+4726008089 Mikä hiton numero? Soitti kaksi kertaa, ei löydy googlella
Kommentit (21)
+47 eli intialaishuijari. Vastaa siihen ja kehu pakistania ihan huolella.
Puhelurobotti, joka haalii dataa ja/tai tekee tilausansoja.
Vierailija kirjoitti:
No jos on soittanut useammin eikä löydy googlesta niin hyvin todennäköisesti se on esim. työkkäri, kela, lääkäri tmv.
Oon etätyöskentelevä toimihenkilö ja lekurihommat menee mehiläisen apissa :)
Vierailija kirjoitti:
No jos on soittanut useammin eikä löydy googlesta niin hyvin todennäköisesti se on esim. työkkäri, kela, lääkäri tmv.
Kyllä Kela ja lääkäri soittaa ihan Suomen suuntanumerosta, ei niiden aspa sentään Intiassa ole. Vielä!
Älä vastaa vaan laita estoon. Huijari.
Vierailija kirjoitti:
+47 eli intialaishuijari. Vastaa siihen ja kehu pakistania ihan huolella.
Ei voi tietää maata. +472 on Belgorod. Nää reititetään niin, ettei todellinen alkuperä näy. Huijausta joka tapauksessa, ei kande sanoa luuriin mitään eikä edes vastata. Jos vastaa, koodi merkitsee numeron ylös ja alkaa todellinen pommitus.
Mulle soiteltiin viime viikolla Lombardiasta, Milanosta. Ja sitä ennen jostain ihan kotimaisesta numerosta, mutta vastatessani puhui jtn. norjaa tmv. Tällaisten takia en viitsi vaivautua vastaamaan tuntemattomiin numeroihin. Laittakoot tekstarin, jos on oikeaa asiaa 😤
Ei tuo sitten mikään prepaid voi olla?
Mutta valtion viranomaisten lankapuhelinnumerot ovat 029-alkuisia, tosin numeronäytössä siihen taitaa tulla se +358 eteen...
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo sitten mikään prepaid voi olla?
Mutta valtion viranomaisten lankapuhelinnumerot ovat 029-alkuisia, tosin numeronäytössä siihen taitaa tulla se +358 eteen...
Mulle yks yritti soitella prepaidista tässä taannoin, ja ihmettelin numeroa siellä sun täällä, sitten lopulta selvisi, että juu, prepaid se oli ja selvisi henkilökin lopulta....
Vierailija kirjoitti:
Jos vastaa, koodi merkitsee numeron ylös ja alkaa todellinen pommitus.
Eipä ne bhenchodit tiedä että minulle soittaessa heidän sielunsa joutuu semmoisen rääkkäämisen kohteeksi, ettei hindujen jumalatkaan sitä voi parantaa :P
Ei löydy googlella, mutta luulet että täältä löytyy :D:D:D:D:D:D
Miksi kukaan soittaa takaisin yhtään kelleen.
Tuo on norjalainen numero. Niiden maatunnus on 047.
Me tarjota tämä numero ja pari muukin mm sahkoliittuma halpva, ja myos muita halpva tarjous. kannattaa ehtottomastti vastatataa.
Oleme erittain luotettavaa palvataa.
Kohta tulee joku postin feikkisaapumisilmoitus tai joku ilmoitus että voit todentaa itsesi niin että saavat sun pankkitilin tyhjennettyä