Vikat raskauskilot lähtekööt nyt:
Lapset ovat nyt 1 ja 2-vuotiaat, ja imetys on kuopuksen kohdalta loppusuoralla. Nyt saa luvan lähteä viimeiset kilot. Otan kuurina alkuun nutrilett quick startin. Tänään aloitin, ja aion jatkaa huomisen ja ylihuomisen. Sitten pidän viikonlopun ajan tauon, jolloin aion syödä normaalia ruokaa laihdutusmääriä.
Tänään olen siis syönyt noita nutrilett-pusseja, appelsiinin, kirsikkatomaatteja ja porkkanaa. Niin ja äsken söin yhden riisikakun.
En periaatteessa usko näihin kuureihin, siis niiden hoikkuutta ylläpitävään voimaan, mutta uskon saavani tästä lisäpontta laihduttamiseen.
Aamupaino oli tänään 68,8 ja tähtäisin lähelle kuutta kymmentä. Ole tyytyväinen, jos saan muutaman kilon pois ja pidettyä ne poissa myös jatkossa.
Ensimmäinen päivä meni aika hyvin, vaikka päänsärky on kyllä vaivannut. Se tosin vaivaa minua ajoittain muutenkin, eli en tiedä onko se kuurista johtuva asia. Aamulla Zumbasin lasten kanssa tunnin verran, sekin oli tosi hauskaa näin pitkästä aikaa.
Hyvä mieli, kevyt päänsärky, tsemppi. Näin eka päivä. :)
Kommentit (3)
selvästi huomaa. Tuo poika 1v1kk on vähän murtunut kun ei tissit toimikaan yhtä hyvin. :/ Mutta toisaalta on jo niin iso, että saisi jo hiljalleen hiipuakin tuo imetys mielestäni. Vähän kaksijakoinen mieli tästä, kun toisaalta olen tykänyt imettämisestä.. toisaalta halu ottaa oma kroppa haltuun taas on suuri.
Katsotaan miten käy! Tsemppiä kakkoselle myös! :)
ap
Eipä kestänyt kauan nutrilett-tuska: jo tänään lounaalla söin oikeaa ruokaa lasten kanssa. On se vain vihoviimeistä puuhaa. Ehkä tästälähtien korvaan osan aterioista nutrilett-tuotteilla, mutta kyllä vaan lasten kanssa puuhatessa nälän sietäminen on kamalaa. Jatkuva päänsärky kaverina ja kalvava nälkä.
Lisäksi tosiaan maitomäärät väheni hirveästi. Etukäteen olin ajatellut ettei se haittaisi, mutta nyt minua onkin surettanut imetyksen loppuminen tällaisesta syystä. On kuitenkin niin mukavaa läheisyyttä ja tärkeää lapselle.
Mutta laihdutusta sinänsä en lopeta, en vain halua jatkaa näin tiukalla kuurilla. Söin nyt lasten kanssa jauhelihapastaa pienen annoksen. Taidan vain jättää leivät pois ja pienentää runsaasti annoksia, ja silti syödä oikeaa ruokaa.
ap
Tyttö kohta 11 kk ja aion myös päästä lähelle kuuttakymmentä, paino nyt n 65-66kg. Imettäminen myös loppusuoralla, alkaa jo olla sen verran kivuliasta kun puree joka syötöllä, sisulla olen tähän asti jaksanut. Minä aion kokeilla sitä "sairaaladieettiä" joka kestää sen 2 viikkoa. Viimeksi paino laski kyseisellä dieetillä mukavasti ja heti sen jälkeen raskauduin joten en tiedä kuinka hyvin pitää painon alempana mutta voihan sitä kokeilla. Tässä dieetissä myös juodaan paljon joten voi olla että maidon tuotanto vaan lisääntyy.. No katotaan! :) Mutta tsemppiä sinulle!!! :)