ei useinkaan ole hyvä ratkaisu.

Mutta tällaisissa tapauksissa se on se vähiten huono ratkaisu, joten sinuna minä olisin jo pakkaamassa tavaroitani.

Mielestäni tänä iltana ylitettiin se raja, jonka taakse ei enää ole paluuta. Niin surullista kuin se onkin.

Tosiasia on vaan se, ettei mulla ole paikkaa, mihin mennä. Vanhempani asuvat tuhansien kilometrien päässä. Enkä halua tunnustaa kenellekään, että olen epäonnistunut myös avioliitossani (olen siis työtön maisterin tutkinnolla ja hyvällä työkokemuksella ja murehtinut kaikille sitä, että olen epäonnistunut urallani).

ap

Vierailija
9/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi puhua laajasti ja yleisesti vihanhallinnasta ja läheisriippuvuudesta. Sillähän saa ongelmat pidettyä käsivarrenmitan päässä.

Minua jäi avauksessa uteluttamaan seuraava asia: te ette ilmeisesti saaneet sovittua tämäniltaista riitaanne ennenkuin mies meni nukkumaan. Mikä esti?

Vierailija
10/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi puhua laajasti ja yleisesti vihanhallinnasta ja läheisriippuvuudesta. Sillähän saa ongelmat pidettyä käsivarrenmitan päässä.

Minua jäi avauksessa uteluttamaan seuraava asia: te ette ilmeisesti saaneet sovittua tämäniltaista riitaanne ennenkuin mies meni nukkumaan. Mikä esti?

Pyysimme molemmin puolin anteeksi, ja annoimme myös. Itseäni jäi vain mietityttämään, että voiko tämä suhde enää ikinä olla sama kuin ennen? mitä jos meillä olisi lapsi, joka näkisi sen? Mitä jos seuraavalla kerralla mies ei saisikaan hillittyä itseään ja oikeasti kuristaisi minut?

ap

Vierailija
11/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäviä tai sukulaisia siellä päin ?

Tai jos olet joka tapauksessa työtön niin eikö silloin olisi sitten sama mennä vaikka sinne vanhempiesi luo ?

Silloin kun on kuristaminen uhkana ja itselläsi leipäveitsi kädessä niin huonolla tuurilla se majoitus on seuraavaksi joko valtion hotellissa, sairaalan pedissä tai sitten mullan alla.

Epäonnistumisen myöntäminen on aina vaikeaa sekä itselleen että muille ihmisille.

Mutta ajattelepa niin päin että tänään sinulla oli todella hyvä tuuri kun mitään ei sitten sattunutkaan. Entä ensi kerralla ?

Vierailija
12/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäviä tai sukulaisia siellä päin ?

Tai jos olet joka tapauksessa työtön niin eikö silloin olisi sitten sama mennä vaikka sinne vanhempiesi luo ?

Silloin kun on kuristaminen uhkana ja itselläsi leipäveitsi kädessä niin huonolla tuurilla se majoitus on seuraavaksi joko valtion hotellissa, sairaalan pedissä tai sitten mullan alla.

Epäonnistumisen myöntäminen on aina vaikeaa sekä itselleen että muille ihmisille.

Mutta ajattelepa niin päin että tänään sinulla oli todella hyvä tuuri kun mitään ei sitten sattunutkaan. Entä ensi kerralla ?

Siis Suomesta käsin toisella puolen maapalloa.

ap

Vierailija
13/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti rakastaneet minua. Jälkeenpäin ymmärsin, että äiti osoitti rakkauttaan huolehtimalla arjesta, laittamalla ruokaa... Isä taas olikin kokenut lapsena kauheita, sulkenut tapahtuneet pois mielestään ja muisti ne vasta vanhana. Kokemaansa nähden hän onkin ollut niin hyvä isä kuin pystyi olemaan! Voitko jutella vanhempiesi kanssa? Ehkä he paljastavat jotain sinulle uutta omasta historiastaan.

Sain varmuuden vanhempieni epätäydellisestä rakkaudesta vasta, kun ensirakkauteni vakuutti minut siitä, että vanhempani sittenkin rakastavat minua. Minä onnekas, vaikka menetinkin hänet...

Vierailija
14/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saa hillittyä itsensä, mutta sinulla on taas leipäveitsi kädessä jolla et kyllä aio lyödä, mutta vihainen mies kompastuukin ja se uppoaa sen mahaan ?

Ja tämä ei ole kaukaa haettua, työssäni olen nähnyt että näitä vahinkoja tai puolittaisia vahinkoja oikeasti sattuu tässä maassa ja paljon.

Mitä jos seuraavalla kerralla mies ei saisikaan hillittyä itseään ja oikeasti kuristaisi minut?

Vierailija
15/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saa hillittyä itsensä, mutta sinulla on taas leipäveitsi kädessä jolla et kyllä aio lyödä, mutta vihainen mies kompastuukin ja se uppoaa sen mahaan ?

Ja tämä ei ole kaukaa haettua, työssäni olen nähnyt että näitä vahinkoja tai puolittaisia vahinkoja oikeasti sattuu tässä maassa ja paljon.

Mitä jos seuraavalla kerralla mies ei saisikaan hillittyä itseään ja oikeasti kuristaisi minut?

Tätä vahinkoa eniten pelkäänkin. En usko että mieheni ikinä satuttaisi minua tarkoituksella. Pelkään sitä, että jompikumpi meistä raivostuneena tekisi jotain pahaa. Tai että sattuisi se kuuluisa vahinko.

ap

Vierailija
16/16 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan rahaa on ! Jos oot miehes kukkaron armoilla niin sit on kyl vaikee sanoa mitään tähän väliin.