Minä en ole tiennyt että Sari Essayahin isä
on marokkolainen. En ole vain miettinyt hänen sukunimeään.
Kommentit (28)
ja kaivella.Sari on hyvä ihminen!Eipä ollu Saulikaan Suomessa silloin kun oli tsunami ;)
sanoin vain, etten tiennyt, etä isänsä on Marokosta.
Minun lapseni isä on Nigeriasta. Onko se lapseni mollaamista, jos kerron lapseni isän kotimaan?
Ap
ja kaivella.Sari on hyvä ihminen!Eipä ollu Saulikaan Suomessa silloin kun oli tsunami ;)
Luin joskus jostain, että mummo tai täti on kasvattanut Sarin.
ja miestä nyt presidentiksi kaivataan. Näkeehän sen tälläkin palstalla millaisia hormoonihirviöitä naiset ovat.
Ja jos otettaisiin Haavisto, saataisiin kaksi miestä tavallaan kerralla. Ihana Antonio (ko se nyt oli)
olisi pressa-ainesta? Saulikin Thaimaassa matkustellut...
Mutta oikeasti: ei KD ehdokas ole mikään vakavasti otettava ehdokas, jota kansa äänestäisi.
olisi pressa-ainesta? Saulikin Thaimaassa matkustellut...
Mutta oikeasti: ei KD ehdokas ole mikään vakavasti otettava ehdokas, jota kansa äänestäisi.
onko isä joku ulkomaaneläjä. Mutta Bryssel silti kuulosti ankealta joulun vietto paikalta.
Ja tuskin kukaan oikeasti saria vakavasti pressaehdokkaana pitää.
Sen sijaan se, että ei välitä viettää edes joulua Suomessa, ei kerro kovin suuresta kotimaa rakkaudesta.
Jos ei vietä joulua Suomessa, ei rakasta kotimaataan? No, minä olen sitten ihan kauhean maanpetturi! XD
Sen sijaan se, että ei välitä viettää edes joulua Suomessa, ei kerro kovin suuresta kotimaa rakkaudesta.
Jos ei vietä joulua Suomessa, ei rakasta kotimaataan? No, minä olen sitten ihan kauhean maanpetturi! XD
Että näin;)
näitä juttuja tulee:-D Nuoruudessa tunsin sekä äidin että tyttären, ihania, sympaattisia ihmisiä molemmat.
väritön harmaavarpunen ja sukunimikin on ihan tavallinen Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Mutta väliäkös sillä.
Ei ole pressa-ainesta.
Vedä nyt se kotimaan rakkautes v....n!
Vierailija kirjoitti:
Itse oo varmaan faking värikäs asshole
Onko Marokossa tapettu kaikki kristityt montako kirkkoa siellä on. Risti siis kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa on Esai.
Kristittyjen uudessa testamentissa on totuus nimeltä Jeesus Nasaretilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse oo varmaan faking värikäs asshole
Kuka opetti kiroilemaan ? Raamatussa on kyllä perkele.
Ihan turha edes vetää uskontoa tms. mukaan keskusteluun. Sari Essayah on erittäin pätevä, ehdottomasti presidenttipotentiaalia. Puolue on vain liian pieni.
Sari Essayah on yksi pätevimmistä politikoista eduskunnassa.
Ei näytä tummalta. Outoa. Kai isä olisi häneen jotain geenejä jättänyt?
Mutta väliäkös sillä.
Ei ole pressa-ainesta.