Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko (voinhan?) olla iloinen, ihana, aikaansaava, rento, hauska, kekseliäs, luova, nätti ja

Vierailija
28.12.2011 |

positiivisesti omalaatuinen, vaikka

olenkin nykyään lihava?

Kyllä mä järjellä tiedän, että ei painolla ole näiden asioiden kanssa paljoakaan tekemistä, mutta mikä hitto siinä on, ettei se mene _jakeluun_?!?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on juuri tuollainen. Muitakin tunnen. Koska olen tuntenut heidät aina, en ajattele heitä ensisijaisesti lihavina. Vaikeampi ehkä olisi ihan uuden tuttavuuden kanssa, jonka lihavuus pistäisi ensimmäisenä silmään. Toisaalta olen kyllä juuri uudessa työpaikassa tutustunut lihavaan naiseen, joka on osoittautunut huipputyypiksi.

Toisaalta kyllä vähän säälin näitä nuoria naisia, jotka ovat kaikkea tuota, mutta jostain syystä eivät halua pitää kroppaansa edes suunnilleen hyvässä kuosissa tai jostain syystä eivät pysty siihen.

Monilla ihmisillä on kuitenkin ennakkoluuloja lihavia kohtaan ja tämä yhteiskunta on kovin ulkonäkökeskeinen. Tosin mielestäni monet tuntemistani lihavista naisista ovat oikeastaan nätimpiä kuin minä, normaalipainoinen, vähän kuivahtanut ruipelo, jolla on kuitenkin löllö vatsa.

Ole vain ylpeä itsestäsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla