Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: miten teidän perheen ilta meni tänään?

Vierailija
28.12.2011 |

mitä teitte? Kuinka sait lapset/vauvan nukkumaan? Mitä söitte? Mistä juttelitte? Mitä teet nyt?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan kanssa kotona. Mies tulee 1 aikaan. Siivosin. Vauva leikki lattialla. Syötin purkkiruokaa ja söin itse leipää. Koira söi kinkkua. Puhuin äitini kanssa puhelimessa. Pesin pyykkiä. Kokosin pöydän.Tein vauvalle iltatoimet. Annoin maitoa. Katseltiin tv.tä. Lapsi nukahti syliin. Kannoin sänkyyn.lapsi heräsi. Tassuttelin n.tunnin lapsi nukahti. Kävin tupakalla. Nyt makaan sohvalla ibad kädessä, ja katselen tv.tä robottiimuri siivoo.

Vierailija
2/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan kanssa kotona. Mies tulee 1 aikaan. Siivosin. Vauva leikki lattialla. Syötin purkkiruokaa ja söin itse leipää. Koira söi kinkkua. Puhuin äitini kanssa puhelimessa. Pesin pyykkiä. Kokosin pöydän.Tein vauvalle iltatoimet. Annoin maitoa. Katseltiin tv.tä. Lapsi nukahti syliin. Kannoin sänkyyn.lapsi heräsi. Tassuttelin n.tunnin lapsi nukahti. Kävin tupakalla. Nyt makaan sohvalla ibad kädessä, ja katselen tv.tä robottiimuri siivoo.

Oliko hankalaa koota se pöytä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta aletaan katsella elokuvaa.

Lueskelin tätä pöhköpalstaa ja tulin kiukkuiseksi ihmisten tyhmyydestä/ ilkeydestä.

Muita lomailtojani en täällä tuhlaa. Onneksi mieskint taas huomenna on kotona.

Vierailija
4/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli jouluna levitetty isommaksi :D kui

Vierailija
5/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin lihapullia ja ranskalaisia ja salaattia, pöydässä isommat kertoili yökylä kuulumisia. Olivat viime yön toinen toisella mummilla ja topinen toisilla isovanhemmilla. Ruoan jälkeen katseltiin lasten joululahjaksi saama Cars 2-elokuva. Leffan jälkeen lähdin nukuttumaan kuopuksen, nukahti ihan ok, helpomminkin on tosin käynyt. Mies oli sillä välin hoitanut isommat sänkyihinsä ja molemmat olivat jo unessa, kun palasin makkarista. Sen jälkeen olen istuskellut tässä koneella lukemassa uutisia ja surffaillut muuten vain, roikkunut palstalla. Mies pelasi omalla koneellaan. Äsken laitoin teeveden kiehumaan, joten kohta juon vielä kupillisen ja luen vähän joululahjaksi saamaani kirjaa ennen nukkumaan menoa.

Vierailija
6/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva söi puuroa ja maistoi banaania ekaa kertaa, minä söin loput muussatusta kuolaisesta banaanista, heitin jouluruokien jämät roskiin kun kukaan ei niitä enää syö, kokosin ikean syöttötuolin mutta ei kokeiltu vielä, imetin vauvan, nukahti klo 20:00, poltin ekan tupakan 13 kuukauteen ja podin hetken hirveän huonoa omaatuntoa, pesin hampaat ja desinfioin kädet, nyt odottelen miestä kotiin studiolta. Mistään ei juteltu koko päivänä kun täällä ei ketään muuta ole ollut kun minä ja muksu.

Vierailija
7/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käskytin isompia lapsia pakkaamaan tavaroitaan ja tarkastin ne. Sitten mies tuli kotiin ja antoi kuopukselle sapuskaa. Isommat lähtivät kaverilleen yökylään. Sitten pakkasin kuopuksen kamoja, mies katsoi omansa ja lähti sen jälkeen auttamaan veljeään. Mä pakkasin omat tavarani, sitten kuopukselle iltapalaa ja mies tuli takaisin. Laitettiin autoa kuntoon matkaa varten. Saunaan sitten kaikki kolme, istuttiin miehen kanssa terassilla saunan jälkeen. Kuopuksen hammaspesut hoiti mies ja vei hänet nukkumaan. Mä laittelin vielä matkatavaroita.

Sitten otin pullon olutta, suolakeksejä ja juustoja. Nyt istun tässä koneella vielä hetken ja mies katsoo telkkaria ja surffaa koneella tuossa vieressä. Aivan juuri lähden nukkumaan, että jaksan herätä töihin aamulla.

Vierailija
8/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 2 vanhemman lapsen kanssa ruokaostoksilla, niin, että oltiin kotona n. klo 21.

Mies sillä aikaa oli antanut kahdelle pienemmälle iltapalan.

Just söin pari suklaakonvehtia. Kaitpa vielä leipäpalasen syön. Ajattelin katsoa 22.30 alkavan lentoemäntä ohjelman.Sitä ennen käyn laittamassa koneelisen pyykkiä kuivausrumpuun. Kuuluu olevan loppulinkous menossa.

Ja kait voiis sanoa lapsille, että sammuttavat valot ja käyvät nukkumaan.

Vierailija
9/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poppareita. Käytiin saunassa ja juteltiin leffan moraalisista/juonellisista ongelmista. Katottiin yhdessä muodin huipulle-finaali ja sen jälkeen pojan kans netistä finalistien kuulumiset.

Nyt mies ja poika (10v) pelaa pleikkaa vielä vähän aikaa, näyttävät syövänkin. Minä tulin koneelle, menen pesemään hampaat kohta. Normi kiva ilta.

Vierailija
10/14 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on loma, joten vietin koko päivän tytön kanssa touhuten. Nyt illalla leivoimme vielä joulutorttuja ja sytyttelimme kynttilöitä kotiin. Mies malttoi myös hetkeksi jättää työsähköpostit ja pelasimme koko perhe lasten Unoa. Pelasin kahdestaan tytön kanssa vielä pari erää Arvaa kuka -peliä. :)

Iltapalana meillä oli ruisleipää ja soijajogurttia sekä hedelmiä. Join iltateen lapsen seurana. Mies ei malttanut jättää työpapereitaan. Tytön kanssa juttelimme illan aikana "syvällisemmin" mm. korvien rei'ittämisestä ja muista tyttöjen jutuista. Iltasatu luettiin n. 45 minuuttia sitten. Tänään oli vuorossa Suomen majakoista kertova lastenkirja. Nyt istun sohvalla kynttilän valossa ja surffailen blogeissa ja täällä. Huomenna meillä tytöillä on taas lomapäivä, isi lähtee töihin. :)

Vierailija
11/14 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
12/14 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva oli hoidossa. Hain lapsen kotiin. Siivosin. Tein ruokaa. Liukastuin. Järjestin vaatekaapin. Tein vauvalle iltapesut, syötin. Ja laitoin taistelujen kautta nukkumaan. Nyt sohvalla, polvi paisuneena. Mies tulee yöllä kotiin.

Vierailija
13/14 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä purin laukkuja ja pyöräytin koneellisen pyykkiä. lapset ihme ja kumma leikkivät kivasti yhdessä (harvinaista).

mies lähti käymään töissä (on ollut jo viikon lomalla) maksamassa laskuja yms.

minä kävin lasten kanssa saunassa ja sitten teimme kana-fajitaksia iltapalaksi, joita mieskin tuli sopivasti syömään. Joimme yhdet coronat.

Sitten mies vei lapset hampaidenpesulle ja luki iltasadun. Minä surffailin koneella uuden vuoden menuta, kun saamme ihania vieraita.

Kurkkasin palstalle ja nyt häippäsen lukemaan miehen viereen. Kiva ilta ja mikä harvinaista, en huutanut lapsille kertaakaan.

Vierailija
14/14 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelailtiin lasten kanssa joululahjaksi saatuja pelejä.